MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwe klant met nog eens een Giga-bestelling!

Zou leuk zijn mocht er nog eens wat extra bijzitten (a)

ordernummertje: C2747581
 
Jezus wat een sloebers hier zeg! Allemaal janken om extra's!

Durf om 20% extra eiwit te vragen in plaats van die droevige samples
 
Beste body en fit,

Ik zet straks een bestelling voor 75 euro en heb eens een vraagje, zou je voor de satchet whey shake eens 1 van de smaken: Speculaas, granny apple pie of ice coffee er kunnen bijsteken? Ik krijg altijd maar dezelfde smaakjes om te proberen dus ken deze uiteraard al ;)

Ook zou je als het mogelijk is (als het niet gaat geen probleem) als cadeautje een extra zak ultra fine oats er kunnen insteken in plaats van 1 van de normale cadeaus die je kunt kiezen?

Alvast bedenkt, ik zal straks het ordernummer hier posten! ;)

Zo se, besteld, met nog wat extra's natuurlijk! ;)
Zoveelste bestelling weer, ik word gewoon verslaafd, mijn stack begint vorm te krijgen.
Iets extra bijsteken mag altijd :D

Ordernummertje: C2482976

Weer bestellingetje geplaatst, ben benieuwd naar de nieuwe whey smaken en de protene pannenkoeken!

Uw ordernummer is: C2493219

Een keertje een extratje mag altijd ;)

Bestelling nummero 2 weeral deze week, mijn zus vond de protene pannenkoeken zoooo goed smaken dat ze zelf ook 2 potten wilde, bij deze besteld met natuurlijk nog iets voor mezelf ook! ;)

Maak er wat moois van!

ordernummer: C2509590

Beste B&F,

Zonet weer maar eens een bestelling geplaatst, deze keer voor mijn zus ;). Ik had eens een vraagje, mijn zus had graag jullie afslankplan gevolgd http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/slankplan/slankplan/slankplan-fase-1-pakket/ Ik heb alle supplementen die ervoor nodig zijn al besteld ooit en heb ik nog in huis dus nu was mijn vraag of het mogelijk was dit plan bij ons pakketje te steken? Voor een vaste klant ;)

ordernummer: C2515687

Woopwoop! Weer een bestelling geplaatst, een grote weer deze keer! ;)

Ordernummer: C2520908

Maak er wat moois van :D

Woopwoopwoop is terug met een grote bestelling!

C2594135

Iets extra mag altijd ;)

Woopwoopwoop is terug met een grote bestelling!

ordernummertje: C2673796

Nog eens iets extra zou leuk zijn. :D

Weer een lekker grote bestelling, maak er wat moois van!

ordertje: C2703940

Trouwe klant met nog eens een Giga-bestelling!

Zou leuk zijn mocht er nog eens wat extra bijzitten (a)

ordernummertje: C2747581

B&F syndrome confirmed. Zit echt met z'n tong helemaal tot het achterste van hun endeldarm, gadverdamme.
 
volgens mij is het bodyenshi...
 
B&F syndrome confirmed. Zit echt met z'n tong helemaal tot het achterste van hun endeldarm, gadverdamme.

Them asslicking (figuurlijk he mat) and begging...

Hoeveel zouden er in dit hele topic zijn? (zullen vanaf dat het eerste resultaat bekend is) Heb laatste week meerdere zien smeken. Ik zal er zoveel mogelijk proberen te quoten (momenteel niets te doen).

Wie de meeste en/of mooiste vind wint een date met b&f!
 
Laatst bewerkt:
Zo, ben gestopt op pagina 3057. Kreeg er hoofdpijn van. Heb er nog een paar leuke tussen gezet.

Verplaatst naar andere topic ;)
 
Laatst bewerkt:
Jezus wat een sloebers hier zeg! Allemaal janken om extra's!

Durf om 20% extra eiwit te vragen in plaats van die droevige samples


Pfff en ikword ziek van al die mensen die er een sport van maken negatief te zijn
 
Tekst op de site.

Belangrijk – verwar Whey Perfection onder geen beding met een simpele en standaard basic of bulk whey zoals vele merken die aanbieden. Whey Perfection is een sensatie op alle fronten, niet alleen in prijs en smaak, zeer zeker ook en het allerbelangrijkste in kwaliteit! De kwaliteit die voor jou als sporter / bodybuilder het belangrijkste moet zijn krijg je nu voor de prijs die je overal betaalt voor een simpele Whey, dan is de keuze snel gemaakt…. !

Na alles wat hier gezegd en geschreven is kan deze tekst echt niet meer.
 
ben benieuwd hoeveel % eiwit zit in isolaat van bf hahaha
 
  1. of je bent een fanboy die gratis supps krijgt op voorwaarden dat hij hier post (20% minder op iets wat je niet hoeft te betalen boeit niet)
  2. of je werkt bij b&f en wil je baantje niet kwijt
  3. of je bent gewoon echt zwakzinnig.

Misschien werk jij voor de concurrentie of krijg je zelf 20% korting door dit te posten? :rolleyes:
 
ey hoe zit het met de isolaat is die wel te vertrouwen ?
of moet ik daar ook 20% minder voor rekenen in me voeddingsschema ??
gr
ps: vind de compensatie van 25% kortingscode op whey perfection toch wel mager had t liever op 50% gezien of 25% op het hele asortiment ( kijk bijvoorbeeld bij xxl nutrition zij doen 20% en hebben de voedingwaardes wel op orden)
 
Hoi B&F, is er al inmiddels bekend hoe jullie je vaste klanten willen gaan compenseren of wachten jullie totdat de storm weer voorbij is?
 
2diioaa.png


Huh WATermelon
 
het is hun eigen huismerk gebruik aub een klein beetje je hersenen, ik weet dat het lastig is om zelf te denken.
 
Ik heb het al eerder gevraagd, maar helaas geen reactie gehad. Is er ook gerommeld met jullie micellar casein? Zit hier ook minder eiwit in?

Het ging alleen om de Whey Perfection en niet over andere producten, deze waarden kloppen wel. We gaan proberen om in de toekomst testuitslagen van producten op de website te zetten om zo transparantie te behouden.

Kunnen jullie wel met zekerheid zeggen dat er 91 % eiwit in isolaat perfection zit? Heb namelijk laatst een pot gekocht.

Het probleem lag enkel bij de Whey Perfection en niet bij andere producten. Isolaat bevat dus wel de gestelde waarden! :)

Trouwe klant met nog eens een Giga-bestelling!

Zou leuk zijn mocht er nog eens wat extra bijzitten (a)

ordernummertje: C2747581

Bedankt voor je bestelling! Je pakket staat nu op het punt van verzenden, lukt me dus helaas niet meer om er nog wat aan toe te voegen :(

ey hoe zit het met de isolaat is die wel te vertrouwen ?
of moet ik daar ook 20% minder voor rekenen in me voeddingsschema ??
gr
ps: vind de compensatie van 25% kortingscode op whey perfection toch wel mager had t liever op 50% gezien of 25% op het hele asortiment ( kijk bijvoorbeeld bij xxl nutrition zij doen 20% en hebben de voedingwaardes wel op orden)

Zoals gezegd ging het enkel om de Whey Perfection waarin de waarden afweken. Bij de isolaat kloppen de waarden dus wel. We doen uiteraard ons best om mensen tegemoet te komen met betrekking tot de kortingscode. Ik stuur je even een PM zodat we dit voor jou kunnen bekijken.

Hoi B&F, is er al inmiddels bekend hoe jullie je vaste klanten willen gaan compenseren of wachten jullie totdat de storm weer voorbij is?

We zijn al druk bezig om mensen tegemoet te komen in dit verhaal. Ik stuur ook jou een pm zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen :)

Ja wel k zit nu al even te zoeken naar resultaten.. Slaat die minder eiwitten enkel op de whey perfection of ook op de isolaat??

Zie de antwoorden hierboven :)


Jordy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven