XXL Nutrition

Bodylab whey protein smaak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

doncorleone

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2007
Berichten
462
Waardering
52
Ik heb voor het eerst deze whey gekocht in chocoladesmaak. Ik gebruikte eerst de whey van Raw. Maar ben ik de enige die deze whey echt slecht van smaak vind?

Overal zie ik reviews dat die zo lekker is, maar ik proef daar echt niks van chocolade in. Smaakt vrij zuur met een heel lichte chocolade nasmaak.

Nuja ik zal hem dan maar naar binnen blijven werken de volgende maanden en dan terug naar raw overschakelen. Ik vroeg me gewoon eens af of ik de enige ben die dit vindt..
 
Dan is de whey zoals je behangpapier. :)
 
Dan is de whey zoals je behangpapier. :)
Volgende keer kijk je beter naar een datum van een post voor je een slimme opmerking probeert te maken.

Behangpapier van 8 jaar geleden toen ik nog bij mijn ouders woonde.. alhoewel zo smaakt die whey mss idd wel. Alsof ie 8 jaar oud is.
 
Als je er toch mee zit, maak je het toch lekkerder? Ik weet niet of je een blender of keukenmachine hebt, maar anders flikker je daar melk met een scoop whey, diepvriesfruit en een banaan in. Dan heb je al een prima te drinken shake en rijk aan eiwitten en micros. Daar zou je eventueel wat havermout aan toe kunnen voegen. Alhoewel het verre van ideaal is als je bijv. een shake onderweg wilt nemen.
 
Roeien met de riemen die je hebt als de smaak je niet aanstaat inderdaad.
Pindakaas, cacao, kaneel, ander merk (smaak) whey of wat zoetstoffen o.i.d. toevoegen.
 
Goeie ideeën idd. Zal er eens wat cacao en een banaan bij gooien.

Het drinken werk ik wel weg. Maar het is vooral met mijn havermout dat het vies tegen valt. En ik begin de dag liever met een lekkere maaltijd
 
Goeie ideeën idd. Zal er eens wat cacao en een banaan bij gooien.

Het drinken werk ik wel weg. Maar het is vooral met mijn havermout dat het vies tegen valt. En ik begin de dag liever met een lekkere maaltijd
Bij alle smaken treed er na tijd wel gewenning op, dat had ik ook met kwark. Ik herinner mij mijn eerste bakjes kwark voor het slapen gaan nog erg goed:rolleyes::o
 
Back
Naar boven