MuscleMeat

Boete voor weghalen jihadvlag

  • Topic starter Yzord
  • Startdatum
  • Reacties 38
  • Weergaven 1K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Ik vraag mij af hoe er gereageerd zou zijn als een arabische vlag 'versierd' zou worden met een hakenkruis.

Dat zal dan wel weer niet kunnen en vliegen er weer ambassades in de fik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet erg provocerend voorbeeld. Beide hebben een gemeenschappelijke vijand, de joden.
Kijk, een "arabische" vlag met een davidster er op zal pas beledigend opgevat worden.

Er bestaat de kleine en de grote jihad. De ene staat voor innerlijke strijd, de andere voor beschermen van de islam tegen de buitenwereld. En dat mag je opvatten zoals je wilt. salam :)
 
En de strijd om een samenleving te beschermen tegen de Islam, heeft dat ook een naam? :o
 
Zogenoemde "kunstenaars" moet afgeschoten worden. Een beetje paniek zaaien. Waar ben je dan mee bezig? Net als die nepbom in Gorinchem. 8000 mensen moesten een festival verlaten. Straten moesten ontruimd worden en waarom? Omdat een of andere mongool hiermee wilde laten zien wat er gebeurde als er weer eens een verdachte pakketje/rugzak wordt gevonden.

Whaha, die bom lag er al uren, en is door jan en alleman over het hoofd gezien. Een verdwaalde zatlap heeft alarm geslagen...

Ik voel mee met de gedupeerden, maar zeggen dat 'kunstenaars' afgeschoten moeten worden... :roflol:

Whahah, kunst schopt mensen altijd tegen de benen. Heerlijk. Dat moet ook zo blijven. Wat mij betreft mogen alle vlagen per direct de prullebak in, met of zonder 'Jihad' of 'het wilhelmus erop. Archaïsch gedoe.
Ik had het veel meer in de geest van een universitair student gevonden als hij er een scherpe reactie op had gemaakt'. De genoemde davidsster op een 'moslimvlag' oid om aan te geven dat het allemaal één pot nat is.
 
Whahah, kunst schopt mensen altijd tegen de benen. Heerlijk. Dat moet ook zo blijven.

yup vrijheid van meningsuiting noemen ze dat.
 
ach met de ned. rechtspraak sta ik nergens meer van te kijken.

julien C krijgt wel 12 jaar + tbs omdat ie jochie van 8 doodsteekt ach ja joh.
12 jaar! zo oud is dat vente niet eens geworden. en ja tbs is ook maar een lachertje gesprekje hier gesprekje daar. samen om een tandenborstel met begeleider.
:kots: nekschot

srry effe offtopic maar moest er even uit
 
KUNST HAHAHAHA!

Kunst is iets functioneels ook mooi maken. Ik poep op kunstwerken kanslozeshit!
 
Ach ja misschien een beetje te om direct iedereen af te schieten want sommige kunstenaars kunnen ook echt kunst maken maar dit gaat imo nergens over :)
 
ik zeg , arabische vlag en daarop een geit zetten.. 1 nl vlag weghalen en die arab vlag eraan hangen.

desnoods een kunstobject ernaast maken met het tegenovergestelde.. hoppa.. dan hou je de discussie levend.
 
ik zeg , arabische vlag en daarop een geit zetten.. 1 nl vlag weghalen en die arab vlag eraan hangen.

desnoods een kunstobject ernaast maken met het tegenovergestelde.. hoppa.. dan hou je de discussie levend.

Erg levendig ja. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Erg levendig ja. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



het kan 2 kanten op dan..

of de arabische wereld valt over je heen.. of iedereen houd zich stil.

indien eerste dan heb je een dikke rel te pakken, misschien wordt dat wel eens tijd.
 
Google maar eens op "Islamic Rage Boy". :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol:
Hahahaha echt meesterlijk
Dat soort types heb je ook bij mijn moskee, haha echt te grappig zijn die
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat lijken die joelende baardmensen toch verdomd veel op een groepje opgehitste primaten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kiddipal3.jpg
 
belachelijk, moet je eens wat op hun vlag schrijven, dan willen ze je hele familie dood hebben
 
belachelijk, moet je eens wat op hun vlag schrijven, dan willen ze je hele familie dood hebben

Dat willen ze sowieso al hebben. Jouw familie is waarschijnlijk ongelovig. :D
 
Back
Naar boven