XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de sterkste pre-workout product bij bnf ?
Heb noxplode2, maar om eerlijk te zijn, voel er niet veel van :(

Hiervoor zou je bijvoorbeeld een Strong of Assault kunnen pakken! Hier ben ik persoonlijk erg over te spreken!
Het is en blijft een kwestie van over hoe je er op reageert! daarom kan het zijn dat de ene pre-workout voor de ene persoon veel beter werken dan voor de andere persoon! Dit is een kwestie van uitproberen en kijken wat voor jou het beste bevalt!

Tim
 
Pakketje weer optijd binnen zoals het hoort!

Bedankt jongens :thumbs:
 
eenmalige machtiging niet meer mogelijk? was wel zo makkelijk:mad:
 
eenmalige machtiging niet meer mogelijk? was wel zo makkelijk:mad:
Op dit moment niet. AfterPay heeft problemen met het betaalsysteem van ABN Amro waar onze betalingen via binnen komen. Dit is een algemeen bekend probleem bij Afterpay en ze zijn dat nu aan het uitzoeken en oplossen icm ABN Amro. :rolleyes:Zodra het weer werkt, staat de betaalwijze er weer bij. We hebben het vanmiddag uitgezet, om pogingen en frustraties van klanten te voorkomen. Nu weet je direct waaraan je toe bent!:cool:

Ralf
 
Gisteren besteld, vandaag weer in prima staat ontvangen :thumbs: PostNL komt wel steeds later op de dag, maar in ieder geval nog vandaag bezorgd!
 
Beste,



Heb een bestelling gedaan,

echter heb ik de verkeerde whey gekregen, dacht al wat smaakt het anders.

heb whey perfection ipv afslank eiwit gekregen.



ben al jaren tevreden klant, echter de laatste tijd gaat het steeds vaker mis,
of iets verkeerd, of vergeten.

snap het dat jullie het druk hebben, en nieuwe mensen hebben.

referentienummer: C957952


mvg

( had ook al een pm gestuurd maar vandaag en gister
Geen reactie gehad helaas)
 
Beste,



Heb een bestelling gedaan,

echter heb ik de verkeerde whey gekregen, dacht al wat smaakt het anders.

heb whey perfection ipv afslank eiwit gekregen.



ben al jaren tevreden klant, echter de laatste tijd gaat het steeds vaker mis,
of iets verkeerd, of vergeten.

snap het dat jullie het druk hebben, en nieuwe mensen hebben.

referentienummer: C957952


mvg

( had ook al een pm gestuurd maar vandaag en gister
Geen reactie gehad helaas)

Dat is zeker niet de bedoeling! We gaan dat zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik stuur je straks even een PM.

Tim
 
bestelling geplaatst, houd rekening met de 'note' die ik erbij heb geschreven aub.


hoop het morgen in huis te hebben zoals altijd al het geval is geweest.
 
bestelling geplaatst, houd rekening met de 'note' die ik erbij heb geschreven aub.


hoop het morgen in huis te hebben zoals altijd al het geval is geweest.

Ja hoor komt in orde, mijn collega's bij de inpaktafel hebben het gezien!

Tim

Je vergeet de H Tim ;)

Naja ik heb zelf in al die jaren nog geen ÉÉN keer problemen gehad!! Altijd optijd binnen :D

Excuses StefanovicH Ik was even iets te rap met het beantwoorden:D

Tim
 
Hoi,

Jullie bieden van eigen merk Anabolic ZMA aan, hier staat bij de beschrijving dat deze niet met elke multi vitamine samengaat ivm optimaal resultaat. Maar gaat deze dan wel samen met Multi Men Vitamine van jullie eigen merk?

"De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen."

Greetzzzz Fatboy Slim
 
Damn you PostNL; al denk ik dat ik weet hoe het komt...

media_xll_5863992.jpg
 
Hoi,

Jullie bieden van eigen merk Anabolic ZMA aan, hier staat bij de beschrijving dat deze niet met elke multi vitamine samengaat ivm optimaal resultaat. Maar gaat deze dan wel samen met Multi Men Vitamine van jullie eigen merk?

"De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen."

Greetzzzz Fatboy Slim

Er wordt hier gedoeld op multivitamines die gericht zijn op bodybuilders qua dosering. Kijk hiervoor naar Multi's zoals de Animal Pak en Body Building Vitamin Pack!

Tim

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 22:23 ----------

Damn you PostNL; al denk ik dat ik weet hoe het komt...

media_xll_5863992.jpg

Vervelend inderdaad, goed te zien dat jullie er de lol nog van in kunnen zien! Haha!

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven