Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Suggestie: Whey met Pistache smaak. Ben hier al 4 jaar naar op zoek btw.

:eek: nog niet bij ons in een lijstje met smaken zien staan. Maar ik kan wel eens vragen of het mogelijk is. Ik weet echter niet of er voldoende vraag naar is...

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

haha geen probleem, zoiets dacht ik al!
ik zal het wel even bij opmerkingen zetten.
alvast bedankt.

:thumb:
 
Beste bodyenfitshop,

Ik heb net een bestelling gedaan maar ik zou graag nog cafeinepillen erbij willen is dit mogelijk om erbij te plakken want anders zitten jullie weer met 2 kleine verpakkingen. Deze zou ik er graag bij willen hebben: http://www.bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg
En dit is het bestellingsnummer: Referentie nummer: 94070
En ik vroeg me af of jullie nu wat samples hebben van dingen zonder carbs ;)

Mvg,

Steven
Sdhbuilding.
 
:eek: nog niet bij ons in een lijstje met smaken zien staan. Maar ik kan wel eens vragen of het mogelijk is. Ik weet echter niet of er voldoende vraag naar is...



De beste smaak die er is imo :D Zou me verwonderen dat niemand die wil of graag lust. De enigste die ik tot nu toe heb gevonden die het heeft is maximize, maar die vind ik veel te duur..
 
Hallo hallloooo, ik had een bestelling gemaakt maar gelukkig nog niet betaald, want ipv 1 x lipo moet het 2 x zijn

Ook stond er nog 2 x cold fusion in mijn bestelling, maar is deze nu nog leverbaar of is ie op?

Bestelling: 93119
 
Beste bodyenfitshop,

Ik heb net een bestelling gedaan maar ik zou graag nog cafeinepillen erbij willen is dit mogelijk om erbij te plakken want anders zitten jullie weer met 2 kleine verpakkingen. Deze zou ik er graag bij willen hebben: http://www.bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg
En dit is het bestellingsnummer: Referentie nummer: 94070
En ik vroeg me af of jullie nu wat samples hebben van dingen zonder carbs ;)

Mvg,

Steven
Sdhbuilding.

Regel ik;) (samples, kijk ik morgen ook even naar

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

De beste smaak die er is imo :D Zou me verwonderen dat niemand die wil of graag lust. De enigste die ik tot nu toe heb gevonden die het heeft is maximize, maar die vind ik veel te duur..

ok, we krijgen veel sampling van smaken, zal er eens naar vragen.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Hallo hallloooo, ik had een bestelling gemaakt maar gelukkig nog niet betaald, want ipv 1 x lipo moet het 2 x zijn

Ook stond er nog 2 x cold fusion in mijn bestelling, maar is deze nu nog leverbaar of is ie op?

Bestelling: 93119

De Cold Fusion is helemaal uitverkocht. Komt over 3-4 weken weer binnen. (Duurt lang ik weet het).

Zal ik deze verwijderen zodat je een andere (correcte) bestelling kunt plaatsen om misverstanden te voorkomen?
 
Bestelling geplaatst!
ik kreeg alleen wel 2 mailtjes.
eentje met referentie nummer 94134
de ander was met rfn 94133.

Ik heb het maar 1x besteld, en 1x betaald. Dus ga ervan uit dat het wel goed komt!
 
De Cold Fusion is helemaal uitverkocht. Komt over 3-4 weken weer binnen. (Duurt lang ik weet het).

Zal ik deze verwijderen zodat je een andere (correcte) bestelling kunt plaatsen om misverstanden te voorkomen?

Oké, prima!
 
Bestelling geplaatst!
ik kreeg alleen wel 2 mailtjes.
eentje met referentie nummer 94134
de ander was met rfn 94133.

Ik heb het maar 1x besteld, en 1x betaald. Dus ga ervan uit dat het wel goed komt!

Helemaal. De bestelling is reeds ingepakt en klaar voor verzending.
Dank je:)
 
Sinds afgelopen donderdag gebruik ik Fast Diet, insane spul! Door de Geranamine totaal niet te vergelijken met de meeste fatburners waar over het algemeen een shitload aan caffeine inzit.

Ik moet serieus zelf in de gaten houden dat ik zo af en toe nog wat eiwitten (zit op low-carb nu) naar binnen stouw, want voor mij betekent een dosis van 2 pillen 6 uur lang geen honger. Hoeveel geranamine zit er precies in?
 
Sinds afgelopen donderdag gebruik ik Fast Diet, insane spul! Door de Geranamine totaal niet te vergelijken met de meeste fatburners waar over het algemeen een shitload aan caffeine inzit.

Ik moet serieus zelf in de gaten houden dat ik zo af en toe nog wat eiwitten (zit op low-carb nu) naar binnen stouw, want voor mij betekent een dosis van 2 pillen 6 uur lang geen honger. Hoeveel geranamine zit er precies in?

Staat in blend dus ik weet het niet precies. ik dacht zo rond de 15,0 mg per capsule (uit m'n hoofd).
 
bestelling is weer binnen!
thnx voor de Hemorush samples.
Top weer :thumbup:
 
Toppie, gister besteld, vandaag aangekomen. Zelfs shakebeker erbij :) Ik moet zeggen dat deze er wel erg cool uitziet, zeker in vergelijking met de oude.

Ook erg tof dat die zma capsules rood van kleur zijn XD Even kijken of ik vanavond daardoor beter slaap.[Volgens Fitforme test zit er nl te weinig zink in mijn voeding.]

Al en al zeer tevreden.
 
Hey ik heb een bestelling bij julie gedaan en vorige donderdag s'morgens betaald geloof ik het is nu toch al ondertussen 5 werkdagen en heb al eerder besteld bij jullie en kreeg het steeds binnen de 3 dagen mijn ref nr is 93359
en factuur datum 19-01-2010
Het is Size on/Superpump combi No Xplode en Whey pro van XL als u me meer info daarover kan geven hartelijk bedankt (en is een bestellin uit Belgie)
 
weer een bestelling gedaan.

1x Scivation Whey vanillia
1x Magic Eaa... ben beniewd!

wat samples zijn altijd welkom.

mischien een Whey of een pre workout booster.... sample caffeine pillen... ben altijd in voor nieuwe dingen.

referentie = 94613

alvast vriendelijk bedankt en tot de volgende bestelling;)
 
Hey ik heb een bestelling bij julie gedaan en vorige donderdag s'morgens betaald geloof ik het is nu toch al ondertussen 5 werkdagen en heb al eerder besteld bij jullie en kreeg het steeds binnen de 3 dagen mijn ref nr is 93359
en factuur datum 19-01-2010
Het is Size on/Superpump combi No Xplode en Whey pro van XL als u me meer info daarover kan geven hartelijk bedankt (en is een bestellin uit Belgie)

Zou vandaag aangeboden moeten zijn...
Ik bel morgenochtend direct even met de TNT en neem dan weer direct contact met jouw op.

Sorry voor de late reactie, extreem druk vandaag:D

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

weer een bestelling gedaan.

1x Scivation Whey vanillia
1x Magic Eaa... ben beniewd!

wat samples zijn altijd welkom.

mischien een Whey of een pre workout booster.... sample caffeine pillen... ben altijd in voor nieuwe dingen.

referentie = 94613

alvast vriendelijk bedankt en tot de volgende bestelling;)

Ik kijk wel even voor je;)

Bedankt, voor je bestelling!:D
 
Crack van Revolution weer direct leverbaar!

Op veler verzoek:D

Het meest heftige Pre-Workout product Crack van Revolutions (nieuwe versie!) is weer DIRECT LEVERBAAR!!!
 
Wat hebben ze er aan veranderd ? Waarschijnlijk minder sterk gemaakt zoals vroeger ook gebeurt is met Superpump en Supercharge ?

Nee nee, heb het zelf nog niet geprobeerd (het is net 10 minuten binnen;)) Maar volgens de leverancier moet het zelfs nog iets sterker zijn.
Ik ben echt benieuwd!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven