XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb voor het retour sturen van mijn gesloten emmer een tegoedcode gekregen. Alleen als ik die code invul, kan ik de kortingscode voor de whey niet meer invullen. Is hier evt een manier voor?
 
Dit is idd vervelend, heb qua eiwitten altijd whey perfection gekocht, nooit een ander.
Hoop dat hier enig compensatie voor komt
 
Beste b&f ik heb hier nog een ongeopende pot whey perfection choco smaak staan.
Is hier nog iets mee te regelen?
Uiteraard omdat ik ook baal van de uitslagen van de labtest, voel me aardig genaaid.

Gr. Gru
 
Mensen alsjeblieft, waar zijn jullie principes? Ik ben zelf nog bezitter van 4 onaangebroken potten whey perfection. De aap is uit de mouw, trek je conclusies en pas je toekomstige uitgaven hier aan aan. Buyer's remorse heet zoiets.
 
Ik heb hier ook nog 4 onaangebroken dozen Whey staan waar ik van baal dat de waardes niet kloppen... zou netjes zijn om een algemene compensatie aan te bieden, een nieuwe doos van het GOEDE spul bijvoorbeeld.

En, waar ik eigenlijk voor kwam, is het normaal dat de smart multi allemaal verpulverd in de blister zit? Ik heb ze een paar weken geleden al besteld maar had ze net pas nodig. Ik zal straks een foto maken, maar hier kan ik niks mee. Met 2 glazen water kreeg ik het pulver nog niet doorgeslikt.
 
Mensen alsjeblieft, waar zijn jullie principes? Ik ben zelf nog bezitter van 4 onaangebroken potten whey perfection. De aap is uit de mouw, trek je conclusies en pas je toekomstige uitgaven hier aan aan. Buyer's remorse heet zoiets.

Nee, dat heet pakken wat er te pakken valt door de stommiteiten van een bedrijf ;)
 
Dus jullie eisen allemaal je geld terug wanneer je een slechte film hebt gezien/gekocht/gehuurd? Want de trailer was misleidend goed & het productiehuis had in z'n commercials gezet dat het de spannendste thriller vh jaar was ... Get over it bleiters ...
 
Dus jullie eisen allemaal je geld terug wanneer je een slechte film hebt gezien/gekocht/gehuurd? Want de trailer was misleidend goed & het productiehuis had in z'n commercials gezet dat het de spannendste thriller vh jaar was ... Get over it bleiters ...


Ik ga er van uit dat je hersenloos bent? Als ik naar de bios ga en ik koop een kaartje voor 15€ omdat op de poster staat dat het in 3D is en 2,5 uur duurt. En als ik dan in de zaal kom en de film is 2D en is na 1 uur afgelopen... Dan vraag ik zeker mijn geld terug.

Is het zo moeilijk om na te denken? Geloof jij alle leugenaars? Blijf jij ze steunen ook al is uitgekomen dat ze liegen?
 
Ik ga er van uit dat je hersenloos bent? Als ik naar de bios ga en ik koop een kaartje voor 15€ omdat op de poster staat dat het in 3D is en 2,5 uur duurt. En als ik dan in de zaal kom en de film is 2D en is na 1 uur afgelopen... Dan vraag ik zeker mijn geld terug.

Is het zo moeilijk om na te denken? Geloof jij alle leugenaars? Blijf jij ze steunen ook al is uitgekomen dat ze liegen?

Ik heb hier ook nog 4 onaangebroken dozen Whey staan waar ik van baal dat de waardes niet kloppen... zou netjes zijn om een algemene compensatie aan te bieden, een nieuwe doos van het GOEDE spul bijvoorbeeld.

En, waar ik eigenlijk voor kwam, is het normaal dat de smart multi allemaal verpulverd in de blister zit? Ik heb ze een paar weken geleden al besteld maar had ze net pas nodig. Ik zal straks een foto maken, maar hier kan ik niks mee. Met 2 glazen water kreeg ik het pulver nog niet doorgeslikt.

Beste b&f ik heb hier nog een ongeopende pot whey perfection choco smaak staan.
Is hier nog iets mee te regelen?
Uiteraard omdat ik ook baal van de uitslagen van de labtest, voel me aardig genaaid.

Gr. Gru

Dit is idd vervelend, heb qua eiwitten altijd whey perfection gekocht, nooit een ander.
Hoop dat hier enig compensatie voor komt

ze hebben daar geen testuitslagen van en wachten op de resultaten van hun aangevraagde testen

hun bewering dat die producten in orde zijn is dus een veronderstelling zonder effectief bewijs :)

Er bestaat een apart topic om te gaan janken en girly te doen over body en fit ==> http://forum.dutchbodybuilding.com/...stresultaten-labels-topic-378272/index34.html

Ben je geen fan meer van body en fit, stop dan met er te bestellen, maar gelieve je eeuwig gejank ergens anders te doen.

Heb je zin om klacht in te dienen tegen body en fit, dan moet je dat doen in plaats van het tiental keer te vermelden en de balls niet te hebben om het te doen.

Indien je een vergoeding wilt van body en fit, kan je altijd een privébericht sturen naar hen, zo val je de andere mensen niet lastig en is het forum veel overzichtelijker.

Er zijn webshops genoeg om te bestellen, maak hier geen home and away of een andere soapserie van, daar hebben we het ellegirl forum voor.
 
Ik heb voor het retour sturen van mijn gesloten emmer een tegoedcode gekregen. Alleen als ik die code invul, kan ik de kortingscode voor de whey niet meer invullen. Is hier evt een manier voor?

Helaas is hier geen manier voor. Het is niet mogelijk 2 kortingscodes per bestelling in te vullen. :(

Carmen
 
Ik ga er van uit dat je hersenloos bent? Als ik naar de bios ga en ik koop een kaartje voor 15€ omdat op de poster staat dat het in 3D is en 2,5 uur duurt. En als ik dan in de zaal kom en de film is 2D en is na 1 uur afgelopen... Dan vraag ik zeker mijn geld terug.

Is het zo moeilijk om na te denken? Geloof jij alle leugenaars? Blijf jij ze steunen ook al is uitgekomen dat ze liegen?

Mijn laatste bestelling was bij XXL dus op dat vlak blijf ik ze NIET steunen. Maar waar jij je mee bezig houdt is gewoon ZIELIG. Bijna elke post van jou is gekanker over die 20% minder whey. Echte internetheld ben jij.
 
Dit is idd vervelend, heb qua eiwitten altijd whey perfection gekocht, nooit een ander.
Hoop dat hier enig compensatie voor komt

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Graag wil ik je verzoeken eventjes een PM te sturen met jouw ordernummer of e-mailadres. We gaan dan eventjes voor je kijken wat wij voor je kunnen betekenen. :)

Carmen

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Beste b&f ik heb hier nog een ongeopende pot whey perfection choco smaak staan.
Is hier nog iets mee te regelen?
Uiteraard omdat ik ook baal van de uitslagen van de labtest, voel me aardig genaaid.

Gr. Gru


We gaan eventjes voor je kijken wat wij voor je kunnen betekenen.:) Graag wil ik je verzoeken eventjes een PM te sturen met jouw gegevens. Je ordernummer of e-mailadres waarmee je de bestellingen hebt geplaatst is voldoende.

Carmen

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Ik heb hier ook nog 4 onaangebroken dozen Whey staan waar ik van baal dat de waardes niet kloppen... zou netjes zijn om een algemene compensatie aan te bieden, een nieuwe doos van het GOEDE spul bijvoorbeeld.

En, waar ik eigenlijk voor kwam, is het normaal dat de smart multi allemaal verpulverd in de blister zit? Ik heb ze een paar weken geleden al besteld maar had ze net pas nodig. Ik zal straks een foto maken, maar hier kan ik niks mee. Met 2 glazen water kreeg ik het pulver nog niet doorgeslikt.

We gaan eventjes voor je kijken wat wij voor je kunnen betekenen. Stuur ons eventjes een PM met jouw ordernummer of e-mailadres waarmee je de bestellingen hebt geplaatst.

Wat betreft de Smart Multi het is zeker niet de bedoeling dat deze verpulverd in de blister zit. Stuur ons hier even een foto van en we lossen het netjes voor je op! :)

Carmen

1+1 Gratis

BF_banner_1plus1gratis_product.png


Super Sale

BF_banner_product_supersale_januari_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?
 
Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?

Dit zou ik even voor je moeten navragen bij onze afdeling inkoop. Ik kom hier maandag op terug:)

Carmen
 
En wanneer zijn de producten van diablo weer op voorraad ? de koekjes enzo
 
uitgaand van vorige geplaatste berichten, kan ik hieruit concluderen dat jullie "recept" aangepast is voor de whey perfection?
 
Hee Carmen wat doe je morgen?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Helaas is hier geen manier voor. Het is niet mogelijk 2 kortingscodes per bestelling in te vullen. :(

Carmen

Oke, andere vraag: stel ik koop voor 30 euro aan oats en een pot pindakaas, niet het volledige bedrag dus. Ben ik dan de rest kwijt?
 
Helaas is hier geen manier voor. Het is niet mogelijk 2 kortingscodes per bestelling in te vullen. :(

Carmen
Regel dat dan, ik heb dat echt al talloze keren geimplementeerd bij Magento webshops. Super easy.
 
Beste BenF,

Ik heb enige tijd geleden een pot whey perfection besteld maar deze is nog van de oude batch.
Aangezien het product niet voldoet aan het label kan deze dan geretourneerd worden en omgeruild worden voor een pot van de nieuwe batch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven