MuscleMeat

Boekje Peter v.d Zon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
hallo allemaal..

Ik heb nu 2 keer gezien dat mensen het over het boekje van Peter van de Zon hadde.Big Cat wel te verstaan.

Wat is het nou eigenlijk voor een boekje?
Waar gaat de info over die er in staat en is het vrij in de boekhandel te verkrijgen..?

Thnx voor de reacties alvast

Groeten M
 
fitnessboy zei:
hallo allemaal..

Ik heb nu 2 keer gezien dat mensen het over het boekje van Peter van de Zon hadde.Big Cat wel te verstaan.

Wat is het nou eigenlijk voor een boekje?
Waar gaat de info over die er in staat en is het vrij in de boekhandel te verkrijgen..?

Thnx voor de reacties alvast

Groeten M

Peter van de Zon is niet de echte naam van Big Cat.

over een boek is mij nks bekend. alleen de artikelen op bb.com
 
fitnessboy zei:
hallo allemaal..

Ik heb nu 2 keer gezien dat mensen het over het boekje van Peter van de Zon hadde.Big Cat wel te verstaan.

Wat is het nou eigenlijk voor een boekje?
Waar gaat de info over die er in staat en is het vrij in de boekhandel te verkrijgen..?

Thnx voor de reacties alvast

Groeten M

Big Cat is Peter van Mol ;)
 
Blèèr Peter vd Zon is een bb bejaarde annex bb guru. Dat moet BC nog worden, maar hij is hard op weg.
 
Peter van Mol dus.

Hij was iig flink bezig met een AAS boek, maar heb er alweer 1,5 jaar niets meer over gehoord.
 
Damn dan ben ik ff hariie in de warrie :D

Maar weet zker dat 1 van de twee een boek heeft of een boekje.

Wie is dan die ook alweer de vragen van lezers beantwoord in het blad Sport&fitness??
Die bedoel ik in ieder geval die een eigen boek/boekje heeft
 
fitnessboy zei:
Damn dan ben ik ff hariie in de warrie :D

Maar weet zker dat 1 van de twee een boek heeft of een boekje.

Wie is dan die ook alweer de vragen van lezers beantwoord in het blad Sport&fitness??
Die bedoel ik in ieder geval die een eigen boek/boekje heeft

vd Zon. En ik weet niks van een boekje van 'em. :scratch:
 
Schijnt er wel te zijn en was daar dus ook nieuwsgierig naar
 
Yep peter van zon heeft een boekje over anabolica geschreven,klein boekje staat de werking van de middelen in en hoe erg het wel niet is om te gebruiken.....
 
bongo zei:
Yep peter van zon heeft een boekje over anabolica geschreven,klein boekje staat de werking van de middelen in en hoe erg het wel niet is om te gebruiken.....

Een huichelboekje dus, aangezien Peter er zelf de nodige kaas van heeft gegeten :rolleyes:
 
MightyDuck zei:
Een huichelboekje dus, aangezien Peter er zelf de nodige kaas van heeft gegeten :rolleyes:

Lees het nou maar eerst broeder..
 
bongo zei:
Yep peter van zon heeft een boekje over anabolica geschreven,klein boekje staat de werking van de middelen in en hoe erg het wel niet is om te gebruiken.....

Klopt!! Heb ik ook + nog een boekje over sth-effecten en mogelijkheden van groeihormoon, ook door Peter van der Zon. Beiden boekjes nogal gedateerd (tien jaar oud).
 
Roy zei:
Klopt!! Heb ik ook + nog een boekje over sth-effecten en mogelijkheden van groeihormoon, ook door Peter van der Zon. Beiden boekjes nogal gedateerd (tien jaar oud).

Kijk om zulke antwoorden vroeg ik nou;)
 
Ik moet zeggen in de tijd dat ik nog S&F las, ik het wel in grote mate eens was met P. van de Zon's antwoorden en artikelen, op enkele na dan.
 
Boekje heet "Anabole Steroiden"

Uitgave van ALGIZ, 1985 (2e druk 1987)
 
3XL zei:
Boekje heet "Anabole Steroiden"

Uitgave van ALGIZ, 1985 (2e druk 1987)

Da's een poos geleden, de mijne is van van de 12e druk, zomer 1996 :D

Er is in 2000 een soortgelijk boekje verschenen, dus wat recenter (Drug Info-harde feiten over doping). Wel in samenwerking met NeCeDo...
Ik koop zo'n beetje alles, maar de beste info die ik ooit heb gekregen is toch echt van dit forum :p :D Helaas ben ik pas een jaar lid...had me een hoop ellende bespaart...
 
Ik heb zelf het boek Anabolic Primer.
Vond het opzich wel een interessant stuk alleen had wat meer specifiekere beschrijvingen verwacht:)
 
Back
Naar boven