XXL Nutrition

bodylab - xxl nutrition - body en fitshop. Welke whey?

Bezoekers in dit topic

LambertFransz

Novice
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
60kg
Hoi, hoewel ik al een hoop heb meegelezen als gast zijnde ben ik nu nieuw als lid van dit forum. Ik ben 20 jaar en fitness sinds mijn 16e, een goed ritme hierin was af en toe ver te zoeken. Daar is inmiddels verandering in gekomen. Graag wil ik nu supplementen gaan gebruiken omdat ik wat aan wil komen (Ik weeg namelijk 60 kilo bij een lengte van 1,75m). In verschillende topics zie ik dat er naar een voedingsschema wordt gevraagd. Ik maak zelf geen gebruik van een bepaald schema maar zorg wel dat ik zoveel mogelijk het juiste binnen krijg. Wat dat betreft denk ik dat ik op dit moment dan ook geen advies nodig heb, hier is immers al veel over te vinden op dit forum.
Ik wil graag beginnen met whey (en evt. creatine) en heb al rondgekeken naar wat er wordt aangeboden. Voornamelijk heb ik (Volgens mij) naar de basis varianten gekeken. Dit vanwege de prijs en ook omdat al die andere producten me een beetje afschrikken en overbodig lijken voor mij.
Uiteindelijk heb ik drie producten/aanbiedingen die me aanspraken. Mede door de reviews op dit forum die over het algemeen allemaal positief waren over alledrie de producten.

Het gaat om de volgende producten:
http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-whey/xxl-nutrition
5kg Basic bulk whey - xxl nutrition

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-1-_-WEGGEEF-PRIJS!-887
Dit is een aanbieding van Bodylab die me erg aanspreekt. Vooral omdat ik dan whey & creatine kan uitproberen. De kleinere hoeveelheid whey is dan niet van belang omdat ik 't nog zie als uitprobeersel.

http://bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection
Deze is zoals ik op het forum lees erg vergelijkbaar met die van xxl nutrition maar dan iets goedkoper in verhouding.

Mijn voorkeur gaat op dit moment naar de aanbieding van bodylab puur omdat ik dan de whey en creatine kan proberen. Bovendien bevat de whey meer eiwitten dan de andere twee. Als dat nog niet alles is, is de prijs een stuk lager (vanwege de 2kg tov 5kg natuurlijk, maar als probeersel ligt dat gunstiger).

Mijn vraag is nou, zie ik iets over het hoofd? Wat is jullie mening hierover?
 
Zijn allemaal goed ik kan uit ervaring zeggen xxl-bodylab zijn ook nog lekker
 
Bij ons kies je met Whey Perfection in ieder geval voor de kwaliteit van Volactive. De beste Whey kwaliteit in Europa. Qua smaken en prijs hebben we denk ik ook veruit de beste keus. Met Whey Perfection kies je op elk front (prijs, kwaliteit en smaak) voor het beste. :) Whey Perfection is ook de meest populaire en best gereviewde Whey in de Benelux.

Als je een aanbieding met Creatine overweegt. We hebben de Whey Perfection + Creapure Duo.

Netto inhoud Whey Perfection + Creapure Duo:
Whey Perfection 2270 gram (81 shakes)
Creapure 500 gram

Samen voor 41,90!!:)

Dan heb je en meer inhoud voor dezelfde prijs:) en ook nog eens Creapure Creatine!:1e: Met garantie de meest zuivere creatine wereldwijd verkrijgbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Whey perfection van Body & Fitshop of een van de andere van b&f ( zoals protein perfection,isolaat perfection,.. )
 
Oke dat is dus opzich een duidelijke voorkeur en met die aanbieding van Body en Fitshop moet ik er nu wel uitkomen. Had die helemaal over 't hoofd gezien. Bedankt alvast jongens!
 
Back
Naar boven