XXL Nutrition

Bodylab.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier ervaring met de supps van Bodylab? Was van plan om hun 24hr protein pack of hardgainer pack te bestellen.

24 hr protein pack ook gehad, smaak is fantastisch, en het werkt goed hoor, verneem vooral dat me herstel tijd stuk gedaald is...
Het is in ieder geval geen miskoop!

Gewoon goede spullen voor een nette prijs.

Oké bedankt voor de reacties. Zijn inderdaad aantrekkelijk geprijsd.

goede spullen, goeie kwaliteit, lekkere smaak en mooie prijzen!
ik zeg: doen ;)

Bestel er ook af en toe , hun rice en protein is top !

weinig reacties

werkt dat spul eigelijk?

Probeer het eens. Ik merk wel een verbetering wat betreft spierverzuring en uithoudingsvermogen. Voor de prijs zou ik het niet laten.

Reageerd hier ooit iemand van Bodylab?
Aantal weken terug een mail gestuurd en nooit reactie gehad.

Reageerd hier ooit iemand van Bodylab?
Aantal weken terug een mail gestuurd en nooit reactie gehad.

Vanaf vandaag zullen we enkele keren per dag aanwezig zijn voor vragen of meer op DBB! :)

Als je vraag nog niet is opgelost stuur een PM dan ga ik er direct voor je achteraan.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 15:47 ----------

Probeer het eens. Ik merk wel een verbetering wat betreft spierverzuring en uithoudingsvermogen. Voor de prijs zou ik het niet laten.

Beta Alanine is één van de meest interessante producten van de laatste jaren. Het werkt voor veel sporters goed zowel op gebied van krachtontwikkeling als cardiotraining. De prijs is heel netjes. Kortweg geen hype product wat je best kan toevoegen aan je supplementen combi!

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 15:49 ----------

Bestel er ook af en toe , hun rice en protein is top !

Oké bedankt voor de reacties. Zijn inderdaad aantrekkelijk geprijsd.

24 hr protein pack ook gehad, smaak is fantastisch, en het werkt goed hoor, verneem vooral dat me herstel tijd stuk gedaald is...
Het is in ieder geval geen miskoop!

Dank voor de positieve reacties! :D

mooi dat jullie als bodylab wat meer op het board aanwezig zullen zijn,
wie weet bestel ik binnenkort nog ff wat bij jullie, de rice en protein bevalt goed in ieder geval

mooi dat jullie als bodylab wat meer op het board aanwezig zullen zijn,
wie weet bestel ik binnenkort nog ff wat bij jullie, de rice en protein bevalt goed in ieder geval

Dank voor je positieve reactie!
Als je besteld stuur even een PM kan ik altijd even kijken of ik nog wat extra give aways voor je kan toevoegen. We zijn druk bezig met nieuwe smaken van de Rice. Uiteraard horen de DBB forummembers dit als eerst!

Absoluut ik denk dat er nu een stuk meer winst gemaakt kan worden door dit stukje extra promotie. Want ik vergeet ook nogal vaak dat bodylab er ook nog is

Absoluut ik denk dat er nu een stuk meer winst gemaakt kan worden door dit stukje extra promotie. Want ik vergeet ook nogal vaak dat bodylab er ook nog is

We zullen extra hard ons best doen om Top of mind te worden :D
En laten we vooral een schaalvergroting maken om zo veel mogelijk voor onze klanten te kunnen doen.

We zijn in voorbereiding om wat leuke extra's te realiseren voor DBB members.
Indien mensen alvast maandelijks willen meedingen naar gratis Whey dan kun je ons liken op Facebook. Elke maand maakt er iemand kans op een emmer Whey!
Ga gewoon naar de volgende link en klik op vind ik leuk http://www.facebook.com/Bodylab.nl

ik heb alvast gisteren een bestelling gedaan bij jullie voor de whey pro.
de prijzen zeer goed in vergelijking met bij ons in belgie.
ik denk in de toekomst wel nog meer te bestellen.;) mooie site trouwens

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven