MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De reden dat ik geen oats meer pak is vanwege opgeblazen gevoel en feest op de wc pot..
Ik zie dit rijstproduct als een goed alternatief voor mij! ga het zeker uitproberen.

Nog een vraagje, verwachten jullie D-aspartic acid nog terug?
 
Beste Body en fit,

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, maar deze is helaas niet compleet.
Ik had onder andere 2 Amino Direct flessen van 1000ml besteld. Heb er echter maar 1 ontvangen.

Mijn ordernummer is C1365251 en mijn klantnummer is 25956.

Ik hoop dat jullie nog een fles kunnen nazenden :)

Alvast bedankt!
 
Op de verpakking van ultra fine oats staat: Aanbevolen dosering niet overschrijden. Dit voedingssupplement is geen subsistuut voor gevarieerde voeding.

ultra fine oats, is toch gewoon zeer fijngemalen havermout. Kun je dat wel een voedingssupplement noemen? Een aanbevolen maximale dosering lijkt me dan ook niet nodig.

Moeten dit soort mededelingen verplicht op het product vermeld worden, of heeft het een andere reden?
 
Kunnen jullie beter uitleggen wat Brown Rice Powder beter zou maken dan jullie Ultra Fine Oats?
Het zijn beide goede bronnen van koolhydraten maar zie verder dan verschil tussen mineralen/vitaminen niet veel beters.
Havermeel bevat ook gluten. We hebben klanten die bijv. een gluttenallergie hebben of heftig reageren op havermeel (reactie: vaker naar de wc dan gewoonlijk). Rijst is een goede bron van koolhydraten en wij bieden voor ieder wat wils :)
Zeker interessant product. Bij mij gaan er vele kilo's oats doorheen.

Vraag ik heb thuis een gewoon pak zilvervliesrijst staan en die verschilt wel aardig in voedingwaarde vergeleken met jullie poedervorm? Verklaring voor?

Mijne:
340kcal
K 68gr
E 9gr
V 2,5gr
Vezel 6gr

Jullie:
378kcal
Vet: 0.5gr
Koolhydraten: 83gr
Waarvan vezels: 4.0gr
Eiwitten: 10gr
De Rice Powder is zeker interessant. Ik heb het zelf ook in de kast staan:) Nee, daar heb ik niet echt een verklaring voor. Echter, ga maar eens naar de supermarkt en kijk naar de pakken rijst. Dan zie je dat het ene pak 79gr koolhydraten bevat, de andere weer minder. Afhankelijk van het type rijst en de mate waarin het bewerkt is. Dit is onbewerkte zilvervliesrijst en in zijn puurste vorm :)
De reden dat ik geen oats meer pak is vanwege opgeblazen gevoel en feest op de wc pot..
Ik zie dit rijstproduct als een goed alternatief voor mij! ga het zeker uitproberen.

Nog een vraagje, verwachten jullie D-aspartic acid nog terug?
Zeker de moeite waard om te proberen. Deze week nog scherper geprijsd dan de Oats :) De D-Aspartic Acid verwachten wij inderdaad nog terug voorradig. Heb helaas geen exacte datum wanneer deze weer terug in ons assortiment komt. Het gemakkelijkste kun je naar de productpagina gaan en je aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is :)
Beste Body en fit,

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, maar deze is helaas niet compleet.
Ik had onder andere 2 Amino Direct flessen van 1000ml besteld. Heb er echter maar 1 ontvangen.

Mijn ordernummer is C1365251 en mijn klantnummer is 25956.

Ik hoop dat jullie nog een fles kunnen nazenden :)

Alvast bedankt!
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Dat gaan we direct voor je oppakken. Ons excuses voor het ongemak:rolleyes:
Op de verpakking van ultra fine oats staat: Aanbevolen dosering niet overschrijden. Dit voedingssupplement is geen subsistuut voor gevarieerde voeding.

ultra fine oats, is toch gewoon zeer fijngemalen havermout. Kun je dat wel een voedingssupplement noemen? Een aanbevolen maximale dosering lijkt me dan ook niet nodig.

Moeten dit soort mededelingen verplicht op het product vermeld worden, of heeft het een andere reden?
In de etiketeringswet staat inderdaad dat het een verplichte zin is om dit te vermelden op supplementen. We hebben het onderhand op alle verpakkingen staan. Dit staat op alle voedingssupplementen van ons eigen merk. Wat betreft je punt, daar zit inderdaad iets in. Ik zal het eens uitzoeken en eventueel meenemen in een toekomstige batch verpakkingen. Dankje! :)

Ralf
 
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Dat gaan we direct voor je oppakken. Ons excuses voor het ongemak:rolleyes:


Ralf

Mooi! In al die tijd is dit de eerste keer dat er iets verkeerd is gegaan met mijn bestelling, dus ik heb niets te klagen hoor :)
 
Mooi! In al die tijd is dit de eerste keer dat er iets verkeerd is gegaan met mijn bestelling, dus ik heb niets te klagen hoor :)
Mijn collega's van de klantenservice gaan het voor je oppikken. In de loop van de dag zal je een mail ontvangen :)

Ralf
 
Is de smaak speculaas van whey perfection er niet meer in 2270 gram ???
 
Beste Body en fit,

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, echter de verkeerde Alive gekregen.

heb de "Alive! Men's Multi" gekregen ipv de bestelde "Alive! Once Daily Multivitamin Men's (Ultra Potency)"

Order nr C1368058,
 
Hoi B&F,

Wat is jullie reactie op onderstaande tekst over de pure rice ?:

Die Pure Rice Powder van Body&Fit vind ik de grootste tegenvaller die ze in hun assortiment hebben toegevoegd;

1) Het is gewoon rijstmeel/rijstbloem die je ook in de supermarkt of natuurwinkel kunt kopen en niet pre-cooked zoals die van Nestle of Biobim.

2) Net zoals vrijwel alle soorten granen, bevat rijst geen toxines die je per se moet inactiveren door het kookproces, maar wel is het zo dat na het koken, zijn de voedingsstoffen in rijst beter verteerbaar en zal je lichaam nog beter het beste uit rijst weten te halen.

Gedenaturaliseerde eiwitten zijn in het algemeen beter verteerbaar, de vezels zullen beter oplossen (en dus ook beter zijn ‘werk’ doen in je maag-darm kanaal), en hoewel je een zekere % van de vitamines zal inactiveren, doordat de rest van de vitamines beter beschikbaar zullen zijn, wordt dit ruimschoots gecompenseerd.

Dat staat overigens los van het feit of je ‘voelt’ dat je rauwe rijst prima kan verteren. Je krijgt geen last van, maar de beschikbaarheid van voedingsstoffen in je voedsel is vaak groter ná het koken.
 
Is de smaak speculaas van whey perfection er niet meer in 2270 gram ???
Nee, op dit moment niet. Ik durf ook niet aan te geven wanneer deze weer voorradig komt.
Beste Body en fit,

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, echter de verkeerde Alive gekregen.

heb de "Alive! Men's Multi" gekregen ipv de bestelde "Alive! Once Daily Multivitamin Men's (Ultra Potency)"

Order nr C1368058,
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Ik zal je zo een privébericht sturen :)
Hoi B&F,

Wat is jullie reactie op onderstaande tekst over de pure rice ?:

Die Pure Rice Powder van Body&Fit vind ik de grootste tegenvaller die ze in hun assortiment hebben toegevoegd;

1) Het is gewoon rijstmeel/rijstbloem die je ook in de supermarkt of natuurwinkel kunt kopen en niet pre-cooked zoals die van Nestle of Biobim.

2) Net zoals vrijwel alle soorten granen, bevat rijst geen toxines die je per se moet inactiveren door het kookproces, maar wel is het zo dat na het koken, zijn de voedingsstoffen in rijst beter verteerbaar en zal je lichaam nog beter het beste uit rijst weten te halen.

Gedenaturaliseerde eiwitten zijn in het algemeen beter verteerbaar, de vezels zullen beter oplossen (en dus ook beter zijn ‘werk’ doen in je maag-darm kanaal), en hoewel je een zekere % van de vitamines zal inactiveren, doordat de rest van de vitamines beter beschikbaar zullen zijn, wordt dit ruimschoots gecompenseerd.

Dat staat overigens los van het feit of je ‘voelt’ dat je rauwe rijst prima kan verteren. Je krijgt geen last van, maar de beschikbaarheid van voedingsstoffen in je voedsel is vaak groter ná het koken.
De Pure Rice Powder is juist een hele goede toevoeging aan ons assortiment. Het is dus niet zoals de Bambix (babyvoeding). Ik weet niet waar je het onderstaande vandaan hebt, maar het is 100% onbewerkte zilvervliesrijst wat gekookt is. Dit zoals aangegeven is, is dit voor de voedingswaarden beter en opneembaarheid beter. Dit is informatie wat zga niet gevraagd/verstrekt wordt, dus naar mijn idee is het zomaar "uit de lucht gegrepen" om ons product negatief in het daglicht te brengen.

Ralf
 
Hoi Ralf, zag het in een topic staan en was benieuwd naar hoe t zat. Heb ik die 11 kg niet voor niks besteld ;)
 
Hoi Ralf, zag het in een topic staan en was benieuwd naar hoe t zat. Heb ik die 11 kg niet voor niks besteld ;)
Geen enkel probleem. Het is je 11kg zeker waard :) We zijn en blijven natuurlijk altijd een huismerk wat vaak veel vragen bij klanten oproept terwijl deze veelal onterecht zijn. Wij willen, netzoals elk ander merk, goede producten aanbieden tegen een scherpe prijs. Wanneer wij bijv. Gold Standard Whey inkopen gaat dat vaak over 2-3 schijven voordat wij het pas kunnen verkopen (dan gaan we uit van de scherpste verkoopprijs) terwijl we de Whey Perfection (waar we eigen baas over zijn, ook kwa transport/oplage) dat geheel in eigen beheer hebben. Dat zie je in veel eigen huismerk producten (B&F vitamines, kruitvat etc). Het is goedkoper, terwijl de kwaliteit absoluut niet minder is. We willen ook graag met onze eigen producten, concurreren met de grotere merken. Wat ik zelf vind, dit goed lukt. In elke klasse hebben we een goed alternatief tegen een betere prijs. Dus bij ons zit je altijd goed met de kwaliteit/service/waar voor je geld. :thumbs:

Ralf
 
Huismerk is meestal even goed en een stuk goedkoper omdat ze inderdaad direct kunnen leveren. Koop zelf van alles huismerk (jumbo, AH, kruidvat enz. en dus ook van B&F).
 
Mijn collega's van de klantenservice gaan het voor je oppikken. In de loop van de dag zal je een mail ontvangen :)

Ralf

Heb inderdaad een mailtje gehad dat het verzonden is :)
Ik zie het wel verschijnen!

Bedankt!
 
We hopen aankomende week dat dezs voorradig komt :)

Bedankt voor je feedback. Het is altijd lastig de juiste smaken te creeeren want je wil iedereen tevreden houden. Ik zal je tip doorgeven :)

Ralf

Thanks vd reactie! Ik zie dat de nieuwe During Workout (van THE SYSTEM) Refreshing Lemon als smaak heeft, die moet ook bij de BCAA poeder komen :-)
 
lekker ongemotiveerd personeel daar in die winkel in amersfoort.
maarja, toch nog even wat gekocht.
 
Huismerk is meestal even goed en een stuk goedkoper omdat ze inderdaad direct kunnen leveren. Koop zelf van alles huismerk (jumbo, AH, kruidvat enz. en dus ook van B&F).
Wow, bedankt voor je mooie compliment! :)
Heb inderdaad een mailtje gehad dat het verzonden is :)
Ik zie het wel verschijnen!

Bedankt!
Graag gedaan! :)
Thanks vd reactie! Ik zie dat de nieuwe During Workout (van THE SYSTEM) Refreshing Lemon als smaak heeft, die moet ook bij de BCAA poeder komen :-)
Bedankt voor je suggestie, ik zal het doorgeven! :)
lekker ongemotiveerd personeel daar in die winkel in amersfoort.
maarja, toch nog even wat gekocht.
Ik bespeur enige sarcasme:rolleyes: Natuurlijk willen we graag dat je een goede ervaring hebt, maar deze filialen (Zwolle & Amersfoort) is franchise. Ze nemen wel onze producten af, maar verder doen we niets voor hun :) Wat heb je gehaald?

Ralf
 
Pure Rice is vergelijkbaar met bodylab Rice & protein?
 
Pure Rice is vergelijkbaar met bodylab Rice & protein?

Nee, Rice&Protein van bodylab is een blend van eiwitten (whey eiwit hydrolisaat, whey eiwit isolaat, whey eiwit concentraat, micellar caseïne, casseinaat en kippenei albumin) en zilvervliesrijst + smaak, dat nieuwe pure rice gedoe van B&F is gewoon zilvervliesrijstpoeder.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Clarinol® CLA
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
60 caps voor 4,50!

Pure Rice Powder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1000 gram voor 1,90!

Z-Core PM
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
60 caps (2 maand) voor 14.50!

Glutamine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
300 gram voor 14,50!

Whey Shake
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
75 shakes voor 34.50

Low Carb Vital Drink
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1000ml voor 9.90



Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pure Rice is vergelijkbaar met bodylab Rice & protein?
De Pure Rice is netzoals de Ultra Fine Oats. 1000 gram pure Zilvervliesrijst. Onze Perfect Muscle Shake is een soortgelijk product voor de Rice & Protein. 100% Zilvervliesrijst met de beste eiwitbronnen. Whey van Volac en Micellar Casein van Fonterra.

Ralf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven