Fitness Seller

Bodylab Protein Bar - Bodylab

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sommige repen zijn aardig qua smaak, sommige hebben een redelijke voedingswaarde en sommige zijn goed geprijsd. Het is altijd kiezen uit het minst slechte. We hebben er erg lang over gedaan om een eigen Bodylab24 Protein Bar neer te zetten maar met een hele goede reden. Onze Protein Bar is erg lekker, makkelijk eetbaar, niet droog, heeft een ideale voedingswaarde en is ook nog eens super goed geprijsd!

    - Heel erg Lekker
    - Crunchy bite
    - Makkelijk eetbaar (niet droog)
    - Ideale voedingswaarde
    - 27,3gr Protein per reep
    - Slechts 2,5gr suiker per reep
    - Vult als een kleine maaltijd
    - Super scherpe prijs

    Als je serieus traint of een eiwitrijk dieet volgt weet je hoe moeilijk het is om buitenshuis iets te vinden wat ook maar een beetje in de buurt komt van wat je zou moeten eten. Een shake is een ideale oplossing maar heeft zijn nadelen. Niet altijd mee te nemen, vult niet altijd even goed en soms is een lekkere snack gewoon prettig in een zwaar dieet en trainingsschema.

    Voor zowel buitens als binnenshuis is de Bodylab24 Protein Bar een ideale snack. Gemakkelijk mee te nemen en nog makkelijker om te eten. De Bodylab24 Protein Bar is geen ouderwetse eiwitreep die zo droog is dat je er een flesje water bij nodig hebt om de reep te kunnen eten. De Bodylab24 Protein Bar is krokant, niet droog en gemakkelijk te eten.

    En met alleen gemakkelijk te eten doen we deze reep tekort. De reep is een absolute traktatie. Een heerlijke crunchy reep met een voet van low fat chocolade. We weten zeker dat deze Protein Bar de enige reep is die zo’n goede smaak combineert met zulke goede voedingswaarde.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2x één reep
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolate Crunchy, Enorm smaakvol
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x één reep a 65gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodylab.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, Goede service.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12 a €16,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten!

Mijn review:

Ik heb zoals hier boven vermeld de proteinbar van Bodylab geprobeerd. Ik heb al ervaring met veel eiwitrepen zoals de Quest Bars en Oh Yeah bars.

De reep ziet er erg groot uit in tegenstelling tot andere repen. De onderste laag bestaat uit een crunchy gedeelte (lijkt op cruesli) met daarboven een chocolade laag. Ik vind het een goed vullend tussendoortje met mooie voedingswaardes, namelijk:
Kcal; 234
Vet; 7,3 (3,7 verzadigd)
Koolhydraten; 12,2 (waarvan maar 2,5gr suiker)
Eiwit; 27,3
Vezels; 10,1

Ik vind het een top reep. Ik heb hem de tweede maal door mijn havermout met eiwit (chocolade smaak) gedaan en dan smelt hij in de magnetron heerlijk mee.
 
Top review:)

Ben jij toevallig gevoelig voor acne zo ja heb je hier last van ondervonden door deze reep?
 
Top review:)

Ben jij toevallig gevoelig voor acne zo ja heb je hier last van ondervonden door deze reep?

Ik ben er niet gevoelig voor, maar heb ook niks ondervonden daarna. Wellicht uitproberen?
 
Back
Naar boven