MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier heb ik geen woorden meer voor. :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bnf.png
 
Kan iemand me vertellen hoe ik op een eenvoudige manier, zonder teveel te verspillen,de whey uit de plastic zak in de emmer te gieten? En of dit wel een slim idee op zich is (Whey perfection 4,5kg)
 
Kan iemand me vertellen hoe ik op een eenvoudige manier, zonder teveel te verspillen,de whey uit de plastic zak in de emmer te gieten? En of dit wel een slim idee op zich is (Whey perfection 4,5kg)

Zou het niet doen, neem gewoon een kleine/middelgrote pot met een grote opening die je steeds opvult, en dat zet je in de keuken ofzo. Is veel makkelijker dan zo'n grote emmer/pot.
 
Die pannenkoeken smaken nu veel lekkerder ook beetje zoetig :p

Echt heerlijk!
 
Zou het niet doen, neem gewoon een kleine/middelgrote pot met een grote opening die je steeds opvult, en dat zet je in de keuken ofzo. Is veel makkelijker dan zo'n grote emmer/pot.
zal dan wel m'n oude kleine potten gebruiken :) bedankt!
 
tms plus magnificent zijn binnen, kijken of we weer wat kunnen opbouwen na een maandje geen sups, op whey na dan.
 
Kan iemand me vertellen hoe ik op een eenvoudige manier, zonder teveel te verspillen,de whey uit de plastic zak in de emmer te gieten? En of dit wel een slim idee op zich is (Whey perfection 4,5kg)

Krijg je het bij 4,5 kg in zakken? Ik snap niet dat dat bij 2,2kg ook nog niet is, scheelt ze zoveel verzendkosten lijkt me. Ik heb hier toch potten genoeg staan, vind het best om alleen een zak te krijgen als ik 2,2 bestel.
 
De Whey van de Isolaat Perfection en Whey Perfection zitten beide in zakken, deze zakken zitten dan in een emmer ;-)
 
B&F: komt de Anavite multivit binnenkort toevallig in de aanbieding?
 
Krijg je het bij 4,5 kg in zakken? Ik snap niet dat dat bij 2,2kg ook nog niet is, scheelt ze zoveel verzendkosten lijkt me. Ik heb hier toch potten genoeg staan, vind het best om alleen een zak te krijgen als ik 2,2 bestel.

Lijkt mij inderdaad een goed idee voor het milieu en wie weet besparen we dan nog iets op de prijs. Wat denkt B&F hierover ?
 
De Whey van de Isolaat Perfection en Whey Perfection zitten beide in zakken, deze zakken zitten dan in een emmer ;-)

Die van mij zat anders gewoon los in de emmer/pot hoor (Whey Perfection). Maar dat zal misschien zijn omdat ik alleen 2,2kg bestel?

@ Schoot: Inderdaad, ook beter voor het milieu. Prijsverlaging hoeft niet eens voor mij!
 
Ja, bij die 4,4kg heb je wel een zak in de emmer. Bij die potten zit het er idd los in. :)
 
alles is goed en wel aangekomen vrijdag! hartstikke bedankt daarvoor! :)
 
Met hoeveel water moet ik de Anadraulic State en Anadraulic Pump mixen?
 
Stomme tnt, geven ze weer het pakket aan de buurvrouw die er nooit is.
 
Komt de agmatine binnenkort weer een keer in de aanbieding?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven