MuscleMeat

Boek bodybuilding/krachttraining hier downloaden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo misschien een beetje te laat. maar bij deze toch nog effe dat boek online gegooid.

Dus wie hem nog wil downe,

Boek krachttraining
 
ja ik heb het ook in de gaten, op dit moment is er een DDoS gaande richting wat servers van Xs4all lees ik nu op hun site.

Dus hij kan wat foutmeldingen aangeven, ik laat hem er iig opstaan dan zal het morgen wel beter toegankelijk zijn.
 
Hehe eindelijk een url die werkt in dit draadje :) ben em dus nu lekker aan het downen :)
 
:(

Bij moi doet ie 't dus nog steeds niet...

Refresh, Refresh, Refresh, Refresh, Refresh, Refresh, Refresh, Refresh....

Nee, nog steeds niet.....
 
je moet er anders eens op klikken en danr rechtermuisknop opslaan,
effe blijven doen heb je hem vanzelf ;)

bedankt Bram :thumbs:
 
Finally, I've got 'm.....

Thnx :thumbs:
 
YEp dude

had hem al
maar is altijd handig
thanks

Jopie
 
Vergeet die jongen niet te Karma-en he boyz!

Lekker hard gaat ie hehe! :thumbs:
 
is een mooi boek ja...heb het een keer geleend van een gast in mijn gym...kun je goed de namen van de spieren enzo mee leren :D
 
grmz is het mogelijk om hem weer on line te plaatsen ofzo? plz??? :(
 
Ben het nu aan het downloaden. Heb het boek inmiddels ook thuis. Heb het gisteren bij Broese in Utrecht gehaald en meteen dezelfde avond doorgebladerd. Ik ben er heel enthousiast over, maar heb er wel een akkefietje mee. Bij de tekeningen wordt de medische term voor de spieren en spiergroepen gegeven, maar in het onderschrift wordt een andere naam gebruikt. Er wordt bijvoorbeeld gesproken over monnikskapspieren of deltaspier, maar die vindt je niet in de bovenstaande tekening terug.

Iemand die weet wat lumbosacralespieren zijn ? :dunno:

Laters, Maikel.
 
Diegene die de boek weer online zet, krijgt van mij een dikke karma kus :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven