XXL Nutrition

Boek over AS ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moen

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2003
Berichten
3.922
Waardering
1
Ik zoek een boek over AS in het genre van Anabolics 2002 of The Steroid Bible maar dan in het Nederlands.
Iemand ?
 
Moen zei:
Ik zoek een boek over AS in het genre van Anabolics 2002 of The Steroid Bible maar dan in het Nederlands.
Iemand ?


In het Nederlands wordt lastig, maar in onderstaande directory vind je genoeg documentatie. Vele boeken die je op het web $49.95 kosten of meer.

http://anabolicforum.com/PDF/
 
Chemical Muscle Enhancement is errug informatief, wel wetenschappelijk en dus misscien droog maar errug goed. De Laymans guides to steroids is aardig om de basis te leren. alleen neem alles wel met een korrel zout...

En als je eerst even gezocht had had je die link kunnen vinden hier in de FAQs en Stickys thread...
 
Alleen bedoel ik wel een boek en geen e-book.
Lezen op de computer lijkt me maar vrij dom :)
 
En met lezen bedoel ik dan 10tallen , 100'en pagina's lezen voor alle duidelijkheid
 
Moen zei:
Alleen bedoel ik wel een boek en geen e-book.
Lezen op de computer lijkt me maar vrij dom :)

Ze hebben tegenwoordig iets dat een printer heet :D Al die PDF-files zijn gelijk aan de boeken, ff op een goede laserprinter er uitgooien en je hebt een paar mooie boeken.
 
Alleen scheelt het je dan 200 eurootjes.. :) thnx voor de link bro! Als het papier op me werk aangevuld is ga ik eens printen :D
 
Ericr zei:
Ze hebben tegenwoordig iets dat een printer heet :D Al die PDF-files zijn gelijk aan de boeken, ff op een goede laserprinter er uitgooien en je hebt een paar mooie boeken.

Kijk ik dacht het dus nog te zeggen van die wijsneusopmerkingen he :D

a) Ik heb geen laserprinter
b) die Chemical Muscle Enhancement is 226 pagina's , met een gewone inktprinter kost me dat dus een inktcartridge ofte 40 € , geef mij dan maar een mooi ingekaft boek
c) Nee ik ga niet speciaal hiervoor een laserprinter kopen
 
Maar toch bedankt voor de links ja ;)

Iemand die een 'echt' boek over AS kent (ih Nederlands!!!) ?
 
Er is geen Steroid boek in het nederlands denk ik...
 
Moen zei:
Alleen bedoel ik wel een boek en geen e-book.
Lezen op de computer lijkt me maar vrij dom :)
Printer kopen?
 
Moen zei:
Kijk ik dacht het dus nog te zeggen van die wijsneusopmerkingen he :D

a) Ik heb geen laserprinter
b) die Chemical Muscle Enhancement is 226 pagina's , met een gewone inktprinter kost me dat dus een inktcartridge ofte 40 € , geef mij dan maar een mooi ingekaft boek
c) Nee ik ga niet speciaal hiervoor een laserprinter kopen
De pc in de bib opzoeken en daar uitprinten (tenminste bij ons is dat gratis :))
 
BTW: boeken over biochemie/endocrinnologie ed kosten je trouwens héél veel geld, ik kan ervan meespreken ;)
 
er is er indd geen, trouwens ging BC geen internet side maken met echt alles over as. dat kost je niks en het is in het nederlands.
 
Url naar die files trouwens dood zo te zien, als iemand webspace heeft wil ik die wel daar op zetten. Heb alle PDF-files al gedownload een tijd geleden.
 
superspider zei:
er is er indd geen, trouwens ging BC geen internet side maken met echt alles over as. dat kost je niks en het is in het nederlands.
Zoekt nog iemand die wil investeren. En ik wilde wel, maar heb te weinig budget...
 
Vroeger had je een boek genaamd "World Anabolic Review" wat ook in het Nederlands vertaald was en gold als dé bijbel op het gebied van anabolen.
De schrijver van dit boek "Bachmann" schrijft nog steeds boeken die je kunt bestellen op www.novagenics.de. Deze boeken zijn uitstekend, maar wel in het Duits.
Verder zijn er alleen nog maar Engelstalig boeken te vinden.
 
Dank voor de replies.
En admin zen idee was nog niet zo slecht , die dumbos in de bib maakten er geen probleem van dat ik tijdens een 1€ internetsessie 400 pagina's afdrukte 8)
 
zo ver ik weet niet. Maar er zijn genoeg leuke boekjes te vinden op het net. Ook gewoon in Holland, maar dan wel in het engels idd.
Als het echter je hobby is dan zal je dat niet veel uitmaken toch ?

Ik lees dat soort dingen voor me lol dus maakt het me niet uit dat ik er wat langer over doe. Meestal lees ik dat soort boeken toch vaker dan eens.
Studieboeken die moeten echter zo snel mogelijk uit, dus 30blz per uur AUB !!
 
Moen zei:
Dank voor de replies.
En admin zen idee was nog niet zo slecht , die dumbos in de bib maakten er geen probleem van dat ik tijdens een 1€ internetsessie 400 pagina's afdrukte 8)
Hehehe :D
 
Back
Naar boven