AndroidHealthClinic

boek thai box (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

strakke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2006
Berichten
58
Waardering
0
zijn er eigenlijk boeken ofzoiets waar er afbeeldingen in staan voor thaibox

hetgeen ik in de dojo leer kan ik thuis doen maar ben nog maar ff bezig en wil al andere oefeningen leren

kan er iemand mij helpen met een naam van een boek of waar ik afbeeldingen kan vinden
 
zijn er eigenlijk boeken ofzoiets waar er afbeeldingen in staan voor thaibox

hetgeen ik in de dojo leer kan ik thuis doen maar ben nog maar ff bezig en wil al andere oefeningen leren

kan er iemand mij helpen met een naam van een boek of waar ik afbeeldingen kan vinden

in vrijwel elke bibliotheek zijn er dergelijke boeken te vinden, ik zou er eens naartoegaan en bij de sport-afdeling kijken :)

Waar doe je trouwens muay thai?
 
ik kan wel voor je een adobe file regelen dat is een hele boek over mue thai alleen het is wel in het engels. Maar je kan er heel veel uitpikken.

just say the yes word dan upload ik em voor je
 
ik ben gewoon naar de bieb gegaan en bij sport gegeken, vind je er een over thai- en kick boksen:thumbup:
 
bij mij in de bib ben ik geweest en nix over thai box of muay thai

waar zou ik er nog kunne vinden
 
de oefeningen want dan kan ik thuis op mijn bkszak verder oefenen
 
Ik heb in bibliotheek wel eens boeken over vechtsport en kunst geleend, dus neem gewoon een kijkje zou ik zeggen
 
de oefeningen want dan kan ik thuis op mijn bkszak verder oefenen

en hoe zit dat dan met de openingen die je zelf maakt terwijl je oefend op de zak? bijvoorbeeld als je een links rechts directe..leverstoot lowkick geeft op de zak,,,,die kunje voor jezelf wel mooi en hard uitoefenen,,maar je ziet zelf de fouten niet die je maakt dan he,,,
maar dr zijn wel magazines waar veel standaardoefeningen opstaan,,,
maar het beste leer je toch in de sportschool.
en dr zijn best goeie kickbokssportscholen in belgie,,
maar ik zal wel eens kijken voor je vd week op de sportschool,of daar nog iets ligt,,,,of je komt een keer meetrainen bij onse sportschool(TEAM SUPER-PRO/FRIENDSGYM) dan kun jeje combinaties goed leren van albert kraus,,of van de topthai somphot nr 3 lumpinee stadium(daar kun je zelfs les van krijgen) of alviar lima,,,owja en natuurlijk de belg,,,chiko swerts.
 
Ontstaan Thaibox???

Dag iedereen ik moet voor mijn examens een goed werkstukje maken over het thaiboxen zelf weet ik er niet echt veel over daarom zou ik vriendelijk willen vragne of er soms iemand weet wie het thaiboxen heeft uitgevonden en wanneer alvast bedankt allemaal.PS:ben al naar 3 verschillende bibs geweest maar ze hadden niks van thaibox
Groetjes Elsjeuh
 
Bedankt Jiggle:d

Bedankt de site is echt van pas gekomen ik heb uit deze site heel veel kunnen halen dank je :d

Ps: bij het thaibox materiaal hoort ook een soort handwrap dat zijn twee rode linten om rond je handen te doen waarvoor zijn die eigenlijk nodig ???

Doeii Elsjeuh
 
EEj Mensen bij thaibox horen twee rode linten handwrap ofzoiets waarvoor zijn deze nodig ???? dank je
 
Adobe file???

Kungfu Hustke zou je die adobe file ook naar mij kunnen doorsturen als dat kan ???
Groetjes Elsjeuh
 
die linten zijn bandages die zorgen ervoor dat je pols niet verzwikt ofzo
 
EEj Mensen bij thaibox horen twee rode linten handwrap ofzoiets waarvoor zijn deze nodig ???? dank je

mogen ook blauwe/gele of whatever zijn hoor;)
dat is om je handen te wikkelen,om beter in je handschoenen te passen,en zo minder blessures aan je handen/knokkels/polsen te krijgen
 
Back
Naar boven