XXL Nutrition

bokszak

Bezoekers in dit topic

strakke

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
na 4jaar powertrainig ben ik gestopt (nieuw werk 06.00u tot19.00u 6/7dage)
nu ik niet meer naar de sportschool kan zijn heb ik iets anders gevonden
THAI-BOX en het is mega zalig!!

nu wil ik buiten het trainen in de dojo ook oefenen thuis ben al gaan zien voor een bokszak het is er 1 van 1.80m en 65kg, ze hebben haken en muursteunen voor bokszakken maar niet voor zakken van 65kg.

hoe kan ik zoiets op hangen ik wil het op mijn zolder hangen aan een keper van mijn dak, maar hoe kan ik dat best doen zonder mijn dak naar beneden te laten komen. een zak van 65kg en dan er nogeens tegen slaan en trappe daar komt gewicht aante hangen!!

ik dacht aan een stang met schroefdraad dwaars door die balk en daar met moeren kettingen aan te hangen. is dat ook een idee of weten jullie mss iets VEEL beter

ikzelf heb um aan een keilbout in het plafond. maar die mogelijkheid heb je niet op zolder. dan zou ik als je niet veel vertrouwen hebt in die balk voor een steunbeugel gaan. of zelf maken of effe kijken bij de vele vechtsport winkels in nederland.

ik heb mijne vastgemaakt met een dik scooterslot en hij houdt al een jaar..

gewoon in je steunmuur een steuntje hangen
met 4 of 5, 10 mm pluggen in je muur vastschroeven met grote schroefbouten,,,,en hij komt echt niet meer los..
daar kun je aan hangen en gek doen,,maar als je een goeie muur hebt komt ie niet los

Hey Strakke, waar slaat je naam eigenlijk op?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]:eyebrow:

ch ch ch ch check die shit !

koop een muursteun, ff vastmaken aan een muur en je agressie botvieren...

ik ben ook van plan een bokszak te kopen maar ik kan hem nergens hangen dat is het probleem bij mij... ik denk dat ik iets zal moeten zelf samenstellen ofzo om hem aan te hangen iets lassen ofzow ofwel een bokszak die op de grond kan blijven staan maar denk niet dat dat bestaat :D

Wat een bumps! :bow:

ik in ieder geval niet ik zag het staan in nieuwe posts
so im not guilty :D

Back
Naar boven