XXL Nutrition

Bodylab.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chill dat ze alsnog iets gezegd hebben :) Beter laat dan nooit denk ik dan maar

Vind het eerlijk gezegd amateuristisch dat ze niet meer in dit topic reageren. Als ze deze uitleg in dit topic hadden gedaan dan was er alsnog gebash geweest maar was het al een stuk anders overgekomen.

Ben er voorstander van dat ze geen boardsponsor meer moeten zijn.

E-mail BL ontvangen...

Takeaways:
  • Bodylab reageert bewust niet meer in hun sticky
  • Bodylab vindt dat mensen in dit topic maar op 1 ding uit zijn
  • Deze mensen moeten bij een klacht mailen of telefoneren
  • Bodylab reageert op betreffende test met het volgende:

• Bodylab vond de discussie niet netjes of zinvol en besloot daarom zich eruit terug te trekken
  • Bodylab wil anderzijds wel sponsor blijven
  • Huidig contract met Bodylab loopt tot en met 31-03-2016
  • BBnl heeft nog geen besluit genomen omtrent eventuele verdere sponsoring in 2016

Werkelijk waar, dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Niet meer reageren is het slechtste wat ze kunnen doen en ook niet respectvol naar de dbb members toe. Als je wel de moeite neemt om contact op te nemen met hen, wordt je afgewimpeld en krijg je geen normaal eenduidig antwoord.

Uit principe haal ik hier dus ook niks meer, goed dat zij de uitslag niet in twijfel trekken en doneren voor een nieuwe analyse.
Maar het feit dat zij geen antwoord willen geven aan de mensen op dit forum dat zij zelf sponseren vind ik schandalig en laf, ze hebben dus gewoon schijt aan de mensen hier.

Bodylab :army:
Body en fitshop:army:
Hat zal wel in de naam body zitten.

Hahahahahaha, telefonisch contact opnemen? Ben tot 3 keer toe afgewimpeld door die pannenkoeken..

Wat een volk :roflol:

Dus ik heb gister een eiwitshake besteld(Whey Protein), ik verwacht dat die morgen zal komen.
Maar neeeeeeee, het is nu al avond en de bestelling is er nog steeds niet.

Wat is dit nou voor bullshit?

Waarom bestel je daar dan ook nog.

• Like
Waarderingen: Moshi
Body en fit praktijken

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Zoranos
Mocht je interesse hebben in een (niet zo) objectieve Bodylab review, dan vindt je er een op mijn blog. Ben ik de enige die in de aanbiedingen categorie altijd ontiegelijk veel shit besteld die ik eigenlijk niet nodig heb, alleen maar omdat het zo goedkoop is?

/discuss.

Mocht je interesse hebben in een (niet zo) objectieve Bodylab review, dan vindt je er een op mijn blog. Ben ik de enige die in de aanbiedingen categorie altijd ontiegelijk veel shit besteld die ik eigenlijk niet nodig heb, alleen maar omdat het zo goedkoop is?

/discuss.

heb ik zeer weinig negatiefs te melden tijdens deze Bodylab review.

Really? Je weet dat het oplichters zijn en toch probeer je hun troep voor een paar rotcenten door anderen te laten kopen??? :army:

Not sure if trolling...

Maar mijn ervaringen zijn eigenlijk altijd (erg) positief geweest. Het zijn mijn ervaringen, dus wie weet heb ik gewoon geluk gehad, maar je kan natuurlijk altijd zelf een review schrijven ;)

/discuss.

net zo'n irritante gespam als bij B&F destijds gebeurde ,lekker overtuigend ook zo'n doorzichtig reclame praatje

onder het mom van een review :roflol: ,wat krijg je ervoor 5% of 10% korting ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven