XXL Nutrition

Bodyman vs Olimantado

Wie gaat er winnen?

  • Olimantadp

    Stemmen: 29 69,0%
  • Bodyman

    Stemmen: 13 31,0%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Wie wint er dit jaar met het plaatsen van de meest onzinnige threads?!

Wordt het Oli of de upcoming man Bodyman?

Stem nu!!!
 
hmm, oli heeft af en toe nog wel wat diepgang in zijn posts
 
Originally posted by Scighera
hmm, oli heeft af en toe nog wel wat diepgang in zijn posts

Ben ik het mee eens.
 
Originally posted by maniac
Wie wint er dit jaar met het plaatsen van de meest onzinnige threads?!

Wordt het Oli of de upcoming man Bodyman?

Stem nu!!!

Onzinnig???, ach wat voor de een onzinnig is kan voor een ander zinnig zijn. Ligt er maar net aan hoe ruim jouw leven is. Als je je alleen maar op 1 specifiek onderwerp richt is al gauw al het andere erom heen onzinnig.
 
Re: Re: Bodyman vs Olimantado

Originally posted by likmijntolli
Onzinnig???, ach wat voor de een onzinnig is kan voor een ander zinnig zijn. Ligt er maar net aan hoe ruim jouw leven is. Als je je alleen maar op 1 specifiek onderwerp richt is al gauw al het andere erom heen onzinnig.



Beweerde je niet dat jij een professionele bodybuilder bent?? Nou, heb ik toch mijn twijfels over hoor!! Je zegt veel te zinnige dingen!! :D

(het lijkt trouwens een spannende poll te worden!)
 
oli maakt diepgaande maar wel doordachte posts... bij die bodyman floept er echt zomaar wat uit zonder erover gedacht te hebben.
 
Ik nomineer een derde persoon; Espirantisto. Vast een aardige meid, maar als je in ongeveer alle posts je anti-roken en fiets capriolen weet te verwerken, verdient dat gewoon een nominatie. Bij deze. :D
 
Originally posted by Robin
oli maakt diepgaande maar wel doordachte posts... bij die bodyman floept er echt zomaar wat uit zonder erover gedacht te hebben.

Dit doet mij pijn om dat van jouw te horen :sob:
 
Re: Re: Bodyman vs Olimantado

Originally posted by likmijntolli


Onzinnig???, ach wat voor de een onzinnig is kan voor een ander zinnig zijn. Ligt er maar net aan hoe ruim jouw leven is. Als je je alleen maar op 1 specifiek onderwerp richt is al gauw al het andere erom heen onzinnig.

I like this guy. He is making sence, other like most guy's here
 
het is een flapdrol verdorie!!!! Ik vind dat Rob12345 ook zou moeten genomineerd worden. Hij heeft ook erg veel gevoel voor humor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oli oli oli oli :clap:
 
Dit zal beslist een pittige strijd worden.

ps de naam is verkeerd geschreven van olimantado (er staat Olimantadp).
 
Alle 2 flapdrollen!
maar wel prettig gestoorde flapdrollen :D
 
Ik kan eerlijk gezegt niet begrijpen waar mensen zich druk om maken. ik bedoel het zijn maar letters en als je je er echt aan irriteert dan ben je toch een beetje zielig bezig.

Maar dit is enkel mijn mening.
 
Olimato probeer soms de boel wat op te fokken, hij durft dingen zeggen die andere niet zeggen.... is nog goed ook, want anders is het maar een saaie boel.
En hij weet ongeveer wel waarover hij spreekt.
Post jij dan altijd zinnige posts maniac?
 
Originally posted by Floyd
Ik nomineer een derde persoon; Espirantisto. Vast een aardige meid, maar als je in ongeveer alle posts je anti-roken en fiets capriolen weet te verwerken, verdient dat gewoon een nominatie. Bij deze. :D

Hahaha :D
 
Oli 70% v/d stemmen, bodyman 30%.. Die gay foto's hebben hem de das omgedaan.. :D

Shake it Oli, shake it!! :dance:
 
Originally posted by Bracke
Oli 70% v/d stemmen, bodyman 30%.. Die gay foto's hebben hem de das omgedaan.. :D


Mijn tactische zet van gisteren lijkt inderdaad geslaagd te zijn...

(waar ik niet mee wil zeggen dat ik dat niet ben op die foto's uiteraard...)
 
Nee dit zijn volgens de paparatsi echt oli's foto's
 
Back
Naar boven