MuscleMeat

bodylab vs xxl

Bezoekers in dit topic

OOk al prefereer ik nu gewoon een shop waar ik ook fysiek in sta,
zeg ik ook XXL, van de shops die ik gebruikt heb is dit toch wel de beste boardsponsor, ondanks onze onenigheid :p

Succes ermee man..

Thnx man !!
Ik ben eruit en ga voor xxl !!
Ben benieuwd.
 
Heb eens gehoord van iemand dat bodylab en body en fitshop van de zelfde eigenaar is.... wel grappig dat bodylab ook niet zo 1 2 3 testresultaten kan overhandigen, verdacht? misschien?

Kan je misschien wel controleren via Kamer van Koophandel.
 
Stats: M 29j 1m78 85kg 10% :o


Stoer man:rolleyes:

Ook beetje op de lengte letten hé ;). Ben verre van een ecto, wou dat ik nog wat lager in mn VP zat haha. Laat ons eens jouw stats 's weten forumheld + stats op je BP/DL/BS beetje vergelijken :D. Wel goed dat VP meten aub. Die bolle buiken van de meeste PL'ers kijk ik niet echt van op, even erg als een ecto (correctie: in sommige gevallen erger).
 
Laatst bewerkt:
Ook beetje op de lengte letten hé ;). Ben verre van een ecto, wou dat ik nog wat lager in mn VP zat haha. Laat ons eens jouw stats 's weten forumheld + stats op je BP/DL/BS beetje vergelijken :D. Wel goed dat VP meten aub. Die bolle buiken van de meeste PL'ers kijk ik niet echt van op, even erg als een ecto (correctie: in sommige gevallen erger).

mn avatar ben ik, zelfde lengte als jou alleen wat zwaarder en droger. pic's van me staan in het foto topic.

Het ging meer om je opmerking betreft ecto:kiss:
 
we wachten nog steeds op labtesten van bodylab ....ze zouden het gisteren posten maar is niet gebeurt !!

Beste Harpoen, de labtesten zijn net geplaatst in ons topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodylab-nl-262464/index50.html


Heb eens gehoord van iemand dat bodylab en body en fitshop van de zelfde eigenaar is.... wel grappig dat bodylab ook niet zo 1 2 3 testresultaten kan overhandigen, verdacht? misschien?

Beste Daanb,

Dit kun je inderdaad controleren via de KVK.
Bodylab.nl heeft niets te maken met de eigenaren van bodyenfit
behalve dat we concurrenten zijn natuurlijk :)
 
mn avatar ben ik, zelfde lengte als jou alleen wat zwaarder en droger. pic's van me staan in het foto topic.

Het ging meer om je opmerking betreft ecto:kiss:

Ik zou zeggen congrats (geen geklets, stats pls en ik DL/BP/BS je eruit al ben ik natty), maar mijn opmerking was toch echt niet misplaatst. Die vent is bijna 2 meter op 95 kg, dat is redelijk ecto. Dat iemand minder weegt zegt geen reet als je niet ook de lengte/VP weet.

OT: bodylab heeft zojuist de resultaten van de labtest gepubliceerd. Ziet er goed uit :)
 
Shots fired!
 
Ik zou zeggen congrats (geen geklets, stats pls en ik DL/BP/BS je eruit al ben ik natty), maar mijn opmerking was toch echt niet misplaatst. Die vent is bijna 2 meter op 95 kg, dat is redelijk ecto. Dat iemand minder weegt zegt geen reet als je niet ook de lengte/VP weet.

OT: bodylab heeft zojuist de resultaten van de labtest gepubliceerd. Ziet er goed uit :)

Nee, jou eerste opmerking sloeg nergens op! Waarom moest je eigen tegenover de ts bewijzen? we zijn allemaal ergens begonnen.

Je komt gewoon over als een clown :o

congratz dat je 29 bent man, schatte je 16.
 
Nee, jou eerste opmerking sloeg nergens op! Waarom moest je eigen tegenover de ts bewijzen? we zijn allemaal ergens begonnen.

Je komt gewoon over als een clown :o

congratz dat je 29 bent man, schatte je 16.

Niks te maken met mezelf bewijzen zeiksnor, die vent heeft het over supps terwijl hij waarschijnlijk niet eens een gedegen voedings/trainingsschema heeft. Dat was mijn punt, maar dat jij dat kennlijk niet door hebt maar het ziet als dat ik mijn ego wilde strelen zegt meer over jou.

Jammer dat het bij jou steeds bij loze kletspraat blijft forumheld en geen stats, duidelijk gevalletje "show muscles". Loze spieren, niet vooruit te branden (wil je wel zien sprinten :o), om maar niet te beginnen over conditie. Niks mis mee overigens, is een keuze. Ik schat jou overigens diep in de 50 azijnpisser, zou blij zijn als ik 16 was :o.
 
Laatst bewerkt:
Heb eens gehoord van iemand dat bodylab en body en fitshop van de zelfde eigenaar is.... wel grappig dat bodylab ook niet zo 1 2 3 testresultaten kan overhandigen, verdacht? misschien?

Zou zomaar is kunnen dat B&F inderdaad meerdere dochterondernemingen heeft. Een lijstje met namen zou handig zijn, weten we gelijk waar we ver vandaan moeten blijven :)
 
Niks te maken met mezelf bewijzen zeiksnor, die vent heeft het over supps terwijl hij waarschijnlijk niet eens een gedegen voedings/trainingsschema heeft. Dat was mijn punt, maar dat jij dat kennlijk niet door hebt maar het ziet als dat ik mijn ego wilde strelen zegt meer over jou.

Jammer dat het bij jou steeds bij loze kletspraat blijft forumheld en geen stats, duidelijk gevalletje "show muscles". Loze spieren, niet vooruit te branden (wil je wel zien sprinten :o), om maar niet te beginnen over conditie. Niks mis mee overigens, is een keuze. Ik schat jou overigens diep in de 50 azijnpisser, zou blij zijn als ik 16 was :o.

:thumbs:
 
Niks te maken met mezelf bewijzen zeiksnor, die vent heeft het over supps terwijl hij waarschijnlijk niet eens een gedegen voedings/trainingsschema heeft. Dat was mijn punt, maar dat jij dat kennlijk niet door hebt maar het ziet als dat ik mijn ego wilde strelen zegt meer over jou.

Jammer dat het bij jou steeds bij loze kletspraat blijft forumheld en geen stats, duidelijk gevalletje "show muscles". Loze spieren, niet vooruit te branden (wil je wel zien sprinten :o), om maar niet te beginnen over conditie. Niks mis mee overigens, is een keuze. Ik schat jou overigens diep in de 50 azijnpisser, zou blij zijn als ik 16 was :o.

Die vent ?
Mijn voeding en trainingschema is in orde
Je gaat er al vanuit dat dat niet zo is ?

2meter lang en 95kg wat wil je daarmee zeggen jongen ?

Leg nou is uit wat je punt is
 
Die vent ?
Mijn voeding en trainingschema is in orde
Je gaat er al vanuit dat dat niet zo is ?

2meter lang en 95kg wat wil je daarmee zeggen jongen ?

Leg nou is uit wat je punt is

Ga zo door ! :thumbs:
 

Even serieus...

Wat bedoelde je te zeggen misschien leer ik er wel van ?

Vind je me gewicht teveel in verhouding met me lengte ?
Wat bedoel je met ecto ?
 
Je stelde je vraag op een beetje noobie manier dat ik dacht dat moet een noob zijn. No offense verder, maar een ecto (met jouw lengte) is kort gezegd een lange dunne slungel. Zie http://www.muscleandstrength.com/articles/body-types-ectomorph-mesomorph-endomorph.html voor meer info over ecto/meso/endo. Niet te zwaar aan tillen, omdat de meesten in de regel een mix zijn van 2 soorten.

Oke dan.
Ik ben duidelijk geen ecto haha.....
Meer een meso mss wel endo haha....

Maar duidelijk :cool:
 
Back
Naar boven