XXL Nutrition

Boksen al cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
6.433
Waardering
0
Ik heb veel moeite om mijn vet percentage lager te krijgen. Ik doe ongeveer 3x per week cardio voor of na mijn krachtoefeningen. Ik vraag mij af wat ik verkeerd doe. Verder heb ik mijn eet gewoonte's aangepast na 6 maaltijden per dag deze bestaan hoofdzakelijk uit vis, kip, fruit, brood. Verder alleen op zondag smokkelen. Ik zou dus graag mijn buik kleiner zien worden hier is gelukkig al veel van weg. Ik wil dus ook gaan boksen omdat je daar ook veel van af kan vallen is dit een goede keuze?
 
als je gaat boxen 2 uurtjes verbrand je al een goede 1800 kcal...dat met al dat extra cardio..zou massa verlies kunnen betekenen...het kan imho wel..als je dr maar niet nog s 4-5 keer per week bij gaat cardioen 45 minuten lang;)
 
ik ben om nagenoeg dezelfde reden beginnen zeer recent (vorige week) kickboxen. Met PT kon ik mijn gewicht handhaven maar de vijf tot 10 kilo teveel blijft hardnekking hangen. Ik hoop eveneens met kickboxen (is een cardio) kilo's er te laten afvliegen. Ik weet nog niet of het helpt, maar ik hoop van wel.
 
Ander soort cardio maakt niets uit. Je zult t een en ander aan je voedingsschema meoten veranderen en wellicht meer cardio per week
 
ben ook met kickboxen begonnne! heb nu paar lesse gehad! ik heb nog nooit zoveel gezweet het liep met liters ;-) mijn lijf af
 
Thai-Boksen is een zeer goede manier voor mensen om aftevallen, maar om het te combineren met bodybuilding was voor mij heel moeilijk.
in mijn tijd dat ik nog wedstrijden deed woog ik 66 kilo, en het was voor mij heel moeilijk aankomen..
toen ik 2,5 jaar geleden vol voor het bodybuilding ging, ging ik zeer goed..
k heb het dit jaar nog 8 maanden geprobeert omdat ik het echt miste, maar het werkt gewoon niet,dus ben er maar weer mee gestopt:(:(
maar ik ben nou weer lekker bezig en zit op de 86,5 kilo met ongeveer 12 a 13% bf :)
 
Nou ja, ik zou het dus ook kunnen houden met 2 a 3 weken RPM zie [Link niet meer beschikbaar] maar kan ik dit het best voor of na mijn krachttraining doen? Ik neem aan voor he omdat je dan nog de meeste energie hebt.
 
Voor de krachttraining...Anders ga je spieren verbranden volgens mij..ik weet dat niet zeker..
 
Om af te vallen werkt het zeker! Het is alleen geen goede keuze als je daarbij ook nog eens groot wilt zijn. Ikzelf cobineer het ook maar dan met thai-boksen. De eerste twee maanden was er 6 cm van mn taille af die ik er eerder nooit af kreeg. Ik merkte alleen wel dat ik qua kracht en massa minder vooruitgang boekte. Heeft te maken van het verkorten van de spieren tijdens de krachttraining en het oprekken tijdens de (thai)bokstraining. In een bulk zou ik het dus zeker niet doen. In de cut wel (in die periode ben ik ook een stuk fanatieker aan het boksen)
 
goede ervaringen mee, dagelijks minuutje of 20 op de zak :thumbs:
 
ik heb 2.5 jaar gebokst.. en had toch een leuke basis massa, en was ook goed droog
 
Back
Naar boven