Bodylift
Novice
- Lid geworden
- 9 sep 2022
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Na periode waarin sporten steeds minder werd (tennis en de laatste jaren voetbal), merkte ik aan mijzelf dat ik niet lekker meer in mijn lichaam zat en mijn vetpercentage hoger was dan dat het ooit geweest is. Ik at ongezond, dronk te veel alcohol en bewoog te weinig.
Toen ik op een vetpercentage van 15,5% zat ben ik 1,5 maand geleden weer begonnen met trainen. Weer, omdat ik vroeger ook wel eens een periode in de sportschool gezeten heb.
Daarbij heb ik een doel voor mijzelf gesteld:
Fitter worden (betere conditie, meer kracht, minder vet en meer spiermassa.)
Dit ga ik doen door:
Voeding op dit moment:
2100/2200 kcal – minimaal 1,5 gram eiwit per kg bw en minimaal 1 gram vet per kg bw
Ik ga hier op dit moment goed op. Ik merk dat mijn gewicht gelijk blijft maar mijn vetpercentage daalt en mijn kracht toeneemt.
Huidige stats:
193 CM / 83 KG / 13,8% vet
Training:
Toen ik op een vetpercentage van 15,5% zat ben ik 1,5 maand geleden weer begonnen met trainen. Weer, omdat ik vroeger ook wel eens een periode in de sportschool gezeten heb.
Daarbij heb ik een doel voor mijzelf gesteld:
Fitter worden (betere conditie, meer kracht, minder vet en meer spiermassa.)
Dit ga ik doen door:
- Gezonder eten (minder verzadigd vet en meer fruit)
- Alleen alcohol in het weekend (4 glazen max.)
- 3x PW-krachttraining
Voeding op dit moment:
2100/2200 kcal – minimaal 1,5 gram eiwit per kg bw en minimaal 1 gram vet per kg bw
Ik ga hier op dit moment goed op. Ik merk dat mijn gewicht gelijk blijft maar mijn vetpercentage daalt en mijn kracht toeneemt.
Huidige stats:
193 CM / 83 KG / 13,8% vet
Training:
- Rippetoe Starting Strength
- Gemiddeld 1x in de week voetbal (training of wedstrijd)