Fitness Seller

Boeven gezocht - 300 euro beloning

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
25.430
Waardering
4.149
Lengte
1m84
16 september 2016 kwamen 3 agenten aan mijn deur omdat ik nog 1400 euro aan boetes open had staan. Ik heb ze medegedeeld dat ik het geld wilde ophalen waarna ze zeiden dat er ook 1 op invordering rijbrwijs stond en ik dit dus niet mocht ophalen.

Heb toen gezegd dat ik mijn moeder zou bellen het geld te brengen, ook dit was niet mogelijk dus het was of geld uit het niets toveren of de auto laten afslepen.

Heb de 3 agenten succes gewenst en de deur dicht gedrukt.

Even later kwam de sleepwagen aangezet, deze kon niet recht voor de auto geparkeerd worden waardoor ze de auto er schuin op moesten slepen. Omdat dit niet lukte zijn 2 agenten tegen het zijspatbord van mijn auto gaan duwen om de auto recht te krijgen op de sleepwagen.

Vervolgens heb ik de deuk geconstateerd, ze er op gewezen waarna de bestuurder van de sleepwagen agressief begon te worden.

Toen zijn ze er met mijn auto vandoor gegaan terwijl mijn moeder er naast stond met het geld, toen ik de auto wilde ophalen weigerde het sleepbedrijf mijn auto vrij te geven als ik niet ondertekende dat zij de schade niet veroorzaakt hadden. Deze discussie liep dermate uit de hand dat ik besloten heb het te gaan filmen, dit resulteerde in dat de man van de sleepdienst mijn telefoon uit mijn handen sloeg en mij bij mijn nek greep.

Uiteindelijk heb ik toch besloten het formulier te ondertekenen in bijzijn van de politie, deze zou vastleggen dat ik enkel tekende omdat mijn auto gegijzeld werd.

Vervolgens heb ik aangifte gedaan van mishandeling en vernieling van mijn auto, beide aangiftes zijn afgedaan met ‘geen verdachten kunnen aanmerken.

Dus bij deze het verzoek voor persoonlijke informatie (naam en adres gegevens) van de 2 agenten welke mijn auto vernield hebben alsmede de gegevens van de persoon van het afsleepbedrijf.

Verdachte 1:



Verdachte 2 en 3:



Situatie foto alsmede foto auto zonder schade en foto auto op sleepwagen met schade (vouw in spatbord):



7_EB382_C7_7_A28_4_A42_A508_A87178_FB76_A3.png

5_E14_DF1_E_5541_469_B_A465_E180_CA4_C6_A17.png



Na aanleiding van het voorval is meermaals contact geweest met de schade afhandeling van de politie. Deze beroepen zich op dat ze foto’s hebben van de auto zonder schade (geen enkele van de foto’s betreft de locatie waar de deuk zich bevind). Ze weigeren een schade claim uit te keren ondanks dat de agenten erkennen tegen het spatbord geduwd te hebben.

Dus bij deze stel ik een beloning van 100 euro per persoon beschikbaar (schade is ~500 euro). Persoonsgegevens kunnen via pm verzonden worden naar mij, tevens kan contact opgenomen worden met wijkagente ******* van de politie Heerde. Zij vond het nodig te dreigen met termen als smaad en laster, omdat de politie tot op heden weigert met een oplossing te komen zie ik dit als laatste redmiddel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wil je bereiken door de identiteit van deze agenten te achterhalen?
 
Goed bodybuild topic. Would read again.
 
Kan ik aan de verzekeringsmaatschappij doorgeven uiteraard. Lol

En welk effect heeft dat dan volgens jou? Wat denk jij dat de verzekeringsmaatschappij daar dan mee zal doen?
 
En welk effect heeft dat dan volgens jou? Wat denk jij dat de verzekeringsmaatschappij daar dan mee zal doen?

Ben allrisk verzekerd, maar zonder daders valt weinig schade te verhalen.

Overigens gelijk even onze groten vrienden verzocht mee te zoeken :roflol:

FBCC3_D6_C_513_D_48_C0_98_A4_C4_F60_A6030_A5.png
 
(schade is ~500 euro)
Ben allrisk verzekerd
Voor €500 ga je dit toch niet de verzekering laten opknappen. Ben je zeer waarschijnlijk duurder uit met een verhoging van verzekering (eea afhankelijk van schadevrije jaren etc). Kan me posts herinneren dat je nog nooit schade had gereden.

Dus bij deze het verzoek voor persoonlijke informatie (naam en adres gegevens) van de 2 agenten welke mijn auto vernield hebben alsmede de gegevens van de persoon van het afsleepbedrijf.


tevens kan contact opgenomen worden met wijkagente Carla Spronk van de politie Heerde. Zij vond het nodig te dreigen met termen als smaad en laster, omdat de politie tot op heden weigert met een oplossing te komen zie ik dit als laatste redmiddel.
Dit kan nog weleens voor problemen zorgen als iemand hier dit bericht doorstuurd naar de wijkagente in Heerde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind je een vermakelijk deel van het forum en ik hoop voor jou dat je dit soort topics ook met dat doel aanmaakt.

Indien niet, dan moet je misschien toch even je modus operandi bijstellen want je haalt jezelf onnodig problemen op de hals.

Ps: termen zoals 'modus operandi' gebruik ik omdat ik me dan sexy voel.
 
Laatst bewerkt:
Loser, betaal je boetes dan ook op tijd. Dan voorkom je dit soort domme dingen. En dan kun je wel zeggen, bla bla schuld van de agenten. Maar als jij je verkeersboetes had betaald was dit niet gebeurd.
 
Foto's verwijderd, dit kan ik niet toelaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven