1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Bokszak te laag

Discussie in '(Mixed) Martial Arts' gestart door BramR, 10 aug 2017.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

1. BramR

BramR Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    62kg
    Ik sta op het punt om een bokszak te kopen van 150 cm. Echter is het plafond in de kelder 200 cm hoog en ben ik zelf 1,75 m. Voor de rest is geen enkel plafond geschikt voor een bokszak. De 4-puntsketting is 30 cm. Nu was ik van plan om deze ketting voor de helft te verkleinen tot 15 cm (of zo kort mogelijk dat het nog past) en dan vier karabijnhaken te gebruiken om te bevestigen aan de bokszak.

Is dit een goed plan of gaat dit niet werken? Hebben jullie nog andere ideeën om de bokszak te verlagen?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie