Fitness Seller

Boek bodybuilding/krachttraining hier downloaden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
187
Waardering
0
Ik heb hier een pdf file van het boek "krachttraining een anatomische aanpak" Over de anatomie van ons lichaam en alle oefeningen voor elke spiergroep met fotos en uitleg.

Ik heb het effe op mijn webspace gegooid zodat het downloaden wat sneller gaat. Hoop dat jullie er wat aan hebben.


Hier kun je het boek downloaden:

Boek krachttraining 22 MB


Hier kun je Acrobat reader downloaden voor het openen van de pdf file:

Acrobat reader


En hier staat een beetje informatie over het boek, bij bol.com:

Informatie boek
 
TOP van je :thumb: Ga het direct downloaden...
 
Heb de boek al gelezen , staan wel intressante plaatjes in met welke spieren je allemaal gebruikt bij een bepaalde oefening,,,,goeie info.
 
Zeer goed boek! ik heb het al een tijdje thuis en gebruik het ook voor mn werk...zeer goed!!!
 
Hey thx man,

Hoe heb je dit gedaan? Alles gescand?
 
Perfect man, bedankt voor de moeite. Mooi boek!!!!
 
Originally posted by Reinier
Hey thx man,

Hoe heb je dit gedaan? Alles gescand?

Nee ergens van internet geplukt. Beetje veel werk om dat allemaal in te scannen :)
 
wow good job Bram, ben het aan het downloaden, keep it up!
 
Hey goed man. zodra ik thuis ben is t t eerste wat ik ga doen.
Goed bezig kerel. Thnx
 
Ik vind het boek redelijk, de tekeningen zijn mooi en duidelijk, maar wat ik een groot nadeel vind (is duidelijk niet over nagedacht!) is dat bij de tekeningen alles in latijn is terwijl de tekstuitleg de nederlanse benamingen hanteerd terwijl er geen verklarende woordenlijst voor dit is opgenomen bv gelijk bij de 1e oefeningen hebben ze het over "deltaspier voorste hoofd" terwijl de tekening aangeeft "deltoideus anterior", er is sprake van "haakarmspier" maar geen uitleg wat dit is, "bovenarmspier" maar nergens de uitleg dat dit de brachialis is enz enz.

Ook verkeerde benamingen bv Abductor machine, terwijl dit een adductor mach. is (pag 92).

Verder staan er ondanks de man z'n achtergrond toch wel dingen in die in de loop der tijd achterhaald zijn.

Al met al een leuk boek voor voor mensen die weten over welke spier ze het hebben, en beginners die meer volgens de plaatjes trainen. Ik zou het een 7 willen geven meer echt niet
 
Hmm bij Triceps Pushdowns: 'Het beste resultaat bereikt u met series van 10 tot 15 herhalingen'.... D'oh!

En ook hiet hebben ze het over de uitweindige hoofd borstspier en de inwendige hoofd van de borstspier.... D'Oh!

En wat betekenen die kleurtjes aan de zijkant van de pagina die ovalen?? Ik heb het nog niet kunnen vinden in het boek. Maar al met al ik vind het boek erg de moeite waard!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by frietbakker
Hmm bij Triceps Pushdowns: 'Het beste resultaat bereikt u met series van 10 tot 15 herhalingen'.... D'oh!

En ook hiet hebben ze het over de uitweindige hoofd borstspier en de inwendige hoofd van de borstspier.... D'Oh!

En wat betekenen die kleurtjes aan de zijkant van de pagina die ovalen?? Ik heb het nog niet kunnen vinden in het boek. Maar al met al ik vind het boek erg de moeite waard!


Idd close grip bench press voor binnenkant borst... :D

Maar verder zeer goede plaatjes. Die kleurtjes staan volgens mij op blz. 135 uitgelegd zeg maar.
 
Zal m zkers goed gaan bestuderen. Moet m alleen nog uitprinten.
kan m jammer genoeg niet opslaan als een bestandje..

Maar bedankt man, zal even wat aan je karma sleutelen:thumb:
 
Kleurtjes slaan op de betrokken spieren
 
Originally posted by dandyman
Zal m zkers goed gaan bestuderen. Moet m alleen nog uitprinten.
kan m jammer genoeg niet opslaan als een bestandje..

Maar bedankt man, zal even wat aan je karma sleutelen:thumb:

TIP:

rechtermuisknop op de link, save as..

klaar is kees bestand opgeslagen!




(sleutel ook maar wat aan mijn karma :D)
 
Wist ik wel:D

Nee man, totaal niet bij stilgestaan man. thnx en die karma....tja je merkt t vanzelf wel:D
 
Damnnn... Geweldig man, was ik net op zoek naar.. Jouw karma zal nu ook wel SKYROCKETTEN :thumbs:
 
Originally posted by dandyman
Wist ik wel:D

Nee man, totaal niet bij stilgestaan man. thnx en die karma....tja je merkt t vanzelf wel:D

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven