MuscleMeat

Bokslegende Mohammed Ali overleden

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.311
Waardering
65.415
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Bokslegende Mohammed Ali is gisteren overleden in een Amerikaans ziekenhuis in Phoenix. Dat meldt Bob Gunnell, een woordvoerder van zijn familie aan NBC News. Hij lag al een aantal dagen in het ziekenhuis met ademhalingsproblemen, en eerder op de dag had een bron dicht bij de familie al aangegeven dat hij er "heel erg" aan toe was. Hij werd 74 jaar.

Ali leed al dertig jaar aan Parkinson, waardoor hij langzaam zowel zijn fysieke behendigheid als verbale flair verloor. De ademhalingsproblemen waarmee hij kampte werden verder gecompliceerd door Parkinson. "Na een 32 jaar durende strijd tegen Parkinson is Muhammad Ali op 74-jarige leeftijd overleden", meldde Gunnell. De bokser wordt begraven in Louisville, Kentucky, waar hij geboren werd.

Ali was drievoudig wereldkampioen bij de zwaargewichten en wordt beschouwd als de beste bokser aller tijden. In 1984, drie jaar nadat hij een punt achter zijn carrière had gezet, werd bij de Amerikaan Parkinson vastgesteld. Hij sukkelde jaren met gezondheidsproblemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


CkFKsVCXEAArWBD.jpg
 
Zag gister indd dat de toestand kritiek was.

Rip :(
 
Rip Cassius
 
The greatest

Wel jammer dat 'ie op religieus en politiek gebied niet bepaald de beste keuzes heeft gemaakt
 
The greatest

Wel jammer dat 'ie op religieus en politiek gebied niet bepaald de beste keuzes heeft gemaakt


Jouw keuzes zijn het best ..
Ieder ander die anders denkt is fout.

Ik hoop dat alle 4 jouw kinderen Moslim worden, meester.
 
Jouw keuzes zijn het best ..
Ieder ander die anders denkt is fout.

Ik hoop dat alle 4 jouw kinderen Moslim worden, meester.

Wees maar gerust, ik had de eerste keer al geen zin om in discussie te gaan en nu je het persoonlijk probeert te maken nog steeds niet. Dahaag.
 
Zucht, post ook eens trainingsgerelateerde zaken voor de verandering aub, dit blijft op de eerste plaats een krachtforum

Zucht? De enige die moet zuchten hier dat ben ik.



The greatest

Wel jammer dat 'ie op religieus en politiek gebied niet bepaald de beste keuzes heeft gemaakt

Dus jij hebt niet door dat ik dat filmpje plaats vanwege dit soort reacties?

Bescherm je vriendjes maar Sanca
 
Wat is er mis met mijn reactie?

Zo heet de man toch. Ik doe niet mee aan zijn moslim naam
 
Back
Naar boven