Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op welk product heb je het precies? Deze smaak is bij meerdere producten namelijk uitverkocht! De verwachting voor de meeste smaken van Whey Perfection en Afslank Eiwit is dat ze deze week of begin volgende week binnenkomen.
De whey perfection idd.
Maar bedankt ik wacht dan nog wel even :)
 
Zonet een bestellingkje geplaatst voor Whey Perfection (Chocolate Cookie milkshake), Agmatine (B&F) en Water out. 2 laatste heb ik nog nooit gehad en ben ik dus best benieuwd naar.

(Bij gebrek aan de repen van best body:) Eiwitrepen zal ik dan toch maar elders zoeken. :-(

Grtz,
 
Pppfffff geen XL oranje t-shirt :(
Groeien groeien ... maar dan pas je niet in en M of L hè ;)
 
bestelling netjes toegekomen :)

nog altijd beste en vriendelijkste service :)
keep it up b&f!
 
Wanneer komt die roze mini shake beker weer binnen ?

Net besteld C2010973, kunnen jullie mischien die oranje shakeber erbij doen ipv het andere gekozen cadeau ? Alvast bedankt

Om hier nog even op terug te komen, we verwachten de roze shaker tussen 4 en 6 weken weer voorradig!;)

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Wanner komen de perfection bars in de smaken, cocos en white chocolate weer binnen? wacht er al een tijdje op, en de eiwitjes beginnen op te raken :D
Ik heb het even nagevraagd bij de afdeling inkoop, zoals het nu gepland staat zullen deze over 2 weken weer op voorraad zijn!:)

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Ralf, hebben jullie multi's zonder green tea (caffeïne in het algemeen) of rhodiola?
K heb er even achter gezocht, maar het aanbod is groot :)

Hallo creadude

Ik heb even voor je gekeken welke multi geen "green tea" of dergelijke bevatten. Je gaf zelf al aan dat het aanbod groot is, ik heb er 2 uitgezocht dit betekend dus niet dat dit de enige zijn!

Animal Pak
Daily Formula

gr Jeen
 
Zojuist nieuw ordertje gedaan, waaronder Ripped! :) Ben benieuwd.
Ordernummer C2016841.

Mijn vriendin zou ook eens een fatburner willen gebruiken, wat zouden jullie aanraden? Halve dosis Ripped?
 
B&f vandaag de agmatine ontvangen en wou deze zonet gebruiken en las dat 1 maatschepje 1000mg is. Toen ik dit woog zag ik dat een afgestreken maatschep maar 500mg was. Is dit een drukfout op de verpakking of is mijn weegschaal aan veravnging toe?
 
Zojuist nieuw ordertje gedaan, waaronder Ripped! :) Ben benieuwd.
Ordernummer C2016841.

Mijn vriendin zou ook eens een fatburner willen gebruiken, wat zouden jullie aanraden? Halve dosis Ripped?
Kan prima een hele capsule van ripped hoor;)

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

B&f vandaag de agmatine ontvangen en wou deze zonet gebruiken en las dat 1 maatschepje 1000mg is. Toen ik dit woog zag ik dat een afgestreken maatschep maar 500mg was. Is dit een drukfout op de verpakking of is mijn weegschaal aan veravnging toe?

Dit klopt inderdaad de dosering is 1000mg per maatschep! Het is geen drukfout, zal waarschijnlijk aan je weegschaal liggen! Heb het namelijk steekproefgewijs even gecontroleerd en ze zitten allemaal gewoon op 1000mg per maatschep.

Staat er 1cc op je maatschepje ? Want dan krijg je gewoon de juiste hoeveelheid binnen!;)
 
Ralf/Tim/Jeen, mijn PB van 30 mei jl. nog ontvangen? Enig idee wanneer jullie erop terugkomen?
 
Dit klopt inderdaad de dosering is 1000mg per maatschep! Het is geen drukfout, zal waarschijnlijk aan je weegschaal liggen! Heb het namelijk steekproefgewijs even gecontroleerd en ze zitten allemaal gewoon op 1000mg per maatschep.

Staat er 1cc op je maatschepje ? Want dan krijg je gewoon de juiste hoeveelheid binnen!;)
Bedankt voor de reactie, staat inderdaad 1cc op het maatschepje. weegschaaltje maar gelijk weg doen want zo heb ik er niet veel aan :o.
 
Sinds iets meer dan een half jaar bestel ik ook bij B&F.
Eerst bij een andere Belgische verdeler, maar toen via via tot bij B&F geraakt, en deze was toch een stuk goedkoper.

En zoals ook vaak gehoord, is de service enorm goed.
Toen ze een verkeerd product geleverd hadden (kan altijd gebeuren), heb ik het foute product mogen houden en hebben ze gratis het juiste product opgestuurd.
Ik was opzoek naar een koelbox voor mijn eten in te doen. Daar stonden 2 types van op de site. De standaard en de XL. Ik had graag de XL gehad, maar die was 'tijdelijk niet beschikbaar', dus maar de standaard besteld. Uiteindelijk hebben ze toch de XL geleverd, en toen ik erna op de website keer, was de normale niet meer beschikbaar en de XL wel. Tja, misschien wel wat geluk gehad, maar toch... prima service!


Wat bestel ik allemaal. Meeste vooral gezonde voeding: Notenmix, zadenmix, vijgen, fruit, notenpasta, ...
Maar ook supplementen : ON 100% gold standard whey, B&F creatine, musclepharm BCAA's, B&F Test-booster, ...
Allemaal topproducten aan de scherpste prijs die je kan vinden!
 
Ik weet niets of er iets aan de bedrukking van de shake bekers is veranderd? Had er laatst 4 besteld en heb ze 1 keer met warm water afgewassen (met de hand) en heel de bedrukking laat los en geeft af op mijn handen. (bestelling C1909301)

Bekend probleem...
IMG_20140603_063022.jpg


Wat ik me afvraag is of meerdere mensen last hebben van snel scheurende doppen? Bij mij is vandaag de 3e beker hierdoor gesneuveld :(
Dit is wat ik bedoel:
IMG_20140603_220043.jpg
 
Misschien draai je hem te hard aan?

Nee met de grote bekers heb ik dit nog niet gehad. Wel met de kleine.
 
Hier heb ik eerder ook wel eens last van gehad idd. Geen last van bij die andere shakebeker, die vind ik trouwens ook een heel stuk fijner en hij is ook als cadeautje te kiezen.

Zo een heb ik ook al gehad, echter was die ook lek (echt lek. Gecontroleerd dat het niet restwater van onder de randen was).
Daarbij is voor mij het formaat van de shaker pro echt perfect. Oast precies in mn tassen en kam voldoende water oid in.
De smartshake zou een alternatief zijn, maar dan kan er "slechts" 500ml in.
De bekers van andere merken zijn meteen weer ietsje duurder voor (denk ik) dezelfde kwaliteit.
@BnF, niet toevallig nog een stuk of 3 deksels liggen? :p

PS: vorige bestelling was weer helemaal in orde en op tijd geleverd!
 
Dat de opdruk eraf ga heb ik ook zowel bij de shakers als poederboxen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven