AndroidHealthClinic

Bodyworlds Amsterdam

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.384
Waardering
45.323
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,

vraagje: is iemand van jullie wel eens naar het museum Bodyworlds in Amsterdam geweest? Ik vraag me af of het ook interessant is op het gebied van de werking van het lichaam in relatie tot (kracht)sport en de relatie voeding-sport. Is dit een museum een aanrader vanuit sportperspectief?
 
BB'ers,

vraagje: is iemand van jullie wel eens naar het museum Bodyworlds in Amsterdam geweest? Ik vraag me af of het ook interessant is op het gebied van de werking van het lichaam in relatie tot (kracht)sport en de relatie voeding-sport. Is dit een museum een aanrader vanuit sportperspectief?

Ik ben er geweest, maar dat is al wel een paar jaar geleden.... Sowieso vond ik het erg interessant en mijn vrouw ook.
Je kan wel mooi de spieren van het lichaam zien zitten etc. Dus wat mij betreft een aanrader.
 
Ben vorig jaar bij bodyworlds geweest en ik vond het erg interessant om te zien.
Zoals Hans_i zegt zie je alle spieren zitten, maar écht direct gefocust op sport is het niet.
Wel is dr veel informatie aanwezig over bv anatomie en fysiologie, dus daar kan je zeker wat van opsteken.
 
Hans_i & ProudPizza : bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik er binnenkort eens heen ga:D.
 
Heel leuk om eens te gaan zien! Maar idd uit sport perspectief heb je er weinig aan.
 
Back
Naar boven