AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is erg vervelend heren! ik ga het gelijk even voor jullie uitzoeken! Ik laat het jullie straks weten door middel van een Pm!

Tim

Bedankt,
Is als nog goed gekomen een klein beetje vertraging kan ik nog met leven ,wel goede service na verkoop bij body en fit ..

mvg :)
 
Hoi,

Jullie bieden van eigen merk Anabolic ZMA aan, hier staat bij de beschrijving dat deze niet met elke multi vitamine samengaat ivm optimaal resultaat. Maar gaat deze dan wel samen met Multi Men Vitamine van jullie eigen merk?

"De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen."

Greetzzzz Fatboy Slim


Denk dat ik het antwoord al heb gevonden. De werkzame stoffen zijn:

Anabolic ZMA bevat precies de juiste doseringen.
(Vitamin B6: 10.5mg, Magnesium: 450mg, Zinc: 30mg)

Terwijl bij de Multi men Vitaminen de zelfde stoffen zijn:

Vitamine B6 pyridoxine hydrocloride 4,2mg 300%
Magnesium, magnesiumcarbonaat 100mg 27%
Zink, zinkcitraat 10mg 100%

--------------------------------------------------------

B6 mag niet meer dan 25mg per dag om zenuwschade, geheugenverlies en geheugen/denk vermogen aan tasten.

Bij meer dan 250mg magnesium kan lichte diaree ontstaan.

Bij meer dan 25mg zink per dag kan bloedarmoede en verminderde weerstand ontstaan.

---------------------------------------------------------

Aangezien je een dosis van 40mg zink krijgt, zou je daar eventueel problemen kunnen verwachten. En om dit dan tegen te gaan zou je dus ijzer moeten binnen krijgen. Appelstroop, veldsla, volkorenbrood etc etc. Maar daarmee krijg je niet heel veel binnen. Dus zou je feitelijk gewoon een ijzer tabletten moeten slikken preventief. En helaas zit er geen ijzer in jullie multivitaminen. Uiteindelijk zou bloedarmoede dan ook verklaren waarom je niet de gewenste resultaten gaat halen.

Want de symptomen zijn duizeligheid, kortademigheid, koude ledematen en abnormale vermoeidheid! Na geringe inspanning.

Laat de multivitamine weg vallen en je gaat maar 5mg boven de max ipv 15mg boven de max. Dat zou dan ook de reden zijn dat de multivitamines niet allemaal kunnen bij ZMA Anabolic.

Althans, dit is het meest logisch verklarende wat ik kan bedenken.

Weten jullie bij Body en Fit shop hier meer vanaf?
 
Vorige week Swollen besteld en toen ik hem binnenkreeg zat ie vol met klonten. Heb hem maar zelf fijngestampt maar erg netjes is het natuurlijk niet..
 
C966360, komt deze vndg aan? Pakje is gisteren niet geleverd..
 
Denk dat ik het antwoord al heb gevonden. De werkzame stoffen zijn:
Weten jullie bij Body en Fit shop hier meer vanaf?
In bijv. Smart Multi of Sports Multi zit gewoon Ijzer toegevoegd. Als je extra ijzer wilt, zul je voor 1 van deze twee moeten gaan. De mannenmulti zit geen ijzer aan toegevoegd.
Referentienummer C97143 Morgen binnen?
Je referentienummer klopt helaas niet. Heb je voor mij het gehele referentienummer? Deze bestaat uit zes cijfers.
Vorige week Swollen besteld en toen ik hem binnenkreeg zat ie vol met klonten. Heb hem maar zelf fijngestampt maar erg netjes is het natuurlijk niet..
Nee snap ik. Het kan voorkomen namate een pre-workout langere tijd "stil" staat gaat oxideren. Dit met het gevolg dat het klont, als je schud of even de pot op tafel slaat valt het direct uit een. Dat heeft geen invloed op de kwaliteit.
De nieuwe shake cocktail maar es bestellen, men huidige is zo goed als op.
Cocktail is een leuk product he! :)
C966360, komt deze vndg aan? Pakje is gisteren niet geleverd..
Je zending komt vandaag aan! :)

Ralf
 
Bedankt, weet ik voldoende!
Multi sports erbij bestellen.
 
C972133 zojuist geplaatst.

Heb geen sample geselecteerd gezien ik deze nooit probeer/gebruik en uiteindelijk vaak weg gooi of ergens in de kast laat liggen.
 
duurt het nog lang voor de 360 variant van de marinol omega 3 weer terug is? zouden jullie misschien tot die tijd iets kunnen doen met een gereduceerde prijs voor 2 of meer van de 180 variant? :)
 
28/05 bestelling geplaatst ... Gisteren was de zending vertraagd, verwachte bezorgdag is aangepast ...
Ik had bij opmerking geschreven dat ik lid ben van het DBB forum en dat een extra sample zeker mag.
Daarstraks pakket binnen gekregen en wou vlug es checken wat er van extras bijzat, want ik bestel alles bij b&f, niks nada niente van extras of samples :(
 
Denk dat ik het antwoord al heb gevonden. De werkzame stoffen zijn:

Anabolic ZMA bevat precies de juiste doseringen.
(Vitamin B6: 10.5mg, Magnesium: 450mg, Zinc: 30mg)

Terwijl bij de Multi men Vitaminen de zelfde stoffen zijn:

Vitamine B6 pyridoxine hydrocloride 4,2mg 300%
Magnesium, magnesiumcarbonaat 100mg 27%
Zink, zinkcitraat 10mg 100%

--------------------------------------------------------

B6 mag niet meer dan 25mg per dag om zenuwschade, geheugenverlies en geheugen/denk vermogen aan tasten.

Bij meer dan 250mg magnesium kan lichte diaree ontstaan.

Bij meer dan 25mg zink per dag kan bloedarmoede en verminderde weerstand ontstaan.

---------------------------------------------------------

Aangezien je een dosis van 40mg zink krijgt, zou je daar eventueel problemen kunnen verwachten. En om dit dan tegen te gaan zou je dus ijzer moeten binnen krijgen. Appelstroop, veldsla, volkorenbrood etc etc. Maar daarmee krijg je niet heel veel binnen. Dus zou je feitelijk gewoon een ijzer tabletten moeten slikken preventief. En helaas zit er geen ijzer in jullie multivitaminen. Uiteindelijk zou bloedarmoede dan ook verklaren waarom je niet de gewenste resultaten gaat halen.

Want de symptomen zijn duizeligheid, kortademigheid, koude ledematen en abnormale vermoeidheid! Na geringe inspanning.

Laat de multivitamine weg vallen en je gaat maar 5mg boven de max ipv 15mg boven de max. Dat zou dan ook de reden zijn dat de multivitamines niet allemaal kunnen bij ZMA Anabolic.

Althans, dit is het meest logisch verklarende wat ik kan bedenken.

Weten jullie bij Body en Fit shop hier meer vanaf?

die side effects die jij noemt van overmatig vit b6 werden pas vastgesteld bij langdurige dagelijkse doseringen van 500-1000mg b6 per dag, die 25mg is slechts een veilige dagelijkse hoeveelheid voorgesteld door een of andere instantie, maar je kunt gerust hoger gaan als je geen rare afwijkingen hebt. Beetje hetzelfde verhaal als met vitamine C, daar hoef je in principe ook maar 100mg van binnen te krijgen en toch word het met regelmaat in grammen geslikt door velen. beide vitamines worden in de urine uitgescheiden bij een te hoge dosering:)
 
dit Is het goede nummer ReferentienummerC971439
Dat is inderdaad vreemd. Ik ga hem opnieuw voor je versturen. Mocht jemorgen onverhoopt 2 pakketten aangeboden krijgen, kun je gerust 1 weigeren. Dan komt deze vanzelf retour. Ik wil je namelijk niet langer laten wadhten.
ok alvast bedankt voor het antwoord, is het ook mogelijk om eens te kijken naar de eerste vraag,

welke chocolate smaak de 10 lbs is aangezien er meerdere mogelijk zijn:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...mum-nutrition/gold-standard-100-whey-protein/

is het de double rich of een van die malt's
Double Rich Chocolade! :)
Bedankt, weet ik voldoende!
Multi sports erbij bestellen.
Graag gedaan!
C972133 zojuist geplaatst.

Heb geen sample geselecteerd gezien ik deze nooit probeer/gebruik en uiteindelijk vaak weg gooi of ergens in de kast laat liggen.
Dat kan inderdaad :) Cadeaus zin gratis gifts, deze kun je selecteren als je er behoefte aan hebt.
duurt het nog lang voor de 360 variant van de marinol omega 3 weer terug is? zouden jullie misschien tot die tijd iets kunnen doen met een gereduceerde prijs voor 2 of meer van de 180 variant? :)
Nee, helaas kan ik daarop geen uitzondering van maken. We hopen deze met 1-2 weken weer voorradig te hebben.
28/05 bestelling geplaatst ... Gisteren was de zending vertraagd, verwachte bezorgdag is aangepast ...
Ik had bij opmerking geschreven dat ik lid ben van het DBB forum en dat een extra sample zeker mag.
Daarstraks pakket binnen gekregen en wou vlug es checken wat er van extras bijzat, want ik bestel alles bij b&f, niks nada niente van extras of samples :(
We proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen, dat lukt vaak, maar vanwege de drukte kan het ons ook ontschieten. Het blijven extra gratis dingen en hoop dat je het ook begrijpt dat het niet altijd lukt.:rolleyes: Je hebt gelukkig je spullen wel goed gehad, dus bij de volgende bestelling een nieuwe kans!:)

Ralf

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 13:01 ----------

Leuk idee! Is misschien iets leuks voor eigen lijn. Geef het door!

Ralf
 
Zo even een bestelling gedaan.

Proteinebrood lijkt me ook wel fijn :D
 
Bij mijn bestelling - C969699 - zat geen pot Creapure creatine ..
Kan hier iets aan gedaan worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven