Fitness Seller

Boko log one step closer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

baka boko

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2007
Berichten
5.950
Waardering
1
17 jaar
1.87m
86 kg, ongeveer 15-16% vet.
train/eet pas serieus sinds april dit jaar, maar veel onderbrekingen gehad in de tussentijd (vakantie/overtraining).

Ik train nu al een paar weken goed, problem is alleen dat ik door blessures in mijn nek en schouders niet erg veel kan doen. Het enige wat ik eigenlijk kan doen, is mijn rug en armen trainen.

Doel op de korte termijn:
120 kg BOR (nu max 80 kg)
200 kg deadlift (nu max 120-130 kg)

doel lange termijn:
veel BOR
veel deadliften


heb ook net getraind maar dat ging best k*t. voelde duidelijk dat ik niet helemaal was hersteld en zonder die omega 3 visolie voel ik me maar slap. Ik heb geprobeert weer te squatten maar mijn rechterknie vond het niet zo leuk. Ook had ik last van mijn polsen toen ik wilde gaan curlen. Heb eigenlijk alleen geBORt:

10x50 kg
3x70 kg (best k*t)
8x60
7x60
6x60
5x60
5x60
8x50

en wat chins ertussen door. Nu ga ik een paar dagen rust nemen en volgende week zo snel mogelijk weer knallen.
 
geniet van je rust en sucses met je logje :thumbs:
 
120KG BOR is zwaar hoor.......
dat haalt niemand......:D
 
???

Sarcastisch bedoeld neem ik aan?
 
De baka heeft eindelijk weer getraind na een week. Was maandag tm woensdag weg met een school tripje naar Orvelte (middle of nowhere) en de enige training die ik daar heb gehad was een picknickbank OH pressen met een ander mannetje.

Maar goed, de training van vandaag:

Squat (eindelijk na een aantal maanden):
6x30
5x50
4x70
4x70

front squat met clean grip:
4x70

toen hield mijn rechterknie het niet meer uit en ben ik gestopt met squatten.

BOR:

8x50
2x70
4x65
4x65
4x65
4x60
4x60

en nog 3 towel chinups

toen curlen, 2 setjes met 14 kg en wrist curls met hetzelfde gewicht.

Ging dus best k*t maar de laatste tijd gaat alles k*t, voel me k*t en ik eet k*t (niet letterlijk helaas). Maar heb eindelijk die visolie gehaald en CoC grippers besteld dus hopelijk krijg ik er weer wat motivatie bij.
 
damn bro', klote van je knie

je zal toch goed moeten eten, wil je goed kunnen trainen en progressie boeken
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik krijg van een goede training echt een mentale boost
 
Wel k*t van die knie ja, maar mijn benen groeien toch wel op weinig squatten. Dat scheelt iig.

Vroeger vond ik trainen wel een stuk leuker maar tegenwoordig heb ik gewoon heel wat minder motivatie. Heb ook het idee dat mijn t-levels sinds kort op een absoluut dieptepunt liggen :eek:
 
Wel k*t van die knie ja, maar mijn benen groeien toch wel op weinig squatten. Dat scheelt iig.

Vroeger vond ik trainen wel een stuk leuker maar tegenwoordig heb ik gewoon heel wat minder motivatie. Heb ook het idee dat mijn t-levels sinds kort op een absoluut dieptepunt liggen :eek:


je zal jezelf toch een beetje moeten oppeppen bro'...
 
Je bent pas 17. De testosteron spuit je oren uit man:eek:

Picknickbanken OH pressen op schoolreisje, respect:thumbs: :roflol:
Heeft het je nog chicks opgeleverd?
 
Je bent pas 17. De testosteron spuit je oren uit man:eek:

Paar weken geleden wel, toen liep ik de hele dag nog rond met een boner na een paar weken daarvoor met lage test spiegel.

Nu is het nog erger dan toen. :( Ik ga me de komende tijd volgooien met omega 3 en zink en hopen dat het werkt.

Picknickbanken OH pressen op schoolreisje, respect
Heeft het je nog chicks opgeleverd?

nee, maar toen een paar meisjes zaten te praten over op welke dieren iedereen leek zeiden ze bij mij Bokito en een grizzlybeer :o
 
weer een gare training gehad vandaag.

Deadlift ging wel goed, lag daar naast het squatrek een riem dus die heb ik maar gebruikt:

opwarming met 50 en 70 kg
1x90
1x90
1x90
1x110
1x110

toen wat rackpulls:
1x110
3x100
3x100
1x90

weer deadlift:

1x90
1x90
1x90

dit was het enige wat nog een beetje goed ging. Toen wilde ik gaan BORen maar mijn schouders deden al flink pijn bij 50 kg. En bij het curlen deden mijn ellebogen pijn (waarschijnlijk omdat ik gelijk 27,5 kg pakte zonder opwarming).

Triceps extensions gingen ook al niet door mijn schouders dus toen ging ik maar 12 kg een beetje wrist curlen.

Gaat steeds slechter dus, mijn log heet wel one step closer maar met elke training ga ik erop achteruit. Voel me net een soort Bascross, maar dan eentje die niet kan pressen. Zou wel eens kunnen komen doordat ik de laatste tijd niet meer fatsoenlijk eet en veel junk. Ik heb me voorgenomen vandaag minstens 20 boterhammen op te eten als een begin, zit nu al op de helft.
 
Laatst bewerkt:
'1x110 (PR, omdat het lichter aanvoelde dan eerst.) '

:roflol:!!!!!!!!!!!!!! oh lord
 
wat valt er nou weer te zeiken. als het lichter aanvoelde dan eerst 110 kg dan is dat toch een volume pr. Omdat ik het nu 2x kon ipv 1x.
 
Nee, een gewicht wat lichter aanvoelt is geen PR imo. Maar als jij dat vind, mag je dat van mij best in je log zetten hoor 'beest van de school'.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven