MuscleMeat

Bokszak

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil een bokszak aanschaffen van 1mtr 1.20 lengte het meot er wel een zijn die bijna niet beweegt als je er tegenaanslaat zodat hij niet op en neer gaat met het slaan wat voor gewicht moet deze bokszak ehbben?
 
steek er zand in , gegarandeerd dat ie niet veel meer gaat bewegen
 
Bokszakken

Hallo Hier kun je gevulde zakken kopen voor weinig en leege zakken. Ook heeft hij wel eens een zak gevuld met in het midden een kartonne pijp om het geheel nog harder te maken.

gr Johan.
 
Heb er ooit een gehad gevuld met rubberschaafsel (recycle product van autobanden) f zwaar en redelijk hard
 
ik wil een bokszak aanschaffen van 1mtr 1.20 lengte het meot er wel een zijn die bijna niet beweegt als je er tegenaanslaat zodat hij niet op en neer gaat met het slaan wat voor gewicht moet deze bokszak ehbben?

Die zal je niet vinden.
Ik heb een zak van 1m80 en 50kg. Gevuld gekocht en die beweegt nog dus...
 
Heb gezien da er n aantal boksers hier op forum zijn ,en heb besloten op n bokszak van 145 cm lang 40cm diameter te kopen is nieuw maar moet hem zelf vullen,
nu vraag k mij af met wa is 't beste om te vullen?
Zaagmeel is dat goed en hoeveel KG zou k er dan van nodig hebbe hem goed vol te gooien?
thx bro's

ik heb mij boks zak gevuld met graan het is goed om te traine maar niet zo aangenaam zonder bandages
 
Heb hierzelf een oude bokszak(Cassius) die ik gebruik om enigszins in conditie te blijven.
Heb hem eens geopend en die is gevuld met lederoverschotten.Dit lijkt me wel ideaal.
Waarschijnlijk kun je die wel bekomen bij een of ander zetelfabriekje.
 
we haden zakken met veel touw erin.. lappen stof ofzo..

maar ik hou meer van harde zakken.. zand zakken of beton.. je hebt toch bandage om en zak handschoenen..
LOL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven