AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ralf hardstikke bedankt, moet ik het ook op rustdagen 2 scoops per dag nemen of alleen op trainingsdagen>?
 
Waar ben je benieuwd naar?:cool:
Ralf hardstikke bedankt, moet ik het ook op rustdagen 2 scoops per dag nemen of alleen op trainingsdagen>?
Graag gedaan. Elke dag, zowel op rust als trainingsdagen! [URL="http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/bsn/cellmass-30-servings/"]Cellmass 2.0[/URL]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eenmalige kans: Cellmass BSN 29.90 9.99! Exclusief bij Body & Fit. De #1 creatine uit de U.S. voor een ongekende prijs!

Ralf
 
Wat is precies het verschil tussen Perfect Protein en Whey Perfection? Afgezien van dat inn Perfect protein ook caseine zit?
Perfect protein is nu namelijk iets goedkoper, dus overwoog die te nemen.. En als de werking niet veel van elkaar verschilt...
 
Wat is precies het verschil tussen Perfect Protein en Whey Perfection? Afgezien van dat inn Perfect protein ook caseine zit?
Perfect protein is nu namelijk iets goedkoper, dus overwoog die te nemen.. En als de werking niet veel van elkaar verschilt...

je hebt het risico dat je linkerbal iets kleiner word als je die perfect protein neemt dat komt door de verschillende aminozuren.
 
Wat is precies het verschil tussen Perfect Protein en Whey Perfection? Afgezien van dat inn Perfect protein ook caseine zit?
Perfect protein is nu namelijk iets goedkoper, dus overwoog die te nemen.. En als de werking niet veel van elkaar verschilt...
Perfect Protein is een blend van Whey en Micellar Casein. Het is dus zowel snel als langzaan opneembaar. De Whey Perfection bevat alleen snel opneembare eiwitten (Whey).

Ralf
 
Ralf check ff je pm als het kan, had dit graag vandaag nog opgelost gezien. Bestelling sleept nu toch al lang aan (dankzij postnl)... Merci
 
Waar is de 4kg Isolaat Perfection banaan gebleven? Ik probeer hem al een paar dagen te bestellen.
 
Ralf check ff je pm als het kan, had dit graag vandaag nog opgelost gezien. Bestelling sleept nu toch al lang aan (dankzij postnl)... Merci
Ik ga er nu direct naar kijken. Dit mag natuurlijk nooit zo lang duren :)
Waar is de 4kg Isolaat Perfection banaan gebleven? Ik probeer hem al een paar dagen te bestellen.
Deze is helaas uitverkocht. Ik ga morgen voor je navragen wanneer we deze weer voorradig verwachten. Als ik een antwoord heb, laat ik het hier direct weten.

Ralf
 
Dat ga ik voor je navragen :) Als ik een antwoord heb, laat ik het hier weten voor je.

Ik kon niet meer wachten tot oma haar grannies apple whey weer heeft gemaakt.
Mijn bestelling er toch maar gewoon ingeknald, C1956448
 
Juist bestelling gedaan C1942311(voor heel wat euros :-) ) mogelijk voor wat extra samples?? gezien de vele problemen met vorige bestellingen moest ik dit aangeven..
Ook een benieuwd als het dinsdag geleverd word,ben nu toch ruim op tijd!


Ale tis weer van dat!!! bestelling moest gisteren binnen zijn weer niet geleverd.
Dan laat ik het al versturen naar een adres waar altijd iemand is tijdens werk uren.
En hoe het er naar uit ziet op de trekking zal het voor vandaag ook weer niet zijn.
Ik snap dat echt niet kwa levering das gewoon nul service!!
 
Waar is de 4kg Isolaat Perfection banaan gebleven? Ik probeer hem al een paar dagen te bestellen.
We gaan er vanuit dat de smaak banaan deze week weer voorradig is :)

Ralf
 
Bestelling weer geplaatst, beetje PAM spray en de Aromavex proberen, voor die prijs kon ik het niet laten :D
Nummer C1956686.
 
B&F Gaan jullie de FortiFX repen nog verkopen?
 
Beste BodyenFit,

Net mn bestelling binnen met o.a. CellMass (aanbiedingspotje), maar voel me wel een beetje in de maling genomen over de hoeveelheid. Op jullie site staat:

'- 5 gram van de 3 sterkste creatines per serving!
- Mega hoeveelheid van 10.000mg aminozuren per serving!
- 3 gram L-Glutamine per serving!'

Heel groot daaronder staat '30 servings'

Hieruit verwacht ik 30*5 gram creatine en 30*10g amino's, maar dit is dus maar de helft, omdat je blijkbaar die hoeveelheden pas uit 2 scoops/servings haalt.
Nu snap ik wel dat het een aanbieding is, maar toch vind ik de informatie verkeerd.
 
Mwaa, vind dat toch wel dicht in de buurt komen bij de boel bedonderen, als ik het zo bekijk. Heb die potjes zelf niet, en de aanbieding niet gezien, dus weet ook niet of hij 't juist interpreteert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven