XXL Nutrition

Boegie! Je familie is betrapt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:toilet:

wat vind je daar nu van Eric, dat mijn vriend Mr. J jouw beslissing tot ban ongedaan maakt?

Ik zou dit niet over mijn kant laten gaan Eric, per slot van rekening ben jij toch de grote leider (na T dan) van het Mod-team; was die snotaap dus maar even flink de oren!
 
Boogie ik heb gehoord dat je hiervoor orale diensten hebt moeten leveren aan MrJ., dan kan ik niet anders dan akkoord gaan met die unban door hem.
 
boogie zei:
:toilet:

wat vind je daar nu van Eric, dat mijn vriend Mr. J jouw beslissing tot ban ongedaan maakt?

Ik zou dit niet over mijn kant laten gaan Eric, per slot van rekening ben jij toch de grote leider (na T dan) van het Mod-team; was die snotaap dus maar even flink de oren!

Viezerik!

Je had me bergen karma beloofd en uiteindelijk ben je unbanned voor 1 simpele blowjob?! :rolleyes:

Je deed niet eens goed je best, hoorde van anderen dat je veel beter kan zuigen.
 
MrJ zei:
Viezerik!

Je deed niet eens goed je best, hoorde van anderen dat je veel beter kan zuigen.

Curieuze vriendenkring heb je.
 
dat klopt; bij eric doe ik mn gebitje er uit.
ben je nu jaloers? mooi. mss moet je eric maar uit het mod-team zetten.
 
Let's all scull **** tza Boogie
 
MrJ zei:
Viezerik!

Je had me bergen karma beloofd en uiteindelijk ben je unbanned voor 1 simpele blowjob?! :rolleyes:

Je deed niet eens goed je best, hoorde van anderen dat je veel beter kan zuigen.


bij mij zoog hij thans de plooien uit mijn zak !

zal wel aan je persoonlijke hygiene gelegen hebben ;)
 
huckfinn zei:
Curieuze vriendenkring heb je.

Ik heb tenminste vrienden kerel. :thumbup:


boogie zei:
dat klopt; bij eric doe ik mn gebitje er uit.
ben je nu jaloers? mooi. mss moet je eric maar uit het mod-team zetten.

EricR is onze allerbeste mod, dus die blijft lekker, ouwe stoker!
 
aaaaaah eureka!

daarom heeft Mr. J een legerkapsel!!!!
nu weet ik het, dan wil dat toch makkelijker hè, zo okketok met zn kop in zn vriendjes bruine kippenhok.
 
wie zei ook al weer dat 1x vis per week gezond was:D? :slap:
 
boogie zei:
aaaaaah eureka!

daarom heeft Mr. J een legerkapsel!!!!
nu weet ik het, dan wil dat toch makkelijker hè, zo okketok met zn kop in zn vriendjes bruine kippenhok.

Boogie, ga eens op 't spoor spelen.

Als je opschiet ben je nog net op tijd om de intercity terug te koppen! :thumbup:
 
MrJ zei:
Boogie, ga eens op 't spoor spelen.

Als je opschiet ben je nog net op tijd om de intercity terug te koppen! :thumbup:
:roflol:

hey en als het de eerste keer niet zo goed moest gaan of je hebt twijfels


Niet opgeven dan !!! :D
 
Back
Naar boven