MuscleMeat

Boeken over krachttraining

Bezoekers in dit topic

Colombo

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2006
Berichten
128
Waardering
1
Hello,

ik ben op zoek naar goede boeken over fitness en krachttraining, in het NL zou leuk zijn. Welke kennen jullie en kunnen jullie aanraden? Liefst ook echte boeken, niet van die e-books..

Belangrijk is dat de oefeningen en correcte techniek (om blessures te voorkomen enz) goed staan uitgelegd en liefst met foto's.

grtjs
 
Laatst bewerkt:
mark rippetoe book
 
practical programming
 
Heb er niet heel veel, maar degene die ik goed vond kwa oefeningen;
- Krachtraining een anatomische benadering ( uitgebreide editie )
- Men's health fitness bijbel

Met voedingssupplementen
- Voedingssupplementen ( frederic delavier & Micheal gundill )
 
Bodybuilding succesvol en verantwoord
 
Dinosaur Training - Brooks D. Kubik
 
Strength Training Anatomy - Frederic Delavier
The Complete Keys To Progress - John Mc Callum (Hierin worden in een soort verhaaltjes
trainingen en voedingsmethodes uitgelegd. Ik heb soms wel het gevoel dat het enigszins achterhaald is aangezien het vrij oud is. Zoals hij een keer zegt dat 4 gram eiwit per kg lichaamsgewichtper dag wel nodig is. Lijkt mijzelf vrij veel...)
Boeken van Arnold Schwarzenegger zijn vaak ook wel interessant om te lezen!
 
Laatst bewerkt:
elite member worden van DBB, krijg je ook een hoop mooie ebooks!
 
science and practice of strenght training van Vladimir Zatsiorsky is een dikke aanrader als de wetenschap achter krachttraining u interesseert.
 
Ik heb hier voor mn neus een boek van Dr. Dieter Zittlau liggen. Het boek is uitgegeven onder verschillende titels.

De mijne heet - Power Training, principes van krachttraining, trainingsprogramma's, voedingsadvies

Op bol.com staat ie als - Complete workout krachttraining (€ 22.50)

Mijn uitgave was trouwens 6 eurie bij Euroland :D. Eventueel ISBN 90-438-1269-2.

Veel succes ermee. Het is zeker een boek waar je veel aan zult hebben, zelfs als ervaren krachtsporter.
 
Westside Book of Methods + DVD's door Louie Simmons
Dinosaur strength door Brooks kubick
Starting strength +DVD's door Mark rippetoe
5/3/1 manual door Jim Wendler

Begin daar maar mee.. dan kom je heel eind.
 
Heb een mooi boek van Dr.Squat(Frederick C. Hatfield)heet Power weet niet of het nog te koop is want het is al 25j oud ofzo en het is engels...
 
jim wendler, 5/3/1/ is wel een ebook maar dat doet niets af aan de inhoud.
 
Bedankt voor de tips!

Belangrijk is dat de oefeningen en correcte techniek (om blessures te voorkomen enz) goed staan uitgelegd en liefst met foto's. Zijn alle jullie boeken met foto's?
 
Bedankt voor de tips!

Belangrijk is dat de oefeningen en correcte techniek (om blessures te voorkomen enz) goed staan uitgelegd en liefst met foto's. Zijn alle jullie boeken met foto's?

Ga dan via torrents maar ff speuren naar starting strength.. het boek en de filmpjes..
 
Back
Naar boven