AndroidHealthClinic

boksen in combinatie met bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
6.433
Waardering
0
Aanstaande dinsdag begin ik met boksen omdat ik normaal cardio niet zo fijn vind om te doen en omdat ik nog een vechtsport wil gaat doen naast het bodybuilding.
Nu vraag ik mij af hoe ik het beste mijn spieren kan behouden. Gewoon extra veel eiwitten voor en/of na de bokstrainingen eten? En ik vraag mij ook af wanneer ik nu het beste mijn armen kan trainen. Ik zit te denken om mijn armen te trainen op de vrijdag, omdat de bokslessen op dinsdag en donderdag zijn. Tevens vroeg ik mij nog af of ik op 1 normale bodybuilddag ma/wo/vrij nog een cardio sessie eraan moet plakken.
Ik wil maandag: borst/schouders, woensdag: benen en rug, vrijdag: armen (eventueel buik) gaan trainen.
 
Ik doe ook aan BB en kickbox en kan het vrij gemakkelijk combineren. Als je je spiermassa wilt behouden, houdt je eiwit inname hoog, dus voor kickbox whey shake en na kickbox goede maaltijd ofzo. Als je op dinsdag gaat gaan boxen zou ik toch proberen woensdag een rustdag in te schakelen en de maandag een lichtere training. Mijn schema ziet er zo uit:
Ma: rug + achterkant schouders
di: kickbox
wo: rust
do: borst + voorkant schouders
vrij: benen + buik
zat: biceps + triceps

Als je tijdens je bulk wilt boxen, verhoog je kcal inname de dag dat je bokst. Boxen is trouwens goed voor vetverbranding :-)
 
ik heb maar 3 dagen in de week op bodybuilding te doen, op zaterdag moet ik altijd werken en op zondag moet ik soms werken.
 
Zoals ik zeg dan, probeer je rust in acht te houden terwijl je kickbox doet, dat je schouders en je armen niet te veel belast worden ;) Probeer anders de donderdag benen en rug te doen en op woensdag rustdag ofzo.
 
Sorry, ik vergat te melden dat ik boksen op dinsdag en donderdag doe.
 
Sorry, ik vergat te melden dat ik boksen op dinsdag en donderdag doe.

Ah k. Dan zit je schema goed denk ik, maar je zal het wel moeilijk hebben want na boks ben je meestal stijf :D
 
Ik heb maar 3 dagen per week om te trainen dus ik doe kickboksen en fitness na elkaar. 3x per week kickb.(ma-wo-vrij) en daarna pak ik nog 2 spiergroepen.
Moet zeggen dat het vet eraf vliegt en spieren hard beginnen te worden.
 
met boksen ga je automatish droger worden en langere spieren krijgen of ETEN gelijk EEN BEEST en :D veel eiwitte natuurlijk
 
Back
Naar boven