XXL Nutrition

Bodyweight @home training

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besef dat je met deze beperkte middelen ook maar zeer beperkt zult gainen. Ik sluit me dan ook aan mentat: spaar en koop één keer iets goeds waar je echt wat aan hebt. Met steeds een nieuwe kettlebell ben je zo klaar en dat is uiteindelijk ook duurder.

Ben ook van die mening. Als je thuis wil trainen zorg dan dat je alles hebt om deftig te trainen.
 
Mijn punt is dat met een beperkt budget het beter kan zijn om te sparen voor iets waar je echt wat aan hebt, dit was dan ook het laatste wat ik hier nog over wil zeggen.

Je hebt niet persé meer spullen nodig, kijk bijvoorbeeld maar eens naar dat no gear programma van Bobby Maximus. Ik vind dat push ups en een bw pull variant (chin ups, rows onder de tafel) echt hoog op de agenda zouden moeten staan. Je zou kunnen denken aan iedere dag sub max setjes (GreySkull, Grease the grove, Russian Fighter pull up program).

Je kan sommige oefeningen die je met een KB zou doen, ook met een DB doen, voor alle op swings gebaseerde oefeningen geldt wel dat het momentum en de grip anders wordt. Overigens zou voor KBs tot op zekere hoogte wel eens kunnen gelden dat goedkoop duurkoop is. Get ups zijn een fijne oefening die altijd kan!

Zeker waar, maar dan moet de prijs wel een beetje leuk zijn. In Mei kan ik er waarschijnlijk wel wat meer aan uitgeven (vakantiegeld). Ik kwam vanavond toevallig deze optrekstang tegen, zou dat wat zijn, of is dit/deze beter? Het 'No gear' programma ga ik sowieso volgen, lijkt me een goed begin.
 
Zeker waar, maar dan moet de prijs wel een beetje leuk zijn. In Mei kan ik er waarschijnlijk wel wat meer aan uitgeven (vakantiegeld). Ik kwam vanavond toevallig deze optrekstang tegen, zou dat wat zijn, of is dit/deze beter? Het 'No gear' programma ga ik sowieso volgen, lijkt me een goed begin.
Overigens op reddit is staat ook een bodyweight programma.

Oefeningen waar je ook aan kan denken zijn lunges en pistol squats, deze kan je zwaarder maken met gewicht.
 
Als er geen geld is ( over ) is voor een sportschool dan ben ik benieuwd hoe de voeding eruit ziet , want met enkel trainen ga je er niet komen ..
 
Als er geen geld is ( over ) is voor een sportschool dan ben ik benieuwd hoe de voeding eruit ziet , want met enkel trainen ga je er niet komen ..
heb ik ook tegen ts gezegd maarja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven