AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnenkort nog maar de massperfection erbij bestellen
 
De Protein Perfection mix is vervangen door de Perfect Protein. Deze is kwa smaak, oplosbaarheid, prijs een stuk aantrekkelijker. Daarnaast bevat deze een blend van de beste snelle Whey- en Micellar Casein eiwitten. Deze zou je wellicht als alternatief kunnen nemen. Daarnaast is de Trophix/Matrix vrij lastig in te kopen. Ik ga eens doorgeven of we hiervan nog meer smaken kunnen opnemen.

Ralf

Ja....maar eerlijk gezegd vond ik de oude Perfection Mix veel beter dan Perfect protein. Qua smaak was het veel beter, qua oplosbaarheid, qua ingredienten ook. Enige goede vervanger ervoor vind ik Matrix of Trophix.......en ik weet dat er veel forumleden hierzo dat ook denken.
Zou leuk zijn als Trophix in meerdere smaken beschikbaar was :)
 
Ja....maar eerlijk gezegd vond ik de oude Perfection Mix veel beter dan Perfect protein. Qua smaak was het veel beter, qua oplosbaarheid, qua ingredienten ook. Enige goede vervanger ervoor vind ik Matrix of Trophix

Matrix bevat tog hydrolized wheat gluten? En waarom zijn bijvoorbeeld Combat powder, syntha6, fusion pro of pro antium niet vervangers? De nieuwe myofusion is niet goed :(
 
heb besteld, ook ff vermeld van die fat caliper die ik bij men vorige bestelling zou krijgen. ( is al 3/4 maand geleden die bestelling. 4 vd 8 zakken oats gescheurd)
heb erbij gezet dat best dag later mag worden verzonden als maar goed kwam. Dus je hoort het vast.
Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's hebben deze vast al voor je verwerkt, maar je kan erop rekenen dat deze in orde wordt gemaakt en zo snel mogelijk (morgen) wordt geleverd. Mits deze ook direct betaald is uiteraard.
Vandaag m'n bestelling weer in prima staat ontvangen mannen, nog nooit (afkloppen) voorgekomen dat een zak oats gescheurd was. Thanks :thumbs:
Super, goed om te horen. Kun je er de komende tijd weer tegen aan. Laten we het in ieder geval zo houden. Succes met je producten!
Binnenkort nog maar de massperfection erbij bestellen
Mass Perfection is een goede keus. Met ingrediënten gewonnen uit rijst, havermout, whey, micellar casein pak je hiermee een ontzettend goed product.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Ralf
 
B&F makkers,

gaan jullie binnenkort een huismerk fiber introduceren? of komt de ON weer op voorraad? had graag een paar potjes voor 3 euro gehad ;)

xxx
 
B&F makkers,

gaan jullie binnenkort een huismerk fiber introduceren? of komt de ON weer op voorraad? had graag een paar potjes voor 3 euro gehad ;)

xxx
Binnenkort verwachten we niet meer de ON Fiber weer voorradig. Wellicht is dit een optie voor jou?

Ralf
 
Mass Perfection is een goede keus. Met ingrediënten gewonnen uit rijst, havermout, whey, micellar casein pak je hiermee een ontzettend goed product.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Ralf
Goed spul idd, net weer 4kg besteld samen met een extra grote pot xtend, whoop whoop mijn dag kan niet meer stuk. :D
 
Goedemiddag,

Ik ga straks een bestelling plaatsen (zoals altijd :o ), maar zit met een vraag.
Ik ben op zoek naar een whey shake voor mijn vriendin, alleen is zij allergisch voor gluten en lactose.

Welke raden jullie dan aan?

Alvast bedankt!
 
Uw referentienummer is: C892766

Maak er maar weer wat moois van :cool:
 
Beste B&F/Ralf,

Al enig inzicht in de komende weekaanbiedingen?
Ik wil namelijk een pre-workout bestellen maar Neurocore is op :'( en zoek een leuke aanbieding.
Is Total Proteine aan te raden als post-work out met cutten? die enkele grammetjes KH kun je verrekenen met je eetschema lijkt mij.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 15:07 ----------

Goedemiddag,

Ik ga straks een bestelling plaatsen (zoals altijd :o ), maar zit met een vraag.
Ik ben op zoek naar een whey shake voor mijn vriendin, alleen is zij allergisch voor gluten en lactose.

Welke raden jullie dan aan?

Alvast bedankt!

Nectar?
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/syntrax/nectar-isolate-whey/?clangct=fde9e039331d452d277b412771592229326b734c7d4e7570.b3JkZXJhYW50YWwsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw
 
Goed spul idd, net weer 4kg besteld samen met een extra grote pot xtend, whoop whoop mijn dag kan niet meer stuk. :D
Dankjewel. Xtend is ook enorm lekker van smaak en heeft een mooi kleurtje:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goedemiddag,

Ik ga straks een bestelling plaatsen (zoals altijd :o ), maar zit met een vraag.
Ik ben op zoek naar een whey shake voor mijn vriendin, alleen is zij allergisch voor gluten en lactose.

Welke raden jullie dan aan?

Alvast bedankt!
Hey! Je kunt eventueel gaan voor Nectar, IsoPure of Iso-100 gaan. Dit zijn eiwitten die zijn lactose- en uiteraard glutenvrij. Dit zijn producten die niet goedkoop zijn, maar wellicht is Soja Eiwit anders een alternatief?
Uw referentienummer is: C892766

Maak er maar weer wat moois van :cool:
Bedankt voor je bestelling. Gaan we direct voor je verwerken, morgen in huis! :)

Ralf
 
Ik ben op zoek naar de een goede fat burner en naar een sterke test booster.

Wat kunnen jullie aanbieden?
 
Ik ben gister bij jullie in de winkel geweest in Amersfoort mooie winkel!
Ik was er nog nooit eerder geweest ik bestel altijd bij jullie online.

Geven jullie in de winkel nooit gratis samples weg???

Ik heb weer vaso grow in huis ik vind het een goede supp.
 
Heb verkeerde bestelling binnen gekregen, 1000 iu ipv 5000 iu vitamine D.

Referentienummer: C889251
 
Ik heb de oats ontvangen, bedankt! :)
Graag gedaan :thumbs:
Ik ben op zoek naar de een goede fat burner en naar een sterke test booster.

Wat kunnen jullie aanbieden?
In dat geval zou ik de Intimidate en Dexaprine aanbevelen. Dit zijn de sterkste producten in zijn klasse.
Ik ben gister bij jullie in de winkel geweest in Amersfoort mooie winkel!
Ik was er nog nooit eerder geweest ik bestel altijd bij jullie online.

Geven jullie in de winkel nooit gratis samples weg???

Ik heb weer vaso grow in huis ik vind het een goede supp.
Dankjewel voor de complimenten. Amersfoort en Zwolle zijn beide volgens mij recent verbouwd en zijn inderdaad mooie panden! :) In de winkels worden inderdaad geen samples weggegeven, puur om dat deze daar ook niet voorradig liggen.
Heb verkeerde bestelling binnen gekregen, 1000 iu ipv 5000 iu vitamine D.

Referentienummer: C889251
Ik ben op dit moment niet op de zaak, neem anders even contact op met mijn collega's van de klantenservice (0513 683 068 of info@bodyenfitshop.nl) dan pakken mijn collega's dit direct voor je op.

Ralf
 
En weer bedankt voor de snelle levering! (Superduo besteld)
 
En weer bedankt voor de snelle levering! (Superduo besteld)

Bedankt voor je bestelling! Een zeer goede/complete keus het Super Duo :D!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven