AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,
Kunnen jullie nog een keer kijken naar ref.nummer: C685865??
Ik heb vorige week bij jullie besteld maar nog niets binnen. Ik heb dit al eerder gepost. Toen werd er aan gegeven dat tnt het opgehaald zou hebben maar die weten weer van niets.... Normaliter is het altijd de volgende dag in huis, mogelijk door de feestdagen wat vertraging maar nu is er echt iets mis.... Mijn whey is op dus ik zit eigenlijk toch echt wel te wachten op de bestelling.... :-0
Alvast bedankt voor de moeite.
Gr. Jaco

Excuses, heb het meteen voor je uitgezocht en contact gezocht met Postnl. Zei konden mij vertellen dat je pakketje morgen word geleverd, een reden konden ze mij raar genoeg niet geven???
 
Kijk dan weet ik dat. Ik kreeg niets bij hun voor elkaar.... Ze hadden mijn pakketje niet.... jaja en dan stiekem van mijn whey snoepen :eek:

Bedankt voor het uitzoeken en dan hoop ik dat het morgen komt ;)
 
Kijk dan weet ik dat. Ik kreeg niets bij hun voor elkaar.... Ze hadden mijn pakketje niet.... jaja en dan stiekem van mijn whey snoepen :eek:

Bedankt voor het uitzoeken en dan hoop ik dat het morgen komt ;)

Haha, wie weet:D
 
Had mijn vraag ook gemaild maar nog geen antwoord gehad:

Vraagje in welke volgorde is de datum op de dozen van de FortiFX repen?
Dit was toch maand / dag / jaar in plaats van wat wij doen dag / maand / jaar?
 
Had mijn vraag ook gemaild maar nog geen antwoord gehad:

Vraagje in welke volgorde is de datum op de dozen van de FortiFX repen?
Dit was toch maand / dag / jaar in plaats van wat wij doen dag / maand / jaar?

Klopt inderdaad, de Amerikaanse manier van data vermelden:)

Eldert
 
Dan ben ik nu even iets minder blij. Ik heb namelijk november 2 dozen fortif gekocht. En kom er vandaag achter dat die maar tot januari 2013 goed zijn. Dit had er wel even bij gezegd mogen worden
 
Dan ben ik nu even iets minder blij. Ik heb namelijk november 2 dozen fortif gekocht. En kom er vandaag achter dat die maar tot januari 2013 goed zijn. Dit had er wel even bij gezegd mogen worden


Dat wordt dan flink dooreten! :meal:

Heb net weer m'n bestelling binnen gekregen: de nieuwste protein whey en Mass. Mass net al geproeft (banaan): erg lekker!!

Ik heb op jullie site eens op verzoek reviews geschreven en zou daar 4% korting voor krijgen, maar dat is niet verrekent. Kunnen jullie mij een pm hierover sturen? Thanx!
 
Ik mag er toch wel vanuit gaan dat die dingen langer houdbaar zijn?? Anders staan ze toch met houdbaarheidsdatum in de op = op actie. Ik vind dit niet netjes. Jij eet toch ook niet elke dag spruitjes.
 
Bestelling geplaatst: C693755

Zorg er goed voor :)
 
Dan ben ik nu even iets minder blij. Ik heb namelijk november 2 dozen fortif gekocht. En kom er vandaag achter dat die maar tot januari 2013 goed zijn. Dit had er wel even bij gezegd mogen worden

Even ter verduidelijking:

THT Peanut 19 December 2013
THT Chocolate 17 December 2013
THT Caramel 1 December 2013

No worries dus, nog een jaar houdbaar.:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:44 ----------

Dat wordt dan flink dooreten! :meal:

Heb net weer m'n bestelling binnen gekregen: de nieuwste protein whey en Mass. Mass net al geproeft (banaan): erg lekker!!

Ik heb op jullie site eens op verzoek reviews geschreven en zou daar 4% korting voor krijgen, maar dat is niet verrekent. Kunnen jullie mij een pm hierover sturen? Thanx!

Dank je, voor het compliment! De Mass Perfection is de Nr1 Gainer in de markt op elk gebied:)

De korting is 2.5% na een review. De code ontvang je per mail. Je moet ingelogt zijn om de code te gebruiken. Werkt eigenlijk altijd:)
 
Heb je een PB gestuurd. Dit zijn de oude dozen die ik had. En die zijn al op. Heb een foto als je die wil

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:49 ----------

Even ter verduidelijking:

THT Peanut 19 December 2013
THT Chocolate 17 December 2013
THT Caramel 1 December 2013

No worries dus, nog een jaar houdbaar.:)

-

Dit is Referentie nummer: 371947 en zijn maart 2012 besteld en al op.
 
Heb je een PB gestuurd. Dit zijn de oude dozen die ik had. En die zijn al op. Heb een foto als je die wil

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:49 ----------



Dit is Referentie nummer: 371947 en zijn maart 2012 besteld en al op.
Als ze op zijn wat is dan het probleem?
 
Heb je een PB gestuurd. Dit zijn de oude dozen die ik had. En die zijn al op. Heb een foto als je die wil

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:49 ----------



Dit is Referentie nummer: 371947 en zijn maart 2012 besteld en al op.

???
 
Ik heb twee vragen. De eerste heb ik al eerder gesteld maar nog geen antwoord op gehad.

Hoeveel whey isolaat zit er in de whey perfection (%)?

Als ik een pot whey perfection koop van 4540 gram. Krijg ik dan 1 grote pot of twee van 2270 gram? 4540 gram zal denk ik geen klein potje zijn...
 
Heb je een PB gestuurd. Dit zijn de oude dozen die ik had. En die zijn al op. Heb een foto als je die wil

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:49 ----------



Dit is Referentie nummer: 371947 en zijn maart 2012 besteld en al op.

wtf is this shit

:orly::fa:
 
Jongens het is al opgelost. Wordt een lang verhaal om het helemaal uit te leggen.
 
Ik heb twee vragen. De eerste heb ik al eerder gesteld maar nog geen antwoord op gehad.

Hoeveel whey isolaat zit er in de whey perfection (%)?

Als ik een pot whey perfection koop van 4540 gram. Krijg ik dan 1 grote pot of twee van 2270 gram? 4540 gram zal denk ik geen klein potje zijn...

Je 1ste vraag staat in dit topic ook al eerder vermeld.. Misschien zoekfunctie proberen?

Vraag 2.....Is 1 pot van 4540gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven