AndroidHealthClinic

Boete van 1000€ betalen of niet?

Bezoekers in dit topic

waarom laat je dan ook je voertuig daar achter ? slaat toch nergens op.Gewoon wegjagen zo snel mogelijk, de prijzen van die onzin zijn echt lachwekkend hoog, een kerel op tv moest eens duizenden euro's betalen omdat er schade zat aan een boom :roflol:

omdat hij dronken was geloof ik
 
Ik zou het gewoon betalen (wel op tijd uiteraard), dan ben je van al dat gezeik af.
 
waarom laat je dan ook je voertuig daar achter ? slaat toch nergens op.Gewoon wegjagen zo snel mogelijk, de prijzen van die onzin zijn echt lachwekkend hoog, een kerel op tv moest eens duizenden euro's betalen omdat er schade zat aan een boom :roflol:

Die paaltjes zaten onder m'n auto, waardoor ik vast zat..

Wachten op een deurwaarder, uiterste betaaldata, aanmaningen etc, hebben totaal geen zin behalve dat het bedrag alleen maar kan oplopen. Is dit een bedrag die de verzekeringsmaatschappij heeft bepaald of is het een gerechtelijke uitspraak?

Vraag eventueel een betalingsregeling.

Gerechtelijk, 50€ + 50€ + 25€ x 5 kwam aan 660 maar nu nog een soort wet erbij dat ik bijna 300€ meer moet betalen.
 
Dat ook. :o Maar had ik kunnen wegrijden had ik het zeker gedaan.

Laffe hond. Dan moet je helemaal niet gaan lopen janken. Gewoon betalen en dan kom je er nog (veel) te goed vanaf.
 
Laffe hond. Dan moet je helemaal niet gaan lopen janken. Gewoon betalen en dan kom je er nog (veel) te goed vanaf.

Veel te goed, ik vind 1300€ (plus takelkosten) nou niet betaald te goed, hoeveel kost een boete gemiddeld als je wat teveel op hebt, 150€? :rolleyes:
 
Veel te goed, ik vind 1300€ (plus takelkosten) nou niet betaald te goed, hoeveel kost een boete gemiddeld als je wat teveel op hebt, 150€? :rolleyes:

En wat als dat geen paaltjes waren maar voetgangers? Ik hoop dat je je rijbewijs kwijt bent, anders kom je er veel te licht vanaf.
 
Veel te goed, ik vind 1300€ (plus takelkosten) nou niet betaald te goed, hoeveel kost een boete gemiddeld als je wat teveel op hebt, 150€? :rolleyes:

nog steeds 100-en Euro's. Het feit dat je dit probeert goed te praten is helemaal belachelijk. Stel dat je voetgangers had geraakt...

Drank en rijden is absoluut ondenkbaar. Misschien dat je er anders over denkt als ze iemand in je directe omgeving kapotrijden.
 
En wat als dat geen paaltjes waren maar voetgangers? Ik hoop dat je je rijbewijs kwijt bent, anders kom je er veel te licht vanaf.

Die paaltjes waren praktisch onzichtbaar, 0,2 promille is veel te weinig hier in belgië, in italië enz is het 0,8 promille en daar gebeuren niet minder ongevallen..
 
Die paaltjes waren praktisch onzichtbaar, 0,2 promille is veel te weinig hier in belgië, in italië enz is het 0,8 promille en daar gebeuren niet minder ongevallen..

Praat het maar goed....
 
Die paaltjes waren praktisch onzichtbaar, 0,2 promille is veel te weinig hier in belgië, in italië enz is het 0,8 promille en daar gebeuren niet minder ongevallen..

Je haalt 2 dingen door elkaar. De toegestane limiet bij een ademtest is 0,22mg/l uitgeademde lucht. Dit komt overeen met 0,5 promille in het bloed.
In Italië is de limiet voorlopig nog 0,8 promille (0,35mg/l op een ademtest), maar dit wordt binnenkort ook teruggebracht tot 0,5 promille door de Europese wetgeving. In veel landen is overigens 0,0 promille toegelaten.

Dronken rijden is en blijft asociaal, maar dat heb je dus blijkbaar nog steeds niet begrepen aangezien je je daden hier maar wat zit goed te praten en het slachtoffer zit uit te hangen over je boete. Het is zoals Pat21 zegt: sommige mensen beseffen niet wat ze doen totdat ze met de rechtstreekse gevolgen worden geconfonteerd (dus een dode vriend, vriendin, broer, zus, collega,..)
 
ze zouden jou wat mij betreft het 3dubbele moeten laten betalen. Beetje gaan lopen rijden met je dronken kop. SCHANDALIG !!
 
ze zouden jou wat mij betreft het 3dubbele moeten laten betalen. Beetje gaan lopen rijden met je dronken kop. SCHANDALIG !!

:roflol: Ik was niet dronken, ik had alleen een blackout:rolleyes:
 
Je haalt 2 dingen door elkaar. De toegestane limiet bij een ademtest is 0,22mg/l uitgeademde lucht. Dit komt overeen met 0,5 promille in het bloed.
In Italië is de limiet voorlopig nog 0,8 promille (0,35mg/l op een ademtest), maar dit wordt binnenkort ook teruggebracht tot 0,5 promille door de Europese wetgeving. In veel landen is overigens 0,0 promille toegelaten.

Dronken rijden is en blijft asociaal, maar dat heb je dus blijkbaar nog steeds niet begrepen aangezien je je daden hier maar wat zit goed te praten en het slachtoffer zit uit te hangen over je boete. Het is zoals Pat21 zegt: sommige mensen beseffen niet wat ze doen totdat ze met de rechtstreekse gevolgen worden geconfonteerd (dus een dode vriend, vriendin, broer, zus, collega,..)

Ja idd, ik snap de gevolgen van alcohol, en zal ook niet meer dronken achter het stuur kruipen, heb m'n les nu wel geleerd, maar toch vind ik 0,0 promille een beetje overdreven.
 
betaal gewoon in stukken
 
Ik zou een aanslag plegen op het koningshuis omdat ze je uitbuiten

-FTS-
 
Hoe stom kan je ook zijn om dronken achter het stuur te kruipen.
 
vandaag nog een auto in massa mensen ingereden die kijken gingen op konigingendag,hoeveel boete zou hij niet moeten betalen ??? enkele doden en zwaar gewonden,koniginendag zal nooit meer het zelfde zijn,was waarschijnlijk een aanslag van een randdebiel met een laag IQ
crawler mss???
 
gewoon betalen, wat je zelf hebt vernield.
 
Back
Naar boven