AndroidHealthClinic

bodylab pre workout pro - Bodylab (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Bodylab Pre Workout
    - Top Pre Workout
    - Zeer sterke formule
    - Direct meer kracht
    - Direct meer energie
    - Elke training explosieve pomps
    - Presteren tot de allerlaatste minuut van je training
    - Elk ingrediënt hoog gedoseerd
    - Scherpst geprijsde pre workout formule!
    - Lekkere sinaasappel smaak
    - Doseer naar jouw behoefte
    - Maar liefst 50 maatscheppen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de smaak valt goed mee en is vergelijkbaar met de smaak van Crack(revolutions)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1ste training: 2 maatscheppen 2de training: 3 maatscheppen (30 min voor training)
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodylab.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samplepack
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27.90 EUR
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? geen twijfel mogelijk, het werkt zeer goed voor mij en het is zeer betaalbaar dus waarom niet?

Mijn review:

voor mij persoonlijk (en ik benadruk persoonlijk omdat het over een pre-workout product gaat) deed de pre workout pro van bodylab alles wat het moest doen:
1. het gaf me extra energie (meer dan met de andere preworkouts die ik al heb gebruikt die daar en boven nog eens duurder waren)
2. het zorgt voor een bevorderde pomp, de pomp kickt wel iets later in als bij andere producten maar is zeker niet minder aangenaam of sterk.
3. het geeft een goede concentratie, die kickt ook iets later in als bij andere producten maar opnieuw niet minder goed.
4. geen aftercrash ervaren maar daar heb ik tot nu toe eigenlijk nog nooit echt last van gehad.
5. in tegenstelling tot de andere preworkouts die ik heb gebruikt had ik van de pre workout pro geen slaapproblemen en dat is voor mij vrij belangrijk.
6. het gaf me geen nerveus, over de top energiek gevoel wat ik zelf als positief beschouw maar misschien zijn er mensen die dat juist wel willen?

daar bij komt nog eens dat het zeer prijsbewust is en dat wil iedereen toch?
het moet niet inboeten aan kwaliteit t.o.v. duurdere merk pre workouts vind ik.

ik ben blij dat het goed heeft uitgepakt want ik moet zeggen dat ik op het begin een klein beetje twijfels had, maar bodylab doet het maar weer: top product voor top prijs.

Ik hoop dat de review hulpzaam is en voor verdere vragen mag je altijd reageren.

preworkout.jpg
 
zijn er mensen van belgie die hun sampels al gehad hebben
 
ja :)
Kan helaas pas over 2 weken testen :( k*therexamens
 
Ik heb het ook binnen, thanks. :thumbs: In verband met ziekte verwacht ik pas zondag of maandag te trainen, en zoals gewoonlijk ga ik er een recensie over schrijven.

Het is wat later dan verwacht maar vanavond ga ik trainen met bodylab pre-workout pro. Aangezien ik tijdelijk nogal laag in cal en koolhydraten zit, kan ik wel een opdonder gebruiken. Ben benieuwd. :)

Word vervolgd. ;)
 
Ik heb spijtig genoeg niets gemerkt, toch bedankt voor het sample


dosering: 60g
 
Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk, ik had gewoon met 20gram moeten beginnen.

Heb eerder samples geprobeerd en met 20 gram begonnen wat niet zoveel doet, zit meestal wel aan de 2-3 scoops.

Denk dat het een combinatie is van te weinig slaap, en teveel bewogen. Heb vannacht 5uur hooguit geslapen en vanaf vanmorgen 6:00 - 15:00 gewerkt (intensief). Maarja, opgewekt gevoel was er in ieder geval hehehe

Geen ideale situatie om te testen, jammer. Hoop dat je alsnog wel heb kunnen knallen op Decibel? :cool:

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 15:12 ----------

Ik was niet topfit vanochtend, zeg maar gerust wat brak. Ontbeten met 90gr brinta, whey en melk.
Iers meer dan een uur later gaan trainen, borst/biceps.
Ondanks brakheid toch een goed herstel tussen dd sets in en na een half uur ook een goeie pomp.
Energieboost niet echt gemerkt, werd alleen niet moe. Tolerantie is momenteel ook behoorlijk.
Al met al vrij subtiel maar daar houd ik wel van.
Klachten zoals vorige poster omschreef niet ervaren.

Dosis was 40gr.

Goed te horen.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 15:13 ----------

Heb de gratis sample vandaag ontvangen, bedankt Bodylab! Ik laat mijn mening nog weten.

'r welcome, we zijn benieuwd!

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 15:14 ----------

Zo heb het uitgetest, er was telkens de drang om door te gaan en merkte ook dat ik (veel) minder snel moe werd dan normaal. Had ook helemaal niet het gevoel dat ik opgefokt was en had ook helemaal geen crash.

Klinkt goed!
 
heb ze ontvangen en ga ze volgende week woensdag na de ramadan eens goed proberen zal beginnen met 20gram en dan als ik niets voel met 40 gram doen dan
 
Ik vind het rot om te zeggen maar ik heb er niks van gemerkt. Geen energieboost, extra concentratie, tintelingen of wat dan ook gevoeld.

De pomp in mijn biceps, zie ik nu, is wel flink aanwezig en dat bij mijn traps en schouder training. Aangezien ik momenteel zeer laag in koolhydraten zit (en kcal), vind ik het knap dat ik zo'n pomp ervan krijg... :)
 
Laatst bewerkt:
Damn ben ik net te laat :-( Ik wil ook!!!
 
Ik ga het denk ik morgen of zaterdag testen! Begin met een dosering van 20gr! :)
 
Heb de sample ook ontvangen..
Compliment voor de nette verpakking van de sample.:thumbs:
Ga hem volgende week testen.
 
Heb de sample een paar dagen geleden mooi ontvangen,
spijtig genoeg moet ik zeggen dan ik niks heb gemerkt van de preworkoutpro... kan er dus ook weinig over kwijt...
Toch bedankt voor de free sample
 
vind de samenstelling maar ruk als ik het zo bekijk! en dat is dan ook nog per 3 scoops ( 60gram, wtf, dan zou je dus nog geen maand doen met een pot... ) . die energizing blend is 42 gram van de 60, zal wel een flinke schep dextrose bij gedaan zijn want die andere ingredienten zijn niet zo hoog gedoseerd meestal.

ziet er meer uit als een dure pot dextrose met wat creatine/aakg :)
 
Gister de sample uitgeprobeerd! Heb 20 gram genomen. Na ongeveer 20 min begon het te borrelen in mn maag en vond het totaal geen fijn gevoel! Heb tijdens de training wel iets meer energie gehad, maar niet dat het heel veel meer was ofzo..

Ik weet niet of ik die andere 40gr nog ga nemen, want weet niet hoe ik me dan voel als ik van 20g al buikkrampen krijg.. Sorry, maar dit product is niet aan mij besteed!
 
heb het ook getest.
heb ~50 gram genomen.
Had het 20 minuten voor training ingenomen.
Toen ik begon met training merkte ik een hoger hartslag en niet egt fijn.
Ik werd juist sneller moe mss komt het dus door overgevoeligheid ofzow maar ik had alleen maar last van moeheid de hele training.
en s'avonds pas laat kunnen slapen door dat spul.

jammer maar mss zijn pre workouts gewoon niet voor mij
 
Geen ideale situatie om te testen, jammer. Hoop dat je alsnog wel heb kunnen knallen op Decibel? :cool:

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 15:12 ----------



Goed te horen.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 15:13 ----------



'r welcome, we zijn benieuwd!

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 15:14 ----------



Klinkt goed!

Ja man, lees het nu pas maar was super feestje. Heb verschillende nr's gescoord waar ik later ook nog mee heb afgesproken hehehe
 
Mijn review:

Ik heb laatst mijn pre workout pro binnen gekregen van bodylab, gelijk de volgende dag dat ik het besteld had natuurlijk :D
Ik gebruik nu al een paar maanden noxipro, wat ik echt heerlijk vond.
Nadelen van noxipro waren alleen de zware crash en het feit dat je lang 2 uur geen plezier met je vriendin kon hebben (als je snapt wat ik bedoel :()

Ik heb pre workout pro nu al 5x gebruikt en ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben.
De smaak is goed te doen (al helemaal vergeleken met producten zoals crack, animal rage en unleash) dus dat is een groot plus punt.

Ik voelde van pre workout pro een goede focus, maar geen tunnelview zoals ik krijg van crack. Ik ben alert en kan me lekker agressief maken.
De extra energie is wordt gelijkmatig afgegeven en niet gelijk een boost waarna je inkakt.
Ik heb niet het haastige gevoel of kriebelige wenkbrauwen zoals ik vaak heb met noxipro of unleash.

de crash is er niet tot minimaal, veel beter dan bij noxipro waar ik uur dood lig op de bank.
IK heb dus een nieuwe favoriete preworkout gevonden en ik raad iedereen deze ook aan!!!

gogogo bodylab!! :D
 
Back
Naar boven