XXL Nutrition

Boer zoekt vrouw.

Bezoekers in dit topic

PjanoozManiac

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
1.572
Waardering
109
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Wie van de DBB'ers kijkt ook naar Boer zoekt vrouw?

Ik zit er weer helemaal in. Mijn favoriet is toch wel Wietse, die jongen gun ik het wel om een leuke meid te krijgen, hij moet wat meer met Neeltje aanpappen!

Brand los !
 
Niet mn ding
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, nog nooit gezien.
 
Heb het een paar keer gezien. Die Wietse is inderdaad een man wie je het gewoon gunt.
Verder vind ik die oudere gast (naam kwijt) echt een playertje.
 
jonge, neeltje is veel te hip voor hem, hij durft niet eens iets te zeggen alleen met zn k*thoofd te grijnzen
verder vindk HANNEKE!!!! wel cool, lekker lomp :P

kijk t nooit....echt..:(
 
Ik had als ik die paardeboer was niet die ene lekkere blonde weggestuurd
 
Dit is 1 van de weinige programma's die ik volg :) Machtig mooie echte televisie!
 
Ik ben bang dat alle 3 de meisjes weg lopen bij wietse omdat hij niks durft te zeggen. Je krijgt echt plaatsvervangende schaamte als je die fragmenten bij hem ziet :P
 
Word er nog gedoet daarin of is daar geen footage van?
 
In Nederland is het blijkbaar een stuk boeiender dan bij ons
 
Ik kijk het toevallig ook, mooi programma!

En die Wietse inderdaad, talk of the day.

Die Neeltje is inderdaad best een lekker chick, hopelijk komt Wietse een beetje los en ligt hij over een paar weken dat wijf te kezen!
 
Ik ben bang dat alle 3 de meisjes weg lopen bij wietse omdat hij niks durft te zeggen. Je krijgt echt plaatsvervangende schaamte als je die fragmenten bij hem ziet :P

Zou zonde zijn idd. Al heb ik wel hoop op die wat suffe chick. iig niet die 2 blondjes.
 
Wordt het nog altijd gepresenteerd door Dina tersago?
dina_tersago.jpg

Vond ik altijd een geil grietje

edit: natuurlijk gaat het over de Nederlandse versie. hmm
 
In Nederland presenteert Yvon Jaspers het:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb de laatste aflevering een deel gezien. Toen kwam er een blonde chick met groene koffer die zegt "pff m'n koffer is echt zwaar".. Antwoord die lompe boer "oh, zet dan maar daar neer"... :roflol:

Zitten er meer blonde chicks in met grote jopen?
 
In Nederland presenteert Yvon Jaspers het:

http://members.home.nl/medianieuwtjes/Medianieuwtjes/Personen/Yvon Jaspers 2007.JPG

Heb de laatste aflevering een deel gezien. Toen kwam er een blonde chick met groene koffer die zegt "pff m'n koffer is echt zwaar".. Antwoord die lompe boer "oh, zet dan maar daar neer"... :roflol:

Zitten er meer blonde chicks in met grote jopen?

Hahaha inderdaad, was zondag ja.

Blonde chick met groene koffer die zegt "pff m'n koffer is echt zwaar"
Boer Wieste: '.....ahh....is maar een klein stukje'

Zelfs mijn konijn heeft nog meer charmes..
 
Ik kijk ook met plezier elke zondagavond, maar het mooiste is toch wel dat alle vijf de boeren allemaal zo verschillend zijn:

- de stille, maar goedlachse Wietse (alleen jammer dat-ie de koffer van Neeltje niet naar binnen droeg ...);
- de wat oudere, vrijgezelle vrijheidsgenieter Wim (die nogal gelovige vrouw maakt een goede kans);
- de zelfverzekerde papa Jos (moeilijk te zeggen, hij zou ze alledrie kunnen inpalmen);
- de jonge, alles-goed-vindende Peter (ik houd wel van die boerendochter Hanneke, lekker recht-door-zee);
- de gevoelige en serieuze Hans (zou dit de enige boer zijn die op dit moment nog een relatie heeft?)
 
Is het al een tijdje bezig?
paar seizoenen geleden volgde ik het wel. Wel vermakelijke tv.
 
Boer Frans :D
 
Is het al een tijdje bezig?
paar seizoenen geleden volgde ik het wel. Wel vermakelijke tv.

Uitzending 5 is net geweest gisteren, dus je hebt al wel wat gemist.

Je moet echt vanaf komende zondag gaan kijken ;)
 
Back
Naar boven