AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen ga ik weer wat bestellen goed he ?

welke eiwitten behalve whey perfection zijn nog meer goed te eten.
Nam af en toe nog wel eens een pot protean maar deze verkopen ze niet meer.
welke andere merken smaken er goed ?, lees goede dingen over syntha -6
 
Laatst bewerkt:
Hallo, is de winkel in Zwolle vandaag ook geopend? Zo ja, tot hoelaat?
Nee, op hemelvaart kun je er vanuit gaan dat onze winkels gesloten zijn.
Is er dan geen mogelijkheid nu al te bestellen en te betalen. En dat jullie achterna
verzenden? In andere winkels kan je toch ook bij bestellen aan promoprijs als de stock op is?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Sorry! Ze zijn pas weer te bestellen zodra ze voorradig is.
Wanneer is de Premium Superfood Blend leverbaar? Ik wacht al een tijdje, maar helaas nog steeds uit voorraad...
Dit kan vrijdag, morgen dus, zijn maar ook begin volgende week. Het komt eraan en zal geen weken meer duren.
Body & Fit,

Betreffende de 1 kg verpakkingen Waxy Maze Starch:

Mix per dosering 20 - 60 gram, maar hoeveel gram is 1 maatschep juist?
Vervelend als je geen weegschaaltje hebt.. Bedankt!
Durf ik niet te zeggen. Oorspronkelijk was bedoeld om de WMS zonder maatschep te leveren en op deze manier de bulk-voordeel zo groot mogelijk te houden ten opzichte van concurrenten. Waardoor het de beste koop is onder de WMS. Ik denk dat één maatschep +- 30 gram is.
Even een vraag over het label van Dominate:
3 capsules bevatten in totaal 1178mg aan ingredienten. Echter staat op het label dat er alleen al in Sarcosine en agmatine een hoeveelheid van 1500mg zit, laat staan de andere ingredienten bij opgeteld.
Enige vorm van duidelijkheid zou gewenst zijn.
Ga ik morgen voor je achteraan bellen. Dan laat ik het hier weten!
C1996569 Goede order geplaatst:) Als het kan zou ik graag de creatine tabs proberen, zou je die er nog bij kunnen doen? :)

Gaat de pro antium whey uit het assortiment trouwens? Dat hij nu zo goedkoop is? Zou zonde zijn..
Bedankt voor je bestelling :) Zaterdag in huis. Je bestelling is reeds verwerkt. Die Creatine Tabs houd je van me te goed. PM me volgende keer voor je bestelling even, dan regel ik het voor je dat je een verpakking krijgt van me!
Welke bodybuilder heeft er nou geen weegschaal:eek:
:D
B&F,

word vandaag de bestellingen nog op de post gedaan? of werken jullie of tnt niet vanwege Hemelvaartsdag?
Er worden vandaag wel bestellingen door mijn collega's verwerkt, maar niet verstuurd door postNL. Deze worden morgenvroeg direct opgehaald en zaterdag geleverd :)
Wat een gruwelijk groot aanbod hebben jullie tegenwoordig.
Ik hoef tegenwoordig bijna niet meer naar de supermarkt te gaan; Pastasaus, pasta, noten, muesli, ontbijtgranen, desserts (ijsjes), pindakaas, tussendoortjes, cocos- en olijfolie, rijst, quinoa, enz. haal ik allemaal bij jullie.
Vlees online bij Musclemeat.nl

Enige wat ik nog mis zijn aminozuren in bulk zoals bij Nutrabio. Oa; Cysteine, Tryptofaan, Alanine, Glycine, N-Acetyl-Cysteine, Phenylalanine, Theanine, Threonine.

Wat ook nog leuk zou zijn is losse groene thee, deze moet ik nog bij Azarius halen, waar er jammer genoeg verzendkosten te betalen zijn.

:)
Super he! Body & Fit is écht een life-style winkel aan het worden. Voor iedereen zit er iets tussen voor een "Fitter body":D Ik ga je tip even doorgeven, mijn persoonlijk belang daarbij is ook groot. Dus zal mijn best doen voor je:D
PostNL en b&f werken vandaag niet zo te zien. Dus ga er maar vanuit van niet.
Body & Fit heeft vandaag enkel orderverwerking gedaan. Alle pakketten die vandaag en morgen geplaatst worden, worden zaterdag geleverd. De gehele service en marketing afdeling is vandaag lekker vrij :) Er is namelijk een groot feest in Heerenveen waar bijna iedereen heen is. Ben net thuis, morgen rinkelt de wekker weer vroeg, vandaar mijn late reactie.
aanbod is inderdaad erg groot toets maar eens creatine in de search engine voor de grap en je krijgt een hele lijst waar je een paar minuten moet gaan scrollen.
In ontzettend veel producten zit creatine. Gelukkig hebben we het zo voor elkaar gekregen, dat de beste in dit geval bovenaan/voorste pagina's staan.
Ralf, hebben jullie multi's zonder green tea (caffeïne in het algemeen) of rhodiola?
K heb er even achter gezocht, maar het aanbod is groot :)
Ik zal er morgen voor je naar kijken!
Beste mensen van bodyenfitshop

Waneer krijgen jullie SUPER DUO binnen? En wat de prijs
http://www.bodyenfitshop.nl/combi-toppers/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/super-duo/

Mvg
Het Super Duo (alleen de Nr1 nog, die is momenteel uitverkocht) hopen we aankomende week weer voorradig te krijgen. Ik weet zo de exacte prijs niet uit mijn hoofd, maar volgens mij ligt deze zo rond de 45 euro.
Door omstandigheden (feestdag, foutje postnl) komt mijn bestelling een 2 dagen later aan. Ik kreeg onmiddelijk hier een waarschuwing over en een extra kortingscode voor mijn volgende bestelling. Dit vind ik nu eens topservice. Door de waarschuwing ben ik niet de hele namiddag thuis gebleven voor de bestelling en hier bovenop nog eens een korting.
Doe zo verder bodyenfit
Bedankt voor je positieve opvatting van het probleem. Super om te horen dat het zo naar tevredenheid opgelost is.
Morgen ga ik weer wat bestellen goed he ?
Wij kijken er naar uit om je bestelling te verwerken, alvast bedankt! :thumbs:

Ralf
 
Hey, enig idee wanneer de smart bars weer op voorraad zijn?

Grtjs
 
Hey Bodyenfitshop ik heb gister besteld bij b&f shop alleen volgensmij is het nog steeds niet verzonden.

Zouden jullie het voor de zekerheid voor mij kunnen nakijken?
 
had op 25mei besteld en vond het al raar dat ik het nog niet had gekregen
ga ik controleren blijkt dat het beschadigd is tijdens afleverroute en nu pas weer terug naar jullie komt
dat wordt wachten tot volgende week woensdag :s
 
Hey, enig idee wanneer de smart bars weer op voorraad zijn?

Grtjs
We Smart Bars komen met circa 2-3 weken weer voorradig :)
Hey Bodyenfitshop ik heb gister besteld bij b&f shop alleen volgensmij is het nog steeds niet verzonden.

Zouden jullie het voor de zekerheid voor mij kunnen nakijken?
Natuurlijk willen we dit voor je controleren. Wil je mij jouw ordernummer geven? Dan zoeken we dat direct voor je uit.:cool:
had op 25mei besteld en vond het al raar dat ik het nog niet had gekregen
ga ik controleren blijkt dat het beschadigd is tijdens afleverroute en nu pas weer terug naar jullie komt
dat wordt wachten tot volgende week woensdag :s
Wanneer je op de T&T ziet dat het pakket vertraagd is kun je het beste direct contact met ons op zoeken. Dan handelen we dat direct af. Het is momenteel erg druk met de retouren waardoor het ongeveer 2-3 dagen duurt voordat het verwerkt wordt. Als je mij in een privébericht jouw ordernummer stuurt, kijk ik het direct voor je na.

Ralf
 
ik wil graag caseine eiwit bestellen, kan ik dit ook een sample pakket kopen?
 
Bestel altijd mijn whey isolaat bij b&f, goeie prijs kwaliteit verhouding en mijn animal packs die zijn ook nergens goedkoper.
 
Hardstikke bedankt mijn ordenummer is C1997565
 
ik wil graag caseine eiwit bestellen, kan ik dit ook een sample pakket kopen?
We hebben helaas geen losse sachets of sample packs van de Micellar Casein Perfection. We bieden deze als 750 gram aan. Dat is het kleinste formaat :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bestel altijd mijn whey isolaat bij b&f, goeie prijs kwaliteit verhouding en mijn animal packs die zijn ook nergens goedkoper.
Kijk, dat is leuk om te lezen. Bedankt voor je complimenten. Een goed weekend toegewenst!
Hardstikke bedankt mijn ordenummer is C1997565
Natuurlijk, we kunnen er altijd even naar kijken. Dat is voor ons nooit te veel moeite. Je hebt gisteren bij ons besteld, vanwege hemelvaart is jouw pakket niet opgehaald door de postNL. Deze is wel door ons verwerkt en zal vandaag opgehaald worden. Dat betekend dat je hem morgen kan verwachten. Houd daarom goed jouw T&T ind e gaten! Je kan je pakket volgen met deze barcode: 3SBODY599018418

Ralf
 
We Smart Bars komen met circa 2-3 weken weer voorradig :)

Natuurlijk willen we dit voor je controleren. Wil je mij jouw ordernummer geven? Dan zoeken we dat direct voor je uit.:cool:

Wanneer je op de T&T ziet dat het pakket vertraagd is kun je het beste direct contact met ons op zoeken. Dan handelen we dat direct af. Het is momenteel erg druk met de retouren waardoor het ongeveer 2-3 dagen duurt voordat het verwerkt wordt. Als je mij in een privébericht jouw ordernummer stuurt, kijk ik het direct voor je na.

Ralf

pm verstuurd
 
We hebben helaas geen losse sachets of sample packs van de Micellar Casein Perfection. We bieden deze als 750 gram aan. Dat is het kleinste formaat :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ralf

Dat lijkt me sterk aangezien je ook gewoon een sachet kunt kiezen als extra bij je bestelling. Dus je hebt wel degelijk sachets.
Waarom zou ik er dan niet een hoeveelheid kunnen kopen!
 
Ik zal er naar kijken! :)
Dat lijkt me sterk aangezien je ook gewoon een sachet kunt kiezen als extra bij je bestelling. Dus je hebt wel degelijk sachets.
Waarom zou ik er dan niet een hoeveelheid kunnen kopen!
Om dat we nog een kleine hoeveelheid hebben bieden we deze als weggevertje aan bij elke bestelling vanaf 15 euro. Zodat mensen een goede ervaring kunnen krijgen met onze Micellar Casein. Doordat het maar 1-2 smaken zijn, kunnen we er geen sampleboxen van aanbieden.

Ralf
 
net ook bestelling geplaatst :) C2000579
serieuze korting op Jack3d en de sporttas!
 
Hebben jullie ook iets zoals Ripped! maar dan zonder caffeine of andere stimulanten?
 
ik had ook een pm gestuurd vanmiddag
Je hebt er volgens mij allang ééntje terug:D
Hebben jullie ook iets zoals Ripped! maar dan zonder caffeine of andere stimulanten?
Nee, helaas niet. Eigenlijk alle vetverbranders bevatten stimulanten.:rolleyes:
C2001526
Weer bestelling geplaatst , veel plezier ermee.
Bedankt voor je bestelling. Wij zullen zorgen dat je bestelling met veel plezier klaar gemaakt wordt en morgen met veel plezier bij je geleverd wordt :) Veel plezier met je supplementen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven