AndroidHealthClinic

Boek bodybuilding/krachttraining hier downloaden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
superlink!

tekeningen zijn supermooi en het boek vormt een handig overzicht....

thanks!!!!!!

groeten Ramón

p.s. zijn er nog meer van deze boeken (kan ook engels zijn wat mij betreft) op internet te vinden??? niet alleen oefeningen maar ook voeding en andere verwante onderwerpen....
 
Damn ik heb hem gemist.

Zou je hem misschien nog 1 keertje tijdelijk voor me kunnen uppen? :)
 
Als je je karma nog wat hoger wil hebben, zet em dan nog ff online :D


PLEASE??? I'm begging you!!!!
 
We wachten met smart af op een nieuwe link .... :D
 
me2 :D
Ben erg benieuwd naar dat boek......
 
heb m nog op mn harde schijf. is wel 21.9 MB. geen doen dus om die ergens te linken denk ik. ook geen idee hoe:dunno:
 
Iemand toevallig een ftp server om dat bestand op te kunnen zetten ??? :D
 
stuur die pdf maar naar mij, ik kan hem wel even op een 100Mbit servertje zetten, geen probleem.
 
Sorry guys, was deze week effe niet on-line heb het topic dus gemist.

Ik moet even kijken waar ik hem heb, zit nu namelijk bij mijn ouders. En ben maandag pas weer bij mijn andere comp waar hij denk ik opstaat.

laat het zo wel effe weten.

(nope heb hem niet hier bij mijn ouders, ik kan hem pas maandag uppen, misschien het handigste dat iemand hem effe naar Red devil mailt dan kan hij hem online zetten. Dan hebben jullie hem dit weekend nog. )
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch :thumbs:

Thnx mang.
 
Heb het boek ook al een tijdje liggen, leuk voor beginners, maar zoals 3 segt staan wel wat fouten in. Dus daar moet je wel kritisch in zijn. Verder leuke plaatjes en mooi samengevat. Een 7.5
 
Dandyman zijn mailserver/programma weigert het pdf in stukjes naar mij te sturen :(

Misschien kan iemand met een welwillende mailserver het mij proberen te mailen? PM me voor mijn prive email.
 
Wat een moeilijk gedoe zeg met die pdf's. Je kunt het boek toch ook gewoon bij mij bestellen? www.muscletotaal.nl
Alles uitprinten is volgens mij net zo duur.
 
Uitprinten ? Kopen ? Gewoon op de pc lezen denk....
 
fromamsterdam zei:
Wat een moeilijk gedoe zeg met die pdf's. Je kunt het boek toch ook gewoon bij mij bestellen? www.muscletotaal.nl
Alles uitprinten is volgens mij net zo duur.

Bij jou ?? Korting voor DBB members ??? ;)
 
Ik kan hem tijdelijk op mijn ftp kwijt PM mij even dan maak ik een inlog en dan kan je hem vandaar wel downen. Moet ik wel iemand hebben die hem ff wil uploaden :D
 
jammer dat ik hem nu pas zie :(
 
Ik ben vandaag bij Broese in Utrecht geweest. De verkoper die ik aansprak kende het boek en kon mij helaas vertellen dat het uitverkocht is. Ik krijg een kaartje zodra het weer op voorraad is.

Maikel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven