AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor je snelle reactie. Welk waardig alternatief kunnen jullie me dan ook aanbieden? Meeste andere repen zijn kleiner en hebben niet zo veel eiwitten...

Grtz,

Als alternatief zou je naar de volgende twee bars kunnen kijken deze komen aardig overeen met die van Best body, het enigste is de hoeveelheid eiwit per bar die ligt over het algemeen toch een stukje lager.

Elite Whey Gourmet Bars 12stuks
Oh Yeah Bars 12stuks
 
hey body&fit! :D ik ga een bestelling plaatsen en zie net het leuke cadeautje(de t shirt)

heb wel even een vraagje, normaal draag ik meestal L kleren(ik ben 183-184cm groot/ 84 kg) maar met dat L bij jullie max maat is vrees ik of die misschien wel niet heel groot is, en toch voor M moet gaan?

Ik weet dat jullie geen klerenshop zijn maar ik zit zo tussen de 2 en wil toch graag een goede keuze maken om die t shirt met trots te dragen :p

thx!
 
Vallen die shirts heel groot?

Grootste maat L kom je niet ver mee als ze ''normaal'' vallen. Dan is het voor mij een naveltruitje..
 
Wanneer komt die roze mini shake beker weer binnen ?

Net besteld C2010973, kunnen jullie mischien die oranje shakeber erbij doen ipv het andere gekozen cadeau ? Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
hey body&fit! :D ik ga een bestelling plaatsen en zie net het leuke cadeautje(de t shirt)

heb wel even een vraagje, normaal draag ik meestal L kleren(ik ben 183-184cm groot/ 84 kg) maar met dat L bij jullie max maat is vrees ik of die misschien wel niet heel groot is, en toch voor M moet gaan?

Ik weet dat jullie geen klerenshop zijn maar ik zit zo tussen de 2 en wil toch graag een goede keuze maken om die t shirt met trots te dragen :p

thx!

Hallo Majda!

Voor heren vallen ze in principe als normale kleding, je kan dus stellen als je normaal L hebt zal je die nu ook moeten kiezen.
Ook heb ik het nog even snel opgemeten wat de afmetingen zijn(dus als los shirt niet als je hem aan hebt)
Hiervoor komt de lengte op 71 cm en de breedte op 53,5 cm!

Ik hoop dat je er zo uit kan komen!

gr Jeen

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Vallen die shirts heel groot?

Grootste maat L kom je niet ver mee als ze ''normaal'' vallen. Dan is het voor mij een naveltruitje..

Helaas vallen ze niet groot uit, maar vallen ze als normale maten.
Als L je normaal al niet past zal deze helaas ook te klein zijn!

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Wanneer komt die roze mini shake beker weer binnen ?

Net besteld C2010973, kunnen jullie mischien die oranje shakeber erbij doen ipv het andere gekozen cadeau ? Alvast bedankt

De oranje shaker is toegevoegd aan je pakket!
Aangaande de roze shaker zal ik morgen even moeten navragen aan de afdeling inkoop hier kom ik nog op terug!
Je pakketje heb je in ieder geval morgen in huis met oranje shaker!;)
 
De oranje shaker is toegevoegd aan je pakket!
Aangaande de roze shaker zal ik morgen even moeten navragen aan de afdeling inkoop hier kom ik nog op terug!
Je pakketje heb je in ieder geval morgen in huis met oranje shaker!;)

dankuu !!
 
Na een tijdje weer begonnen met training en gekozen om de agmatine eens uit te proberen, de pomp is toch altijd een leuk iets bij de training.
dus toch maar een (kleine) bestelling geplaatst

order nummer: C2011731
 
Wanner komen de perfection bars in de smaken, cocos en white chocolate weer binnen? wacht er al een tijdje op, en de eiwitjes beginnen op te raken :D
 
Wanner komen de perfection bars in de smaken, cocos en white chocolate weer binnen? wacht er al een tijdje op, en de eiwitjes beginnen op te raken :D

Op het moment is er niemand van de inkoopafdeling, zal het morgen even uit gaan zoeken en dan kom ik er nog op terug!;)
 
bedankt b&f! net een bestelling geplaats speciaal voor de t shirt ^^ en ook de oranje shakebeker erbij natuurlijk!
en dan nog maar wat whey, creatine en pindakaas erbij genomen :D

zou dit morgen nog binnen kunnen zijn? :)

ordernummer: C2011864

thanks!
 
C2010973 bestelling rond half 8 geplaatst, heb alleen nog geen track en trace code.. Kun je die nogmaals sturen ?
 
Ik weet niets of er iets aan de bedrukking van de shake bekers is veranderd? Had er laatst 4 besteld en heb ze 1 keer met warm water afgewassen (met de hand) en heel de bedrukking laat los en geeft af op mijn handen. (bestelling C1909301)
 
bedankt b&f! net een bestelling geplaats speciaal voor de t shirt ^^ en ook de oranje shakebeker erbij natuurlijk!
en dan nog maar wat whey, creatine en pindakaas erbij genomen :D

zou dit morgen nog binnen kunnen zijn? :)

ordernummer: C2011864

thanks!

Mooi :) ja ga er voor zorgen dat je hem morgen in huis hebt!;)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

C2010973 bestelling rond half 8 geplaatst, heb alleen nog geen track en trace code.. Kun je die nogmaals sturen ?

Als het goed is zou je deze inmiddels in de mailbox moeten hebben!
 
Ja is al over gesproken via FB hoorde ik van de bestelster
 
Ja is al over gesproken via FB hoorde ik van de bestelster

hartstikke mooi :D

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ik weet niets of er iets aan de bedrukking van de shake bekers is veranderd? Had er laatst 4 besteld en heb ze 1 keer met warm water afgewassen (met de hand) en heel de bedrukking laat los en geeft af op mijn handen. (bestelling C1909301)

Er is hier verder niks aan veranderd, heb het ook even getest met een aantal shakebekers en dit blijft allemaal keurig erop zitten, zelfs nadat hij 10 min in kokend heet water heeft gelegen laat hij niet af!
Stuur je meteen even een nieuwe toe, die heb je morgen in huis! Als je ons even zou laten willen weten of hier weer hetzelfde mee gebeurd?
 
B&f weet je de exacte datum wanneer de normale choco smaak in 2.2kg weer leverbaar is?
Bedankt alvast.
 
hartstikke mooi :D

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------



Er is hier verder niks aan veranderd, heb het ook even getest met een aantal shakebekers en dit blijft allemaal keurig erop zitten, zelfs nadat hij 10 min in kokend heet water heeft gelegen laat hij niet af!
Stuur je meteen even een nieuwe toe, die heb je morgen in huis! Als je ons even zou laten willen weten of hier weer hetzelfde mee gebeurd?

Super bedankt! Zal het laten weten!
 
Hey Body&Fit

Waarom reageren jullie niet op mijn mail ?
Ik heb vrijdag jullie een mail gezonden, maar nog steeds geen antwoord terug gekregen.
Mijn bestelling klopt helemaal niet.
Ik bestelde 4 potten walnoten, krijg er maar 1 !!!
Ik bestede 500 gram cacao, krijg een pot van 250 gram !!!

Gelieve dit zo spoedig mogelijk op te lossen, is zo een 30 euro dat jullie mij te weinig geven...

Gr

(Beste Body & Fit klant,Leuk dat je contact met ons opneemt! Je vraag is geregistreerd onder contactnummer: 15750.)
 
Hey Body&Fit

Waarom reageren jullie niet op mijn mail ?
Ik heb vrijdag jullie een mail gezonden, maar nog steeds geen antwoord terug gekregen.
Mijn bestelling klopt helemaal niet.
Ik bestelde 4 potten walnoten, krijg er maar 1 !!!
Ik bestede 500 gram cacao, krijg een pot van 250 gram !!!

Gelieve dit zo spoedig mogelijk op te lossen, is zo een 30 euro dat jullie mij te weinig geven...

Gr

(Beste Body & Fit klant,Leuk dat je contact met ons opneemt! Je vraag is geregistreerd onder contactnummer: 15750.)

Ik ga dit gelijk voor je in orde maken, excuses voor het ongemak. Mijn collega's op de klantenservice lopen een beetje achter met de mail door de drukte + uitvallen van donderdag (hemelvaart).

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

hey body&fit! :D ik ga een bestelling plaatsen en zie net het leuke cadeautje(de t shirt)

heb wel even een vraagje, normaal draag ik meestal L kleren(ik ben 183-184cm groot/ 84 kg) maar met dat L bij jullie max maat is vrees ik of die misschien wel niet heel groot is, en toch voor M moet gaan?

Ik weet dat jullie geen klerenshop zijn maar ik zit zo tussen de 2 en wil toch graag een goede keuze maken om die t shirt met trots te dragen :p

thx!

De shirts hebben eigenlijk een normale (Nederlandse) pasvorm. Het zijn unicoïtus modellen dus ze zitten niet heel erg strak. Ik ben 1.88 lang en weeg ongeveer 78 kilo en pas goed in een M.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Vallen die shirts heel groot?

Grootste maat L kom je niet ver mee als ze ''normaal'' vallen. Dan is het voor mij een naveltruitje..

Ze vallen inderdaad gewoon normaal, helaas was er geen XL of XXL beschikbaar bij onze leverancier.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

B&f weet je de exacte datum wanneer de normale choco smaak in 2.2kg weer leverbaar is?
Bedankt alvast.

Op welk product heb je het precies? Deze smaak is bij meerdere producten namelijk uitverkocht! De verwachting voor de meeste smaken van Whey Perfection en Afslank Eiwit is dat ze deze week of begin volgende week binnenkomen.
 
Bestelling ontvangen top bedankt en bedankt voor de extraatje.:D

image.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven