MuscleMeat

Boeken over BB?

jinxx

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Ik wil wel is wat meer gaan lezen over BB en ik vroeg me af of jullie wat suggestie's konden doen (boeken die jullie zelf ook gelezen hebben)?
Het zou ook wel handig zijn als er bv plaatjes inzaten die dan bv oefeningen uitleggen en dat het wat meer verteld over supplementen, eetschema's, as (nee ik wil het niet gaan gebruiken), trainschema's etc.

Eentje die ik al een paar keer gezien heb is het boek geschreven door Mr Swarzchenegger himself? Dit is dus een aanrader?

Geef aub ook prijs en dingesnummer zodat ik hem kan bestellen :)

www.bodybuilding.com vind je op de Supersite alles wat jij daar opnoemt.
Moest je toch een echt boek willen , kzou het ni weten :)

• Topic Starter Topic Starter
Heh.

Sinds ik nu een paar maandjes fitness lees ik me inderdaad echt helemaal gek op het internet over BB. Ik heb nu al zo'n 20 links in me Fitness favorieten folder en die site was er ook eentje van.

Toch leek het me wel leuk om ook is een goed boek erover te lezen.

Ik ben op dit moment bezig in The new encyclopedia of modern bodybuilding door Bill Dobbins en Arnold Schwarzeneggar. Het is iets van 830 bladzijden en muchos plaatjes, met zo'n beetje informatie over alles.
Je kan ff kijken op Bol.com voor het isdn-nummer en dan kan je hem bestellen bij je plaatselijke boekhandel, hij kost iets van 32 euro

Terug
Naar boven