Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey b&f, heb jullie gisteren avond een belangrijke PM gestuurd.

vergeet deze niet te beantwoorden aub.

thanks.
 
hey b&f, heb jullie gisteren avond een belangrijke PM gestuurd.

vergeet deze niet te beantwoorden aub.

thanks.

We gaan het zo snel mogelijk voor je oppakken!

Tim

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 07:59 ----------

Uw referentienummer is: C889352

Er mogen ook samples bij ipv het gekozen cadeau, want ik stik van de bidons/bekers :)

Groeten,

Een trouwe klant!

We gaan kijken wat we voor je kunnen doen!

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 08:01 ----------

Ik ga binnenkort Creapure Creatine bestellen maar paar vraagjes. Is het gewoon monohydraat en zit er ook een kleine schepje bij de pot?(zijn best handig hah)

1 schep = 5 gram

Dat klopt helemaal!:D
 
B&F welke smaak is berry blast?
Het zijn nu hollandse namen.
Berryblast is perfect door de kwark.
 
B&F welke smaak is berry blast?
Het zijn nu hollandse namen.
Berryblast is perfect door de kwark.

De Berry Blast kun je terug vinden onder Bosvruchten!;)

Tim
 
Laatst bewerkt:
Uw referentienummer is: C889352

Er mogen ook samples bij ipv het gekozen cadeau, want ik stik van de bidons/bekers :)

Groeten,

Een trouwe klant!

Hehe ja ik ook, een stuk of 5 reserve shakers...vanaf 69 euro kiezen uit alle kado's zou een leuke oplossing zijn.

Ach we mogen blij zijn dat we iets krijgen en dat de service altijd top is!
 
ok dan!
Potje leucine erbij.
moet goed werkenmet carbbackloading.

mazzel kobus

Dat moet daar zeker een goede aanvulling op zijn:D

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 10:11 ----------

Hehe ja ik ook, een stuk of 5 reserve shakers...vanaf 69 euro kiezen uit alle kado's zou een leuke oplossing zijn.

Ach we mogen blij zijn dat we iets krijgen en dat de service altijd top is!

Mijn collega's van de inkooptafel hebben je opmerking gelezen! Laat je verassen!:p

Tim
 
Tim of ralf heb vorige week donderdag bestelling c879551 geplaatst deze is echter nog steeds niet binnnen en track en trace doet het ook niet kan je even kijken

mvg maikel
 
Tim of ralf heb vorige week donderdag bestelling c879551 geplaatst deze is echter nog steeds niet binnnen en track en trace doet het ook niet kan je even kijken

mvg maikel

Ik ga gelijk even voor je kijken Maikel! Als ik nieuws heb laat ik het je even weten door middel van een PM:D

Tim
 
Dag,

Vandaag wat vitamines etc besteld ref nummer = C889932
Had er bij gevraagd of jullie misschien creatine samples hadden, indien dit niet zo is hebben jullie wel een anders sample van een pre workout die erbij kan?

Alvast bedankt! :)
 
Deze week weer snel een pot Whey perfection framboos bestellen heerlijk met als het zonnetje dalijk weer gaat schijnen :)
 
Deze week weer snel een pot Whey perfection framboos bestellen heerlijk met als het zonnetje dalijk weer gaat schijnen :)

Goeie keus! Alvast succes met je producten:D!

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 13:30 ----------

Dag,

Vandaag wat vitamines etc besteld ref nummer = C889932
Had er bij gevraagd of jullie misschien creatine samples hadden, indien dit niet zo is hebben jullie wel een anders sample van een pre workout die erbij kan?

Alvast bedankt! :)

Mijn collega's bij de inpaktafel gaan even kijken wat ze voor je kunnen doen! Helaas hebben we op dit moment geen creatine en pre-workout samples beschikbaar!;)

Tim
 
Goeie keus! Alvast succes met je producten:D!

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 13:30 ----------



Mijn collega's bij de inpaktafel gaan even kijken wat ze voor je kunnen doen! Helaas hebben we op dit moment geen creatine en pre-workout samples beschikbaar!;)

Tim

Komt vast wel goed, super service :)
 
Whey perfection in smaak en kwaliteit ongeëvenaard
Dankjewel. Volgens mij ben je niet de enige die er zo over denkt. We krijgen enorm veel goede reacties over de smaak, oplosbaarheid, structuur en smaak. Met de kwaliteit Volactive weet je altijd dat je 100% goed zit. Whey Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven