MuscleMeat

Boek over voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FGVH

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
144
Waardering
71
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Beste Forummers,

Ik ben op zoek naar goede boeken over voeding icm fitness/bodybuilding/sport in het algemeen. Wie heeft tips?

Groetjs
Frans
 
Burn the fat feed the muscle
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Er zijn een aantal verschillende boeken die erg goed zijn. Het is echter de vraag hoe gevorderd jij bent met trainen en wat jouw niveau qua kennis op gebied van voeding is. Aan welke specifieke informatie jij behoefte hebt (Oftewel welke informatie heb je nodig en welke vragen moet dit boek voor jou beantwoordenen). Wat is je uiteindelijke doel na het opdoen van deze kennis.

meer context = gerichter advies.
 
Er zijn een aantal verschillende boeken die erg goed zijn. Het is echter de vraag hoe gevorderd jij bent met trainen en wat jouw niveau qua kennis op gebied van voeding is. Aan welke specifieke informatie jij behoefte hebt (Oftewel welke informatie heb je nodig en welke vragen moet dit boek voor jou beantwoordenen). Wat is je uiteindelijke doel na het opdoen van deze kennis.

meer context = gerichter advies.

Ja ik train zelf al jaren, ben zelf ook trainer. Ben ook al ver gevorderd wat voeding betreft, maar ik wil er graag nog meer over leren omdat het in mijn ogen een gebied is waar je niet over uitgeleerd kan raken...
 
Lyle MacDonald is ook aan te raden leesvoer. Heeft veel verschillende boeken in de hoek van lichaamscompositie icm training en voeding geschreven.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven