MuscleMeat

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mixer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
416
Waardering
1
Even een vraag.
Is bffm echt zo'n goed boek?
ik zou het willen bestellen , maar mijn engels is niet zo goed .
Daarom : Is deze boek ook in het Nederlands verkrijgbaar ?
 
Het schijnt een goed ebook te zijn ik zou het daarom ook graag bestellen maar hoe zou ik dit kunnen doen zonder credit card ??
 
Mixer zei:
Even een vraag.
Is dit echt zo'n goed boek?
Prima boekje voor beginners, of gevorderden die nog niet alles goed begrijpen.

ik zou het willen bestellen , maar mijn engels is niet zo goed .
Daarom : Is deze boek ook in het Nederlands verkrijgbaar ?
Niet in Nederlands verkrijgbaar, maar het is geen moeilijk te begrijpen Engels.

Het schijnt een goed ebook te zijn ik zou het daarom ook graag bestellen maar hoe zou ik dit kunnen doen zonder credit card ??
Stuur ff pm dan kan ik verder helpen (overschrijving).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
:) Zelf heb ik de boek ook. Vind het een goed boek. Veel duidelijke uitleg enzo.
 
bffm

dat is dat e-book dat ze hier op dit board nogal wat reclame voor maken. heb es wat reviews gelezen ervan, en het zou er op neer komen dat je spieren kunt opbouwen en vet verliezen tegelijk door, zo heb ik het begrepen, door te bulken en gewoon veel cardio te doen.

het klinkt heel simpel en er werd al veel over geluld, dus dacht ik maar dat het niet kon. nu komt die kerel -tom venuto- weer met dat verhaaltje aandraven.

wat denken jullie daarvan? spreekt ie de waarheid of is het de zoveelste hersenscheet van iemand die sowieso al goeie genen had.
 
ik zou zeggen, lees zelf eens dat boek
 
Het draait allemaal om de calorie balans. Eet je meer dan je verbrandt, kom je aan. Verbrand je meer dan je eet, val je af. Zo simpel is het. Om spier aan te komen, moet je toch echt wat overschot hebben, of je moet supergenen hebben. Om vet kwijt te raken, moet je lager zitten dan je verbruik.
 
Maar is 3,7% niet een beetje onmogelijk zonder roids of PH's? Ik heb nog nooit iemand gezien die dat namelijk zonder had bereikt en als je het al bereikt, ben je dan niet enorm veel spier verloren?
 
S0m30n3 zei:
Maar is 3,7% niet een beetje onmogelijk zonder roids of PH's? Ik heb nog nooit iemand gezien die dat namelijk zonder had bereikt en als je het al bereikt, ben je dan niet enorm veel spier verloren?
Het is mogelijk, maar ik denk wel dat je dan een fatburner nodig hebt voor de laatste weken. Maar het is zeker mogelijk, al wat je nodig hebt een goede dosis motivatie, doorzettingsvermogen en de juiste kennis.

Wilde het eerst zelf proberen maar ben door omstandigheden moeten stoppen en niet verder dan 6% geraakt.
 
Weet iemand waar ik "bffm" via internet kan bestellen?
 
jongens ik heb zeker geen supergenen, maar kom bij in gewicht tewijl ik vet verlies
7/3/2005: 81.5kg-->15.8% vet
30/4/2005: 84kg-->13.2% vet
wat ik wel doe is om de 72uur trainen, en zwaar!
1x in de week refeed
Het is raar, en soms twijfel ik ook, maar de spiegel en mijn middel liegen er niet om.
Het enige wat ik nu anders doe dan voorheen, ik sla niet in paniek, door nog minder te eten ;)
 
Is er ook een paperback van deze boek??

Als ik 337 pagina's op mijn scherm zou moeten lezen zou ik blind worden :P
 
Het is een zeer informatief book, ik heb er veel uit geleerd, en volg je de instructies op, dan werkt het 100%
 
jongens ik heb zeker geen supergenen, maar kom bij in gewicht tewijl ik vet verlies
7/3/2005: 81.5kg-->15.8% vet
30/4/2005: 84kg-->13.2% vet
wat ik wel doe is om de 72uur trainen, en zwaar!
1x in de week refeed
Het is raar, en soms twijfel ik ook, maar de spiegel en mijn middel liegen er niet om.
Het enige wat ik nu anders doe dan voorheen, ik sla niet in paniek, door nog minder te eten ;)
een refeed, terwijl je groeit ... (en dus niet een calorie-tekort hebt) ??
 
wazzup zei:
een refeed, terwijl je groeit ... (en dus niet een calorie-tekort hebt) ??
ik zit +/- 400Kcal onder mijn onderhoud :(
 
wazzup zei:
een refeed, terwijl je groeit ... (en dus niet een calorie-tekort hebt) ??
:roflol:
 
flippodud zei:
dat is dat e-book dat ze hier op dit board nogal wat reclame voor maken. heb es wat reviews gelezen ervan, en het zou er op neer komen dat je spieren kunt opbouwen en vet verliezen tegelijk door, zo heb ik het begrepen, door te bulken en gewoon veel cardio te doen.

het klinkt heel simpel en er werd al veel over geluld, dus dacht ik maar dat het niet kon. nu komt die kerel -tom venuto- weer met dat verhaaltje aandraven.

wat denken jullie daarvan? spreekt ie de waarheid of is het de zoveelste hersenscheet van iemand die sowieso al goeie genen had.
Volgens mij heb jij heel foute reviews gelezen, de auteur van dit boek beweerd nergens dat je spieren kan winnen terwijl je vet verliest. Soms kan het wel voorkomen in de beginperiode (eigen ondervinding) maar het is geen constante.

Wat wel een een juist principe is, is dat je beter veel kan eten en veel cardio én KT doen, dan weinig cardio en KT en weinig eten. Dat is de sleutel tot succes waar in dit boek de nadruk op ligt.
 
RendezVous zei:
Is er ook een paperback van deze boek??

Als ik 337 pagina's op mijn scherm zou moeten lezen zou ik blind worden :P
Gewoon printen, heb ik ook gedaan:)
 
Jah, het is even werk, maar dat is het ook wel waard. Gewoon uitprinten. 350 pagina's op een schermpje lezen is niet ideaal.
 
Back
Naar boven