XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou voor C4 gaan, er zit minder caffeine in per serving, maar er zitten qua ingrediënten echt hele goede dingen in die je trainingen zullen ondersteunen. Geen caffeine overdosis waarvan je alleen energie krijgt.

De smaken van c4 zijn echt super gwn, green Apple of strawberry margherita. Top smaken :D

Zal c4 eens proberen. Eens zien wat het geeft :)

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 12:41 ----------

voila c4 en monster caps besteld.
 
Zal c4 eens proberen. Eens zien wat het geeft :)

Smaak is voor mij echt een belangrijke factor. Fruitpunch wordt k misselijk van. Veel pwo hebben heel veel caffeine waardoor je lkkr kunt trainen, maar dan betaal ik liever 8 euro voor een potje caffeine pillen, ben. Veel goedkoper uit. Daarom zijn de andere ingrediënten meer van belang dan ee hoge dosis caffeine. Gwn uitproberen en kijken wat voor jou plezierig traint.
 
Ik zou voor C4 gaan, er zit minder caffeine in per serving, maar er zitten qua ingrediënten echt hele goede dingen in die je trainingen zullen ondersteunen. Geen caffeine overdosis waarvan je alleen energie krijgt.

De smaken van c4 zijn echt super gwn, green Apple of strawberry margherita. Top smaken :D
Zit ook een beetje Synephrine HCL in. Iets wat een heftige reactie geeft:cool:
Zal c4 eens proberen. Eens zien wat het geeft :)

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 12:41 ----------

voila c4 en monster caps besteld.
Bedankt voor je bestelling. C4 Extreme is een goede keus. In combinatie met Monster Caps een echte killer combi!:shoot:

Ralf
 
Zit ook een beetje Synephrine HCL in. Iets wat een heftige reactie geeft:cool:

Bedankt voor je bestelling. C4 Extreme is een goede keus. In combinatie met Monster Caps een echte killer combi!:shoot:

Ralf

Hahaha, daarom kwam k ook met de opmerking dat de andere ingrediënten buiten de caffeine veel belangrijker zijn. Kijk maar naar Nr1 van jullie, stimulans vrij. Neem er caffeine pillen bij en je hebt een goede workout :P
 
Hahaha, daarom kwam k ook met de opmerking dat de andere ingrediënten buiten de caffeine veel belangrijker zijn. Kijk maar naar Nr1 van jullie, stimulans vrij. Neem er caffeine pillen bij en je hebt een goede workout :P
Absoluut.Caffeine is slechts een energie stimulants. Is vaak zo met pre-workouts wat het totaalplaatje zo goed maakt ;) nr1 is een hele complete blend met allemaal ingrediënten. Ik denk dat het wel eens naast Creapure de populairste creatine(blend) is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Absoluut.Caffeine is slechts een energie stimulants. Is vaak zo met pre-workouts wat het totaalplaatje zo goed maakt ;) nr1 is een hele complete blend met allemaal ingrediënten. Ik denk dat het wel eens naast Creapure de populairste creatine(blend) is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

N m'n cut ff creatine gebruiken. Heb die van jullie of course, in combinatie met beta alanine m'n natuurlijke anabolen weken in na de cut. Omw to 90kg hahahaha.
 
Smaak is voor mij echt een belangrijke factor. Fruitpunch wordt k misselijk van. Veel pwo hebben heel veel caffeine waardoor je lkkr kunt trainen, maar dan betaal ik liever 8 euro voor een potje caffeine pillen, ben. Veel goedkoper uit. Daarom zijn de andere ingrediënten meer van belang dan ee hoge dosis caffeine. Gwn uitproberen en kijken wat voor jou plezierig traint.

ja lap :p wat heb ik nu besteld... fruit punch :d neem dat altijd :) safe choice :).
 
Hallo hulkies,
Heb net een bestelling geplaatst refC946872 Als ik zo vrij mag zijn om te bedelen voor een paar samples van nieuwe pre work outs. Ben een tijdje weg geweest en nu weer terug. Mocht je het bijvoegen dan mijn dank daarvoor.
Groetjes Daan
 
Namens Bodyenfitshop op de NAC aanwezig !!

image.jpg
 
Wat raden jullie aan ipv muscleprotect, aangezien die uitverkocht is? Wil sowieso PeptoPro is gaan uitproberen, heeft het dan nog zin om tijdens het trainen nog iets te gebruiken?
 
N m'n cut ff creatine gebruiken. Heb die van jullie of course, in combinatie met beta alanine m'n natuurlijke anabolen weken in na de cut. Omw to 90kg hahahaha.

Waarom Creatine & Beta Alanine na de cut? Als je je dieet aanhoudt kan dat toch gewoon?
 
N m'n cut ff creatine gebruiken. Heb die van jullie of course, in combinatie met beta alanine m'n natuurlijke anabolen weken in na de cut. Omw to 90kg hahahaha.
Dat word een mooie periode in je leven na de cut:D
Hallo hulkies,
Heb net een bestelling geplaatst refC946872 Als ik zo vrij mag zijn om te bedelen voor een paar samples van nieuwe pre work outs. Ben een tijdje weg geweest en nu weer terug. Mocht je het bijvoegen dan mijn dank daarvoor.
Groetjes Daan
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en morgen in huis!:cool:
Namens Bodyenfitshop op de NAC aanwezig !!
Stoere foto!!! :)
Wat raden jullie aan ipv muscleprotect, aangezien die uitverkocht is? Wil sowieso PeptoPro is gaan uitproberen, heeft het dan nog zin om tijdens het trainen nog iets te gebruiken?
Ik zou dan Amino X aanbevelen. Deze hebben we momenteel in de weekaanbieding tegen dezelfde prijs.

Ralf
 
Had net René aan de telefoon. Dankje voor het advies, en zoals beloofd mijn bestelling C947306 :)
 
Had net René aan de telefoon. Dankje voor het advies, en zoals beloofd mijn bestelling C947306 :)
Top graag gedaan. Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis! :)

Ralf
 
Waarom Creatine & Beta Alanine na de cut? Als je je dieet aanhoudt kan dat toch gewoon?

Haha, na je cut, is je lichaam in vermoeide aard. J bent uitgeput en leeg. As je dan na die periode opbouwt naar bulk niveau, heb je 6 weken om te zorgen dat Je rebound effect hebt. Jenlichaam zal dan sneller massa aan gaan zetten. Vaak ben je dan na een paar weken zwaarder dan toen je met je cut begonnen bent. Daarom ga ik crea en beta stacken na m'n cut om deze lichamelijke anabolen fasen maximaal te gebruiken om heel snel naar de 80 kg te stijgen met een lager vet percentage.
 
Jammer dat je met sommige acties alleen kan meedoen als je facebook hebt, heb een hekel aan facebook.


Mensen voelen zich uitgesloten voor bepaalde acties dan, jammere discriminatie.

We hebben ook vaak acties buiten facebook om. ;)
 
Worden er vandaag geen bestellingen de deur uit gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven