MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie stack man! Dat moet wel goedkomen bij jou ;)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 21:00 ----------

Zie bij verwacht weer iets moois staan: Soja eiwit isolaat, heb je deze toevallig al geproefd? Zo ja, hoe is de smaak..
Voor mensen die geen lactose willen lijkt me dit een topper namelijk :D
Soja Eiwit is eigenlijk altijd enorm lastig op smaak te brengen (evenals alle andere plantaardige eiwitten). Voor een Soja eiwit vind ik deze zelf wel erg lekker :)
Dag B&F, zijn jullie misschien van plan om ooit S.A.N. Caseïn Fusion in jullie aanbod op te nemen?
Ik zie dat jullie al enkele supps verkopen van het merk.
'K vind hem overheerlijk, helaas kan je 'm bijna enkel vanuit de USA krijgen.
Ga ik voor je navragen of we deze eens kunnen bestellen. Vaak moeten veel supplementen via officiele kanalen gaan ivm voedselveiligheid, dus is de kans klein dat we deze kunnen bemachtigen. Zodra deze er is, vind je hem wel op de site. :)

Ralf
 
Soja Eiwit is eigenlijk altijd enorm lastig op smaak te brengen (evenals alle andere plantaardige eiwitten). Voor een Soja eiwit vind ik deze zelf wel erg lekker :)

Ralf

Total Protein was ook op Soja eiwit basis dacht ik ergens gelezen te hebben, klopt dat?
 
Total Protein was ook op Soja eiwit basis dacht ik ergens gelezen te hebben, klopt dat?
Total Protein bevat grotendeels (bijna 50%) plantaardige eiwitten. Hiermee proef je toch een beetje deze structuur. Het is absoluut niet smerig, maar je kan het niet met Whey vergelijken. Wat over het algemeen wel gebeurt.

Ralf
 
Toch maar die glutamine besteld wat zo aantrekkelijk leek. Ook even een potje creatine erbij gedaan en wat multi vitamines.

Referentienummer: C876981, maak er maar iets moois van! Samples worden geapprecieerd net zoals de B&F muts haha.
 
Toch maar die glutamine besteld wat zo aantrekkelijk leek. Ook even een potje creatine erbij gedaan en wat multi vitamines.

Referentienummer: C876981, maak er maar iets moois van! Samples worden geapprecieerd net zoals de B&F muts haha.

Bedankt voor je bestelling, we doen ons best. :D
 
Al update/verklaring waarom er geen zure smaak aan de citrulline zit?heb gister 6g genomen en NIKS van extra pomp ervaren oid... Daar dit vroeger wel anders was heb ik echt het idee dat wat in dit potje zit geen citrulline malaat is.... :/
 
Al update/verklaring waarom er geen zure smaak aan de citrulline zit?heb gister 6g genomen en NIKS van extra pomp ervaren oid... Daar dit vroeger wel anders was heb ik echt het idee dat wat in dit potje zit geen citrulline malaat is.... :/
Dat lijkt me niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb contact opgenomen met onze leverancier. Ik kan helaas nog niet op de zaken vooruit lopen, maar je hoort van me :)

Ralf
 
Total Protein bevat grotendeels (bijna 50%) plantaardige eiwitten. Hiermee proef je toch een beetje deze structuur. Het is absoluut niet smerig, maar je kan het niet met Whey vergelijken. Wat over het algemeen wel gebeurt.

Ralf

Total Proteine is niet smerig maar ik ben Mass perfection,Whey en Miccelair van jullie gewend. Die smaken super en total proteine zuip ik niet met plezier weg.

Total Protein is moeilijk op smaak te brengen zelfs met diepvriesfruit. Gaat toch best lang duren voordat me pot ervan op is.
 
Total Proteine is niet smerig maar ik ben Mass perfection,Whey en Miccelair van jullie gewend. Die smaken super en total proteine zuip ik niet met plezier weg.

Total Protein is moeilijk op smaak te brengen zelfs met diepvriesfruit. Gaat toch best lang duren voordat me pot ervan op is.
Inderdaad, ik begrijp dat je wennen moet. Total Protein is inderdaad 'anders', echter, ik weet zeker als je elke dag 1 shake neemt, dit wel went. Op den duur ga je zeker de smaak ook waarderen:cool:

bannernieuwbinnen2.jpg


Thermogenic Powder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Dat had je best een weekje eerder mogen aankondigen!! :D ****
 
Dat had je best een weekje eerder mogen aankondigen!! :D ****
Stond al een weekje bij verwacht. Vandaag verwacht ik nog een aantal nieuwe producten (staan al bij "Nieuw"). Thermogenic Powder is een goede energizer.
Kenmerken Thermogenic Powder:
-Slechts 1 schepje per dag is voldoende
-Hardcore resultaten
-De heftigste dosering ooit!
-10x krachtiger per dosering!
-Zeer krachtig vetverbrandend effect
-Zeer gemakkelijk in te nemen
-Volledige maandverpakking
-Geen tabletten of capsules

Ralf
 
Thermogenic ziet er wel heel interessant uit.

volgende bestelling 2stuks bestellen, gods hekel aan al die pillen en capsules
 
Al update/verklaring waarom er geen zure smaak aan de citrulline zit?heb gister 6g genomen en NIKS van extra pomp ervaren oid... Daar dit vroeger wel anders was heb ik echt het idee dat wat in dit potje zit geen citrulline malaat is.... :/

Weet niet hoe relevant het is maar ik heb hier nog een oude pot (vind die potjes handig dus die bewaar ik) van CitruPure, batchnr.: 20106507 (t.h.t. 04-2013), daar zat wel gewoon citrulline malaat in.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 12:25 ----------

Inderdaad, ik begrijp dat je wennen moet. Total Protein is inderdaad 'anders', echter, ik weet zeker als je elke dag 1 shake neemt, dit wel went. Op den duur ga je zeker de smaak ook waarderen:cool:

bannernieuwbinnen2.jpg


Thermogenic Powder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Er staat btw 'fatbuner'
 
Thermogenic ziet er wel heel interessant uit.

volgende bestelling 2stuks bestellen, gods hekel aan al die pillen en capsules
Super altijd goed! :) Ben benieuwd naar je ervaring met de Thermogenic Powder!
Weet niet hoe relevant het is maar ik heb hier nog een oude pot (vind die potjes handig dus die bewaar ik) van CitruPure, batchnr.: 20106507 (t.h.t. 04-2013), daar zat wel gewoon citrulline malaat in.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 12:25 ----------



Er staat btw 'fatbuner'
Je hebt inderdaad, gelijk.:rolleyes: Het is een fatburner. Door de grote hoeveelheid stimulanten is hij ook zeker aan te bevelen voor die functie inderdaad. :thumbs:

Ralf
 
He Ralf had je een mailtje gestuurd. Kan zijn dat ik hem te vroeg gestuurd dat kon ik even niet meer terug vindn
 
He Ralf had je een mailtje gestuurd. Kan zijn dat ik hem te vroeg gestuurd dat kon ik even niet meer terug vindn
Toen ik je herinnering kreeg, had ik net jouw mail beantwoord. Telepathie noemen ze dat :D

Ralf
 
Inderdaad, ik begrijp dat je wennen moet. Total Protein is inderdaad 'anders', echter, ik weet zeker als je elke dag 1 shake neemt, dit wel went. Op den duur ga je zeker de smaak ook waarderen:cool:

bannernieuwbinnen2.jpg


Thermogenic Powder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Vanwaar de keuze om vetverbrandende stoffen te combineren met zout, suikers, meer suikers, chloorsuiker en zoetstoffen? In plaats van tabletten? Bij 1 van de werkende stoffen wordt aangeraden 3 maal daags een tablet te nemen, 2.5 gram verdelen over 3 tabletten moet wel lukken toch? :p
 
Vind het ook jammer dat er caffeine in zit, is misschien makkelijker en completer voor de casual trainer maar je hebt er als serieus iemand meer aan om er los caffeine bij te nemen omdat je dan kunt kiezen, nu moet je automatisch uitkijken met andere producten zoals pre-workouts e.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven