AndroidHealthClinic

Boerkaverbod (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En deze veronderstelde zwakheid van mannen maken de vrouw minderwaardig?

Zie sowieso niet in waarom de overheid dan wel mag bepalen wat een vrouw wel of niet mag dragen. Alsof ze dat zelf niet kunnen.

Pak dan onderdrukking van vrouwen in het algemeen aan, daar zijn geen verboden voor nodig.

Minderwaardig heb ik nooit genoemd en zo wordt het ook niet uitgelegd in de koran.
Ik geloof dat sommige vrouwen vrijwillig een boerka dragen, dus van onderdrukking is geen sprake. En het lijkt mij een moeilijk te bewijzen feit voor de rechter.

En zoals ik al postte, een boerka hoort niet bij onze maatschappij maar verbieden gaat mij toch weer te ver.
 
Dat een wet of regel makkelijk door kan worden gevoerd, en dat er al zoiets bestaat als kledingvoorbieding.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 16:03 ----------



Nee op de een of andere manier denk ik steeds aan een hitlergroet als ik Abfab zie, omdat zij zo gek op de foto staat als ze met d'r achterkant aan het showen is, handen helemaal gestrekt, no offence abfab.
hiermee heb je eigenlijk nu al, wat je standpunt ook is, de hele discussie al verloren! Zelfs al zou iedereen het met je eens zijn, trek jij nog aan t korste eind! Poging 2?
 
Ja die lijpehond moet debateren nog leren,die lage actie valt me nu ook pas op.
 
ik zou zeggen, nador kom er maar in!

Ik ben er en nu? ik ga niet eens meer de moeite nemen om inhoudelijk te reageren op islamitische onderwerpen op dit forum. Het beeld dat sommige van de islam hebben is mij nu wel duidelijk en verschilt niet met het beeld dat die terroristen hebben van de westerse wereld. In mijn ogen zijn sommige hier dus net zo fout. Bye
 
Ik ben er en nu? ik ga niet eens meer de moeite nemen om inhoudelijk te reageren op islamitische onderwerpen op dit forum. Het beeld dat sommige van de islam hebben is mij nu wel duidelijk en verschilt niet met het beeld dat die terroristen hebben van de westerse wereld. In mijn ogen zijn sommige hier dus net zo fout. Bye

:treuren:

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 16:29 ----------

on topic: weg met de boerka. heeft zelfs niet eens iets met islam te maken (net zoals hoofddoeken), gewoon een of andere lokale traditie die de rest van het geloof infecteert.
 
Weg met het geloof, Silentio, weg met het geloof!
 
hiermee heb je eigenlijk nu al, wat je standpunt ook is, de hele discussie al verloren! Zelfs al zou iedereen het met je eens zijn, trek jij nog aan t korste eind! Poging 2?

Wauw, wat jij nu zegt slaat dus echt nergens op, dat is appels met peren vergelijken. Hoe kan jij de link leggen tussen een foto van een lid van dit forum en het onderwerp in dit topic? Wel even realistisch blijven, graag. Daarnaast is het een feit dat regels makkelijk doorgevoerd kunnen worden, zonder te kijken naar de nadelen van dat wetsvoorstel of wat het volk ervan vindt. Kijk maar naar dat wetsvoorstel waarin gaat staan dat je geen privacy gegevens van jan en alleman op internet mag zetten. Heel veel mensen zijn het er niet mee eens en het is eigenlijk alleen voordeliger voor de mensen die op die filmpjes staan, de wetsovertreders.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 21:54 ----------

Ja die lijpehond moet debateren nog leren,die lage actie valt me nu ook pas op.

Ik vind het niet laag, dat is iets wat mij opvalt, en dan zeg ik het. Het is niet zo dat ik nu meteen afgeschreven ben als super-nazi ofzo, dan ben je lekker fout bezig, als je zo met gekke vooroordelen gaat gooien.

Trouwens, je kan wel gaan zeiken dat ik het debatteren nog moet leren, terwijl je bijna een post van mij kopieert om het vervolgens te gaan verspreiden als iets wat jij heb verzonnen. EDIT: was wel in een ander topic.
 
Laatst bewerkt:
Wauw, wat jij nu zegt slaat dus echt nergens op, dat is appels met peren vergelijken. Hoe kan jij de link leggen tussen een foto van een lid van dit forum en het onderwerp in dit topic? Wel even realistisch blijven, graag. Daarnaast is het een feit dat regels makkelijk doorgevoerd kunnen worden, zonder te kijken naar de nadelen van dat wetsvoorstel of wat het volk ervan vindt. Kijk maar naar dat wetsvoorstel waarin gaat staan dat je geen privacy gegevens van jan en alleman op internet mag zetten. Heel veel mensen zijn het er niet mee eens en het is eigenlijk alleen voordeliger voor de mensen die op die filmpjes staan, de wetsovertreders.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 21:54 ----------



Ik vind het niet laag, dat is iets wat mij opvalt, en dan zeg ik het. Het is niet zo dat ik nu meteen afgeschreven ben als super-nazi ofzo, dan ben je lekker fout bezig, als je zo met gekke vooroordelen gaat gooien.

Trouwens, je kan wel gaan zeiken dat ik het debatteren nog moet leren, terwijl je bijna een post van mij kopieert om het vervolgens te gaan verspreiden als iets wat jij heb verzonnen. EDIT: was wel in een ander topic.
hoe ik die link leg? Jij zegt iets over in dit onderwerp hoor? Beetje raar dat je niet aan haar besproken buiktruitje moest denken, maar in haar foto wel een Hitlergroet ziet?...
 
Laatst bewerkt:
hoe ik die link leg? Jij zegt iets over in dit onderwerp hoor? Beetje raar dat je niet aan haar besproken buiktruitje moest denken, maar in haar foto wel een Hitlergroet ziet?...

Wat? Ik heb geen idee waar je het over hebt. Komt door een rare zinsopbouw en misplaatste vraagtekens enz. misschien kan je het nog een keertje posten? Daarnaast moest ik eerst een foto hebben gezien van Abfab voordat ik haar kon visualiseren in een buiktruitje, dus ging ik naar pics. Daar zie ik een foto waar ze zo'n gekke pose doet met d'r handen (twee handjes in de lucht) helemaal gestrekt wwarvan ik vind dat dat ergens op lijkt. Dan post ik dat en wordt van mij gezegd dat mijn hele standpunt over dat ene onderwerp al helemaal verloren is? Ni**a please.
 
Laatst bewerkt:
Beter 1 boerka in je land dan 10 de lucht in.

Ik vind een boerka ook niet passen in onze westerse cultuur, en neig ook naar een verbod maar vind het zo dwingend. In principe doet zo'n boerka drager niemand kwaad.

toch niet want met wat geluk keren ze huiswaarts terug :)
 
leuke boerka bump
 
Back
Naar boven